Quimby koncert kilégzése

Quimby koncert kilégzése

Eszembe jut egy érzés, gyorsan kihányom magamból. A tegnap előtti androidőben a Quimby teltházas koncertet adott a PeCsában, melyet a sok-sok parafenomén és hajnalgyári munkás már nagyon-nagyon régen várt. Kiss Tibi ismét az ördög magyar hangján szólalt meg, akinek még disznószar van a talpán, az nem ugrált eleget. Nagy fájdalmam, hogy kaviár és bor nem volt, de persze rablóhal alakban minden olyan más. Alsóváros alján felborult a fény, megrezzent a kódolatlan égbolt, olyan csodálatos hangulat volt és ha ez a vegyszer egyszer a vénádba hatol... hát, lehetne ilyen bársonyos, minden éjszaka! Villámlott, mennydörgött, szólt a ventilátor blues!

Köszönjük, ZENEKAR!

(Lábjegyzet: életem legjobb Quimby koncertje volt... a másik kedvencem a koncert közbeni áramtalanítás volt 2007. augusztusában.)

Most hogy vége a bordély boogie-nak is, már semmi sem olyan, mint amikor olyan, amilyen. Éppen ezért itthon dübörögtetem tovább a konzumzenét... Közben zajos magányban foszforeszkálok, kezemben szellő, hajamban denevér és szívek szemétdobján unottan kapirgálok.... de mit tegyek, ha hajt még a libidó? :) Tudjuk jól: a szerelem, amolyan homorú tojás... hát, ez is egy dolog.

Egy nappal közelebb vagyunk a szeretet ünnepéhez, és family tugedör! Pár óra múlva újra sétálhat a hold a háztetőn, zsinóron húzza majd maga után a szívem. Viszont háháh, nincs rá igény, hogy pont az idén legyen világvége! Annyira szokatlan, a szokás hatalma, ennek ellenére január 1-én a Gödörben, majd január 31-én az A38-on ismét lesznek morzsák és szilánkok, halleluja! Közte nekem szerencsére imbolyog majd Amszterdam...ahol ugyebár a halál is parfüm illatú... sálálálállá-lálá-lálálálálálá!

...csak a színe legyen vörös...

Quimby - Legyen vörös

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr12834992

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: B-oldal » A Kutya Vacsorája 2009.03.22. 17:18:38

[...]a Pató Pál-féle jegyvásárlási hozzáállásom miatt lekéstem (utoljára a PeCsában voltam Karácsony előtt), így most kaptam az alkalmon és a[...]

Pingback: B-oldal » A Kutya Vacsorája 2009.03.20. 10:37:30

[...]jegyvásárlási hozzáállásom miatt lekéstem (a target=”_new” href=”http://b-oldal.blog.hu/2008/12/22/quimby_koncert_kilegzese”utoljára a PeCsában voltam Karácsony előtt/a), így most kaptam az alkalmon és a[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guppy 2008.12.22. 09:38:21

Iszonyat volt!! Csatlakoznék én is; életem legjobb quimby koncertje volt! Köszönjük fiuk!!

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2008.12.22. 10:02:32

Zeneileg nagyon egyben volt. Egyrészt régi számok is előkerültek, nem vagyok nagy quimbys, de örültem nekik, másrészt óriási hangzavart tudtak csinálni. Jól szólt, és jó színpadkép volt. Egyedül az zavart, hogy akik nálam jobban szeretik a zenekart, azok helyettem is ugráltak. Kicsit öreg vagyok, bólogatni jobban szeretek.

Ezen kívül azok után, hogy micsoda költészet és érzés van a magyar szövegekben, értetlenül állok az előtt, hogy angol nyelvű az első két album. Utoljára abban az időben jártam Quimby koncerten, amikor azok mentek, azt hiszem, a Goldmann Menzán. Quimby nyilván szeret menzákon fellépni, Dunaújvárosban ez tök alap. Aztán idén voltam 2x. Ég és föld. Majd kicsit odafigyelek az angol szövegekre, de belém van programozva, hogy azt gondoljam, nem lehetnek annyira jók, mint a magyarok.

Ezzel a magyar szöveggel bármilyen zenét eladtak volna, senkit nem érdekelne, hogy drum & bass, minimál avantgárd, zenei kollázs, vagy citerazenekar. Akit egyszer megérintett, az rendszeresen szán rá időt az életéből, hogy néhány pillanatot kettesben lehessen a kedvenc dalaival.

atika85 · http://funkyforum.hu 2008.12.22. 10:27:28

Hmm, pedig pont most olvastam máshol, hogy "megvolt oszt ennyi", vérszegény, átlagos koncert volt.


Legjobb Quimby koncert (nekem) a 2005 januári A38 volt, ami szerintem tartott vagy 2 és fél órán át, rockhegedűvel kísérve, majdnem az egész Kilégzést eljátszották, viszont rengeteg régi szám volt (még angol számok is), ott tényleg ringatott egy hajó :D

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.12.22. 11:15:40

Fogadjunk, hogy a quart.hu-n olvastad... :) Ahol a pozitivitás lakik.

atika85 · http://funkyforum.hu 2008.12.22. 12:36:16

Neeem, quartot nem olvasunk, így jobb a lelkemnek :)

Voltam már jópár Quimby koncerten, és mindegyik nagyon jó volt, ha az ember elsőnek ment volna, de egy idő után akár milyen magas a színvonal (márpedig a Quimby koncerteknél mindig magas), kicsit unalmassá válik a dolog. Már jó ideje úgy vagyok vele, hogy ugyan annak az együttesnek a koncertjére csak akkor megyek el többször ha már kijött egy új lemez az utolsó koncert óta, legyen valami újdonság :)

Vfair 2008.12.22. 13:50:27

Hát pedig új lemez ritkásan fog kijönni, mert kinek? Minek? :(

Én ugyan megveszem 3-4 magyar banda lemezét eredetiben is, de ha vannak is még rajtam kívül ilyenek, kevesen vagyunk...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.12.22. 14:57:55

Én úgy tudom nemsokára jön az új Quimby lemez... Nem csak azért adnak ki lemezt zenekarok, mert már eltelt megint 3 év... Kiss Tibiben rejlő dolgok nem maradhatnak csak az ő fejében...ők is akarják.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.12.22. 15:01:17

Atika! Hol olvastál a koncertről kritikát? Érdekelne.

Gyökszi68 2008.12.22. 15:10:58

Zenét nem szoktál hallgatni , csak ilyen fost?

atika85 · http://funkyforum.hu 2008.12.22. 15:16:19

Nem kritika volt, csak egy gyorsrövid élménybeszámoló a fórumomon.

Lemez téma:
Ráadásul ha új lemez, akkor új lemezbemutató koncertek és az olyanok is kimennek koncertre mint én, ami nekik jegybevétel, még ha nem veszem meg a lemezt is jól járnak (főleg, hogy ki tudja a kiadó mennyit vesz le a lemez árából, a koncertek bevétele meg hozzájuk vándorol, nem?).

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2008.12.22. 16:45:44

Erről biza sajnos lemaradtam, de a pécsi koncert (divatmotoros.blog.hu/2008/12/07/nyilt_szivmutet_a_pecsi_ifjusagi_hazban) nem is olyan régen szerintem nagyon rendben volt. Majd elsején a gödörben pótolom a mulasztást, havi egy dózis kell belőle. :)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.12.22. 17:01:41

Köszi a linket, divatmotoros!

Én is így vagyok vele, de én az A38-ra gyúrok majd, jan31.

Keen25 2008.12.22. 17:06:48

Udv mindneki. En csak annyit tudok modani, hogy igen, Eletem legjobb Quimbyje volt.
Mint mindegyik, amelyiken eddig ott voltam. Kivetelesen a Pecsa is kitett magaert, mind a hang, mint a feny rendben volt. MEgerte varni, es megerte elmenni. Az ev koncertje lett megint.:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.12.22. 17:12:58

Miért hiszem azt permanensen január 31-ére, hogy szilveszter? zzz

bryan 2008.12.22. 17:31:00

Ismerőseim jelentették: a koncert működött, ami a quimbyn múlt, az olyan volt amilyennek lennie kellett, de eladtak rá csilió jegyet, ezért mozdulni sem lehetett, ha meg sört akartál, akkor már a pult elé kellett volna születned. Kapja be a pecsa!

Tomekkowal 2008.12.22. 18:34:16

Elnézést a cikkírótól,de nekem nagyon idegesítő hogy ilyen se füle se farka lett ez a bejegyzés,telenyomva Quimby idézetekkel,jobban örültem volna egy mi volt a koncerten jellegű cikknek. Bár úgy látom ez csak engem zavart:)
Sajna nem tudtam ott lenni(hála a mávnak),pedig minden évben voltam(kivéve tavaly mert nem volt).

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.12.22. 19:02:41

Tomekkowal!

A koncert kurvajó volt. Sok szám a Kilégzésről, de meglepetések is voltak a múltból (Hol volt, hol nem volt; Lovakkal jöttél Viszockij). Klasszikusok ugyancsak: Libidó, Halleluja, Lamoure, Androidő, Otthontalanság, Unom, Álmatlan dal...). Nagyon-nagyon sokan voltak, óriási volt a hangulat, a sörpulthoz tényleg nem lehetett férni...A PeCsa meglepően jól szólt, bár én utoljára a 98-as Brian May koncerten voltam ott...A fények is hatásosak voltam, nagyon egyben volt az egész. Igazából nem is akarok semmit kiemelni, nekem egy óriási élmény volt...ebben az évben (ha jól emlékszem) 3 Quimby koncerten voltam, de magasan életem legjobb Quimby koncertje volt...

bhead 2008.12.22. 19:04:36

Androidő nem volt.
A többivel egyetértek.

Prophet 2008.12.22. 19:18:15

Ha tudnátok hogy irigyellek bennetek... akik ott voltak... kinéztem magamnak, hogy ide fel kell menni. Buda (vagy Pest?), meg koncert, és Quimby. Erre itthon néztem az órát, hogy már elkezdődött. Jönnek talán vidékre is.Bár, A38-ra talán. Jó is lenne.

Prophet 2008.12.22. 19:20:28

...az irigylés helyére stílszerűbb lett volna azt írnom, hogy ha tudnátok, hogy hogy utállak titeket ilyenkor.. :D

trocsi 2008.12.22. 19:47:44

bázzeg! ez aztán a poszt!!!
Pulitzert neki!

mi csak azért maradtunk le, mert havernak elhúzódott a randija! na akkor minden nőt utáltam! rájuk küldtem a fekete lamoure-t....

de itt má semmi sem használ!

Tomekkowal 2008.12.22. 21:05:07

Interstellar O.

Köszi a kiegészítést:)
Én utoljára még tavaly nyáron voltam,azóta vhogy nem jött össze,bár nem is baj,mert kicsit már kezdtem kiégni. Január végén vagy a Falshangra majd megyek.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2008.12.22. 22:45:51

Mindenképp meg kell jegyeznem, hogy aki január 1-jén koncertet tud adni VAGY koncertre tud menni, az előző este nem rúgott be rendesen (nem úgy jött le a pályáról, hogy mindent kiadott magából). Félreértés ne essék, nem a Quimby ellen szólok, a bécsi filharmonikus zenekaron vagyok felháborodva évek óta...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.12.22. 23:39:17

:))))

A bécsiek nagyon durván csak vizet isznak hajnal 3-tól, reggel meg plussz tablettával kezdenek.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.12.23. 14:33:57

@bryan: én étlen szomjan bólogattam végig a bulit, szerintem is túl sok ember volt. Van, amikor élvezem, hogy ahol kezdtem, ott kell befejeznem, mert mozdulni sem lehet, de jobban kedvelem a klubhangulatot, amikor pulthoz lehet menni, vagy kajáért, vagy hátra, vagy oldalra. Kiss Tibi annyit mondott az első szám után "Na ennél nagyobb helyeken se akarunk szerintem játszani. Elég nekünk a fesztiválok." :)

@Amphiprion Ocellaris: teljesen igaz! Az osztrákoknak van suttyomban egy csodafegyverük, vagy egyszerűen... olyan halvérűek, hogy bár bármelyik szerettem fél karját adnám egy szenvedélyes csellistanőért (nem zenélni kéne...), a bécsiektől inkább nem igazolok. Ez pont ugyanolyan munkaügyi geciség, mint az, hogy sok cégnél hónap végén - így szilveszterkor is - "zárnak" a pénzügyesek, vagy leltároznak este 10-ig. "Rózsika, be kéne jönni elsején korábban, koncert lesz!"

Képzeld a takarítónőt a koncertteremben. A halál faszára kívánja Strausst. Meg a bérleteseket.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása