Tavaszi szél vizet áraszt - a színfalak mögött

Tavaszi szél vizet áraszt - a színfalak mögött

Köszönhetően az egyik legnagyobb Internet szolgáltatónak, most már minden, Barátok közt sorozaton felnőtt buckalakó tudja az egyetemes történelmi tényt, miszerint Freddie Mercury 1986-ban a Népstadionban elénekelte az egyik legszebb magyar népdalt... (Persze az is kifejezetten megdöbbentő, hogy ez többek számára csak e tv reklámból derült ki. Mindegy, nyeljünk egyet.)

Ne érjük be ennyivel, tekerjük vissza az idő kerekét (jó) pár évvel (évtizeddel), avagy utazzuk csak egyszerűen vissza 1986-ba a rock DeLoreanjával, nézzünk a színfalak mögé, hogyan is gyakorolta ez a fura fickó és fürtös hajú haverja a Tavaszi szél vizet áraszt című népdalt a hotel tetején lévő Queen lakosztályban.

Tavaszi szél a színfalak mögött...

Aztán pedig... 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr631881227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.03.31. 10:50:53

"Persze az is kifejezetten megdöbbentő, hogy ez többek számára csak e tv reklámból derült ki. Mindegy, nyeljünk egyet."

Nálam ez a reklám kiverte a biztosítékot.
vizlepcso.blogspot.com/2010/02/mondjon-beszedet-egyutt-kossuth.html

kedvenced 2010.03.31. 14:37:16

Az öreg Freddie és a Tavaszi szél. Mindig borsódzni kezd a hátam, akárhányszor látom ezt. Nem voltam ott élőben, de amikor először láttam a Queen videót elsírtam magam. Ennyit a férfias viselkedésről. :)

pobeda 2010.04.01. 15:24:33

@kedvenced: Sajnos nem voltam ott én sem,csak a mozit láttam.Nagyon profi teljesítmény volt tőle ez a dal,és megható.

Balance Of Power 2010.04.02. 09:17:13

Kurva nagy. Nem emlekszem, hogy a Magic mozifilmben ez van-e benne, de aranyos pesti eletkepek remlenek, amiket a koncert koze bevagdostak. Egy komplett bp-i dok.film is jo lett volna, biztos forgattak egy csomot - egyszer igazan kiadhatnak ezt a felvetelt hivatalosan igy. Nemcsak rocktorteneti dokumentum, hanem korkep is lenne.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.02. 16:46:06

Ez pont nincs benne a filmben. Hatalmas köszönet érte. Nálam is játszik a lúdbőr. És komolyan, minél többször hallgatom, annál jobban tűnik úgy, mintha Freddie valami csodaszép dialektusú magyar tájékról származna.... döbbenet!

holdfoglaló 2010.04.03. 10:30:12

És igen, ezredszerre látva/hallva is simán elsírom magam rajta... Eddig csak azt láttam én is, ami a koncertfilmen rajta van, köszönet a plusz felvételért.

Sierpe (törölt) 2010.04.03. 11:33:37

én is kb 6-8 éve tudom, hogy volt ilyen, valamilyen műsorban láttam

@Sam. Joe:
nem látom ebben a nagy problémát amit a másik blogba írtak (írtál?)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása