Filmek, amiket ajánlok 10.

Filmek, amiket ajánlok 10.

Na, jöjjön a "jubileumi" tizedik adag. Ezeket sem ma láttam, de az élmény megmaradt, így megérdemlik, hogy ajánljam őket, hátha vannak még olyan újszülöttek, akiknek ezek újak.

1. Más világ (The Others), 2001

2. Ördöggerinc (El Espinazo del Diablo), 2001

3. Tenenbaum, a háziátok (The Royal Tenenbaums), 2001

4. A Cég - A CIA regénye (The Company), 2007


 

5. Halálos közellenség (L'ennemi public n°1), 2008 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr513290734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dester 2012.02.20. 11:41:55

Szoktam filmeket nézni, de itt ötből ötször vagyok újszülött. Köszi a tippeket. :)

Haloperidol 2012.02.20. 13:05:21

En lattam a "Masok"-at, de szerintem nem egy hatalmas durranas. Mondjuk soha nem voltam egy nagy misztikus film rajongo...

Egyszer meg lehet nezni mindenesetre. A tobbit nem lattam, amire igazan kivancsi lennek, az a "Ceg".

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása