B-oldal álomzenekar - A billentyűs

B-oldal álomzenekar - A billentyűs

Újabb fordulóhoz érkezett az izgalmas verseny, amelyben világ- és hazai sztárok döngetik a blog.hu kapuit, hogy beférjenek a B-oldal álomzenekarba...

Nyekk. Így kezdődött nosferato posztja, de mivel a poll-r szavazás konkrétan beszart, ezért újrapublikáltam a cikket, hogy TÉNYLEG meg tudjátok szavazni, ki legyen a B-oldal álomzenekar billentyűse. A poszt tartalmát kimenekítettem (először a nőket és a gyereket), csak a megjavult szavazást hagytam meg, hátha valaki itt szeretne bökni egyet. Minden egyéb az október 7-i cikkünkben (újra)olvasható!

Szóval csapó kettő!

SZAVAZZUK MEG a B-oldal álomzenekarának billentyűsét!

 

B-oldal álomzenekar - a gitáros | B-oldal álomzenekar - a dobos

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr671419526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter Bócsi 2009.10.05. 13:03:54

Jankai Béla, Prognózis.
Mellette szól, hogy még Jimmy zenekarába is befért!:)

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2009.10.05. 13:13:07

nekem sehogy se jeleniti meg a szavazast, probaltam chrome es ff-al, ha meg a poll-r-es linkre kattintok, nem talal semmit...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.05. 13:17:17

@madcows: Elvileg IE7-tel nekem se, IE8-cal igen és Firefox-szal is.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.10.05. 15:12:11

@Interstellar Overdrive: szerintem le van terhelve a poll-r, mert közvetlenül meghívva most nekem is homokórázik, de amúgy ha nem feküdne, akkor menne a szavazás faszán, több böngészőben kipróbáltuk (+most bedobtam a beágyazó kódot újra - ami beágyazott utánam otthon is reggel)

settlehead 2009.10.05. 15:56:50

Jon Lord eléggé hiányzik nekem...

Zep 2009.10.05. 16:25:08

A Yanni ugye csak vicc a listában.
Rick Wakeman?

gyz 2009.10.06. 01:07:19

basszus, én eddig erről a szavazósdiról lemaradtam, most meg nem nyílik meg az oldal.

Beírná valaki, kik az eddigi nyertesek?

én Mercury-ra, Gilmourra és Cozy Powellre szavaztam volna.

gyz 2009.10.06. 01:09:12

most meg Keith Emersonra szavaznék. Na jó, igazából Rick Wrightra.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.10.06. 10:39:18

@gyz: fekszik a Poll-r.hu úgyhogy ez a szavazásunk egyelőre meg van baszva. Majd írunk egy brékinget, ha feléledtek... az álomzenekar eddig megszavazott tagjai: Freddie Mercury, Mike Portnoy és Jimi Hendrix.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.10.06. 13:27:58

Benkő László (Omega). Mert ő úgy billentyűzik, hogy egyik keze mindig a levegőben van :-)

Amúgy Lord a Deep Purple-ből, szerintem ez nem is nagyon lehet kérdés :-) A neve is mutatja, ő a billentyű ura. Dobogós nálam még a Manfred Mann's billentyűse a budapesti koncerten nyújtott kimagasló teljesítményéért, valamint ne felejtsük el Freddie Mercuryt, aki nemcsak frontemberként nyújtott maradandót, de billentyűsként sem volt akárki! Magyar mezőnyben: Gömöri (Edda) és Gidófalvy (Karthago-Lord) megosztott első hely.

Kilgore Trout 2009.10.06. 14:10:48

Télleg nem látszik semmi ebből a listából, így nem tudom, szerepel-e rajta régi nagy kedvencem a Uriah Heep billentyűse a jóarcú Ken Hensley, vagy a Supertramp-ből Roger Hodgson bácsi?
Amúgy egy igazi álomzenekarba inkább tennék még egy gitárost, mint billentyűst.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.06. 16:34:28

@nosferato: mintha menne már, nekem most bejött IE7-ben (eddig nem)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.10.06. 16:45:34

Ja én is látom, végre feléledt a poll-r. Kösz azoknak, akik Herbie-re vagy Zawinulra vagy Petruccianira szavaztak. Ők későbbi kedvenceim, de én olyanra szavaztam, aki jelentősen elindított egy irányba + jelentősen beleszólt a dallamvilágomba, pl. Petrucciani ilyen nem lehet, mert ő már olyan jól zongorázik, hogy abból nem tudok mit felhasználni :)) Ray Manzarek és Chuck Leavell viszont sok jó levehető egyszerű dallammal támogatta a nosferatoskodás intézményét.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2009.10.06. 21:55:02

mostmar megy
ezt nem hiszem el, azt vartam, hogy Lennon es Stewie Wonder fog vezetni, na de emberek, es a Superstition?
www.youtube.com/watch?v=wDZFf0pm0SE

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása