Subbára felkerülés elkerülése

Subbára felkerülés elkerülése

2010.04.30. | Horváth Oszkár

SZAVAZZ EGYET! A címben arra próbálok utalni, hogy mi NEM a célom, ugyanakkor arra gondoltam, hogy ha már megaláztuk a DJ szakmát itt a B-oldalon, akkor most vicceljük is meg. Ez annyiból állna, hogy szavaztok rám egyet a Coke Club online versenyén, amely szavazás MA ér véget, és én pedig MA töltöttem fel magam :) Ehhez, ha be vagytok regisztrálva a facebookra, csak 2 klikk kell. A következőt találtam ki: mivel nem nosferato, hanem Camilo néven amúgy is house zenéket gyártok, ha a B-oldal gitárhoz és fejhallgatóhoz nőtt baráti kör támogat, akkor nyáron elmegyek 1-2 buliba, lefújom a port a keverőről, és belopom a béoldal pozitivitást a mechanikus headbang világába.

Ez elsősorban kísérlet, mert a downtempo zenéimmel jobban el vagyok foglalva, de ha szerettek internetet borogatni, akkor nézzük meg, mit tudnak a bloggerek 1 nap alatt :D Megjegyzem, az egész Coke DJ kezdeményezés - bár elektronikus zenére korlátozódik - passzol a B-oldal profilba, ugyanis olyan "lokál hírók" nevezhetnek, akiket már szeretnek néhányan, de még nem sikeresek. Nagyjából ez annak az undergroundból kiintegető rétegnek a definíciója, akikkel a legszívesebben foglalkozunk, és akiknek a koncertjeire a legszívesebben megyünk el. Ráadásul a Coke Clubtól itt olyan színvonalas Facebook integrációt látunk vállalati célokra, amit öröm nézni, ha zenél az ember, ha nem. Tényleg új internet van, az előzőt el lehet adni, annak vége. Én nem vagyok stílusfreak, ennek megfelelően szavaztam is azokra, akiktől erről a szavazásról értesültem. Oszd meg ezt a fácsén! Oder:

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr381950924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rettentó 2010.04.30. 07:37:52

Kb fél percig volt facebook accountom, bocs. Az iwiw minden ilyen igényemet kielégíti ;-)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.30. 07:47:52

:) én hihetetlenül rákattantam 1 hónapra a fb-ra, aztán igazából leálltam róla, de nagyon kemény, hogy emberek mit össze tudnak zizegni ott. nagyon megcsinálták a szerencséjüket az alkotók.

nekem a myVIP volt az, amiről kénytelen voltam leiratkozni, nem értettük meg egymást. vadidegen 16 éves picsák jelölgettek, ami így leírva, vagy egy Almodóvar filmben nem hangozna rosszul, de amúgy kurva idegesítő :)) és az még működik, irgalmatlan látogatottsággal! az a gyerekiwiw :)

mrgarris0n 2010.04.30. 11:12:20

Szavaztam egy nagyot, az ISZTI-s idők emlékére. (modor alert!)

kedvenced 2010.04.30. 13:15:05

na, én meg zizegek a fészbúkon, úgyhogy kiposztoltam, kattintgattam, szavaztam, meg minden ilyenek. Hajrá!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.30. 19:31:01

@kedvenced: köszi! Úgy néz ki, még ennél is agresszívabban kell tolni, köremailek és társai - az azért kicsit túlzás :)

vidagabesz (törölt) 2010.05.03. 11:47:09

ezt érdemes megnézni:
http://www.facebook.com/home.php?#!/Papirparbaj?ref=ts

digitime 2010.05.04. 09:59:23

@vidagabesz: ez jó! :-) nosferato amit vidagabesz írt azon nem indultál?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.05.04. 11:49:45

megnéztem, jó az egész, a Facebook kezdőlap is, meg a Sport Szelet tavaly előtt csinált egy olyan bulit a Gödörben, hogy vúúúúúú, de a Coke DJ-ben csak habzóból indultam, hirtelen felindulásból, nem akarok ilyeneken indulgatni. ha bármi ilyenre leadok anyagot legközelebb, akkor azért keverek egy frisset. nem vagyok DJ, inkább zenét írok :)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása