Post-punk hajbanda

Post-punk hajbanda

Trónfosztás! Nem gondoltam, hogy a hajbanda-témában ennyi van, de kiderült, a fészekhajúak levakarhatatlanok. Anno, már összeszedtük a TOP5 hajbandát, de az alábbi zenekar mindent visz.

Mindenki tegye a szívére a kezét: hallottatok valaha a Sigue Sigue Sputnik zenekarról? Szerencsére, eddig én sem. Főleg, hogy ez egy post-punk, new wave banda próbál(t) lenni. Nem tudom, milyen színű pirulákat szedhettek, amitől ennyire anyaszomorítóak lettek, de hát ez már történelem. Igazán buzikúrhatnának a Steel Pantherrel.

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr562497776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.12.11. 11:05:28

Azért a Sigue Sigue Sputnikról csak hallott már az ember a 80-as években (is) (máskor nem), de az igazi posztpunk haj az akkor is Nick Cave a Birthday Party-ban (bónusznak Rowland Howard sem panaszkodhat hajra): www.youtube.com/watch?v=wgsJcZro7Yk

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.12.11. 11:46:52

@Lamorak: Nincs bennem szégyen, hogy 1-2 napja még nem tudtam róluk.

ph34rb0t 2010.12.11. 12:28:59

Sique Sique Sputnik zenekarról ugyan nem hallottam, de a Sigue Sigue Sputnikot ismerem :)
bejutyubolni is azt sikerult, barmit is irnak a cimben.

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.12.11. 12:58:34

@Interstellar Overdrive: hát ne is legyen, semmivel se lett jobb az életed tőlük (az enyém se, még a 80-as években), és nem vagyok én DZs, h a 'nelegyélbüszkerá'-t nyomjam :)

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.12.11. 14:59:52

Én férfiasan bevállalom, hogy hallottam róluk :D
Igaz, egy időben már-már sportot űztem abból, hogy minden 80as években félmenő bandát ismerjek legalább hallomásból :D

totyizselé 2010.12.11. 15:00:47

Végigolvastam az összes itt elérhető hajbandás bejegyzést, és egyvalamit nagyon-nagyon hiányolok: a Kiss hol van?
Mert pl. a Poisonos fekete hajú srác kinézetre nincs messze Paul Stanley-től. Sőt, Stanley is nagy csücsörítő ám...

Egyébként egyetértek, gázos dolog, dehát ha van (volt) sok csaj, aki(k) erre bukik(tak)...? :)

Ja tényleg, a Skid Row is hajbandának számít?

hairbangersradio.ning.com/group/skidrow

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.12.11. 17:46:30

A '90-es évek közepén időnként lehetett látni klipeket tőlük az MTV-n, én tudtam róluk már...:)

Ettől függetlenül nem túl emlékezetesek, az tuti.

Mitya Ivanov 2010.12.11. 17:48:53

a sssputnik-ot a super channel nyomatta párszor a video-mix c műsorukban. A "komoly" sky channelre szerintem már nem fértek oda.

Mitya Ivanov 2010.12.11. 17:49:40

@Imiface: én inkébb a 80as évek végére emlékszem velük kapcsolatban.

Gabi megmondja a tutit... 2010.12.12. 17:57:14

Lehet röhögni a hajukon, de három UK TOP 40 daluk volt, a Love Missile F1-11 konkrétan 3.
Azért egy zenei blog szerzőjének illene (illett volna) ismerni őket...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.12.12. 21:09:50

@Gabi megmondja a tutit...: Nem, még egy zenei blog szerzőjének sem kell ismernie minden elvetemültet, akinek volt TOP40-es érkezése.

Gabi megmondja a tutit... 2010.12.13. 10:59:41

@Interstellar Overdrive: Nem azt írtam, hogy kell, hanem hanem hogy illik... De ha már nem ismerted, legalább ne legyél rá büszke! Pláne, hogy nem szimplán TOP40-es érkezésük volt, hanem TOP3-as daluk.

eztskubizd 2010.12.13. 12:41:58

@Gabi megmondja a tutit...: szerintem azert hangsulyozta ki ennyire, hogy nem ismeri oket, mert mardossa a buntudat, hogy mennyire bejon neki ez a stilus... :P
ugyanezt a fajta mentegetozest ereztem a tavalyi
b-oldal.hu/2009/12/26/top5-billy-idol-dal-evor/
postban is :)
(persze tobb hasonlo hangvetelu post szuletett ezen a blogon, ezt a sputnik-idol kozos eredet miatt hoztam fel peldanak, nyilvan)

eztskubizd 2010.12.13. 14:28:14

@Gabi megmondja a tutit...: es milyen tisztes uregur lett belole :)
hiaba, mindenkinek ez a sorsa, aki nem dobja fel a pracskert 27 evesen :))

eztskubizd 2010.12.13. 14:46:20

@Interstellar Overdrive: van itt olyan? :)
ha ram celoztal, azzal alaposan melle lottel :P

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása