Hét dala: Anneke van Giersbergen - Wonder

Hét dala: Anneke van Giersbergen - Wonder

2010.01.13. | Péter Bócsi

Anneke több szempontból is aktuális. Legalábbis nálam. Többek között új lemeze jelent meg 2009-ben, szilveszter előtt Budapesten koncertezett, s mindenkit leigázott csodálatos hangjával, de hallhatjuk őt Devin Townsend nemrég megjelent szólólemezén is. Ráadásul, ki tudja, mióta, már nem vörös, hanem szőke.
Ezek így együtt arra késztettek, hogy ismét elővegyem a Gathering-gel történ szakítás után kiadott szólólemezeit, és jól bekészítsem őket a kocsiba. Így nap mint nap hallgathatom a mélabús, de mégis szépséges dalokat. Közben meg barátságosan mosolygok a velem anyázó őrült vezetőkre. Mert ez a muzsika a legjobbat hozza ki az emberből.

Bevallom, nem szerettem igazán a Gathering-et. Tudom-tudom, volt idő, amikor minden érző lelkű metálosnak kötelező volt szerelmesnek lenni Anneke-be, és a kritikusok is imádták a bandát. De Anneke és a Gathering útjai különváltak, s szerintem Anneke most nyílt ki igazán. De az is lehet, hogy csak nekem sokkal vonzóbb az, amit most csinál. Végül is mindegy, akár szólóban, akár zenekarban, Anneke olyat tud, amit szinte senki, de legalábbis nagyon kevesen. Képes pusztán a hangjával elvarázsolni, megindítani, messze repíteni. És akkor még nem beszéltem arról a kisugárzásról, ami kézzelfogható a fellépésein. Azok a kedves, félszeg átvezetők a dalok között, a szerénysége, a szeretet, ami sugárzik belőle, azok a bájos szemek...Lehet, hogy én most leszek szerelmes?

A Wonder-hez készült klip-et Anneke mintegy karácsonyi ajándékként készítette a rajongóinak. Karácsony már elmúlt, de legalább utólag hadd mutassam meg. Gyönyörködjetek és epekedjetek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr731659394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potter 2010.01.13. 07:53:12

Én mindig is szerelmes voltam Anneke-be. Először ebben a klipben láttam meg, és először belé, aztán a zenébe zúgtam bele.

www.youtube.com/watch?v=t5PySbFS6Tg

Azért a Mandylion lemeznek adj még egy esélyt, gyönyörű témák vannak rajta.

P.S.: vörösen sokkal jobb...

ElviraMujito · http://www.mujito.com/ 2010.01.13. 08:58:47

Tényleg tüneményes Anneke. A Gatheringben is jó volt, de amit most csinál, valóban sokkal inkább ő.

paliesamadarak 2010.01.13. 11:34:01

Péter Bócsi kicsit elfogult, de hajrá!
Engem azért annyira nem ragadott el ez a dal...
(NAPRA)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása