Bréking: Itt vannak az első VOLT-fellépő nevek

Bréking: Itt vannak az első VOLT-fellépő nevek

Pont tegnap nézegettem az idei fesztiváltáncrendet és azon morfondíroztam, hogy engem idén nagyon ki kell ahhoz szolgálni, hogy ilyen napijegy árak mellett keblemre öleljem az összes nagyobb fesztivált.

De azt is éreztem, hogy a VOLT fesztivál azért csak szent, erre pont ma érkeztek meg az első nevek a 2011-es VOLT (június 29. - július 2.) fellépői közül:

Bár a hivatalos honlapon "aktuális világsztárok és klasszikusok Sopronban" címszó alatt hirdetik a fellépőket, első blikkre nem fostam le a bokám. Másodikra sem! Ha rosszindulatő akarok lenni, azt mondom, gyakorlatilag kis hibaszázalékkal én is összeraktam volna ezt a listát, hiszen szinte csak olyan nevek vannak rajta, akik az utóbbi évek (magyar) fesztiválműsorában szerepeltek. Persze, február van, easy, meglátjuk.

Én mondjuk Rage Against the Machine-t és System of a Down-t akarok. Annyira mondjuk nem reménykedem.

138 nap van hátra a VOLT fesztiválig.

21 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr12651851

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.02.16. 02:12:03

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsefi 2011.02.10. 16:47:46

hát egy Systemtől a VOLTon lefosnám a bokámat, az tuti! :)

Salvatore Bonanno 2011.02.10. 17:03:05

Sajnos kicsi esélyt látok rá, hogy a NovaRock szervezői megengedik, hogy egy másik, ilyen közeli fesztiválon is fellépjenek. Bár a Pendulum szerepel mindkét helyen...

kazmer15 2011.02.10. 21:15:09

azé én a Primustól lefostam egy kicsit

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.02.10. 21:19:36

Nekem a HOP volt meglepetés!
Viszont a SOAD a szigetre esélyes lehet. :) Sőt mintha az Avenged Sevenfold is Európában tolná.

Mr. Jerkow 2011.02.10. 22:01:57

PRIMUS!!! És akkor nekem még meglesz az idei Novarockos felhozatal, plusz hozzácsapok egy berlini Foo Fighters koncit. Baba lesz a nyár, óje!

freddyD 2011.02.10. 22:34:35

House of Pain DJ Lethal nélkül turnézik. Így nem kell

hivatásos naplopó 2011.02.10. 22:41:59

pendulumre lenezek ha lesz szabadidon, de kivancsian varom a tobbi lineupot

marvin 2011.02.11. 00:10:14

Én inkább mennék egy önálló System koncertre mint egy fos fesztivál haknira.

daniferi 2011.02.11. 04:53:25

Én meg inkább olyan helyre mennék, amit nem szakít félbe a mahasz.

budget 2011.02.11. 06:47:59

Á, nem lennének rosszak ezek a fesztiválok, csak nem lenne az a kurva nagy zaj, meg a sok ember

mutant · http://universal.blog.hu 2011.02.11. 09:03:32

Eddig sem vonzott, most meg végképp nem vonz:D Rockmaratooonn!! I,,I

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2011.02.11. 09:10:31

omega billy idol ennyi elég lenne nekem újra és újra :)

freddyD 2011.02.11. 09:19:21

@Noname Cowboy: @doggfather: Facebookján írta. Nemrég direktben is válaszolt valakinek. Meg sem kérdezték, akar-e menni...

Me: Lee! Are you really touring with HoP this summer?

Lethal: NO..THEY'RE DOING IT WITHOUT ME....THEY DIDNT ASK ME TO GO....PRETTY MESSED UP!!!!!! BUT THE PRESS RELEASES SAY FEATURING "DJ LETHAL" WHICH IS MISLEADING AND NOT FAIR SINCE I WON'T BE THERE DON'T WANT MY FANS GETTING UPSET WITH ME THINKING I DIDN'T SHOW UP......REALLY UPSET AFTER 20+ YEARS IN THE GROUP THEY JUST DECIDE I'M DISPOSABLE.I MEAN I'M HAPPY FOR THEM JUST DISAPPOINTED. "

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.02.11. 09:21:45

@freddyD: Mondjuk fura mert a La Coka Nostra-val együtt tolják.

freddyD 2011.02.11. 09:28:43

@Noname Cowboy: Ott is csak ritkán volt ott, mert a Bizkittel turnézott a nyáron.

Egyébként ha valaki még egy megerősítést akarna
www.examiner.com/hip-hop-music-in-national/house-of-pain-reunites-for-20th-anniversary-tour

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.11. 09:49:26

@freddyD: Köszi a választ!
Azért csak elmegyek valószínűleg. ;)
@Noname Cowboy: tavalyi eu turnén se volt velük...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.11. 09:52:45

@freddyD: Rákattintottam a linkre közben, és nem vitatkozok többet, de az a turné már rég lecseng mire ez a fellépés lesz, jól olvasom, nem?
A turné csak áprilisban van.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása