Visszatér a Roxette

Visszatér a Roxette

Hékás, visszatér a svéd popduó, a Roxette!

Per Gessle és Marie Fredriksson 2001-ben jelentetett meg utoljára sorlemezt (2001 után csak válogatásokat, pl. 2006-ban a Rox Box-ot), de mivel 2002 környékén a tüsi énekesnőnél agydaganatot diagnosztizáltak az orvosok, így szóba sem jöhetett Skandinávia, és semmi, ami koncertezéssel kapcsolatos. Az együttes hivatalos oldalán egy rövid sajtóközlemény olvasható, mely szerint a duó a Night of the Proms koncert-svédasztal keretében lép újra színpadra.

A svéd slágergyár újabb albumáról egyelőre nincs hír, egyelőre örüljünk annak, hogy Marie felgyógyult betegségéből.

Bár a Joyride és a How do you do című számokat valahogy sosem szerettem (sőt, nagyon nem), mindig az általános iskolai és gimis éveimet juttatják eszembe, hiszen nem volt olyan tábor, ahol a kétkazettás magnók legalább egyik felében ne lett volna Roxette kazetta. (A másikban valószínűleg Scooter volt. Utólag ez elég eléggé... hm.) A Queen of rain című dal tudom, hogy fontos szerepet a lassú kazettámon (felkérős szám), német táborban a fiúkkal hasznát is vettük, annak ellenére, hogy ekkor még a kanadai favágó ing volt a menő. (Az egyedfejlődésen mindannyiunknak végig kellett menni.)

Remélem, egyszer még jönnek Budapestre és újra kapunk egy csipetnyi 90-es éveket.

Az én TOP5 Roxette dalom EVÖR (melyből szándékosan hagytam ki a ti kedvenceiteket):

1. Fading like a flower
2. It must have been love
3. Listen to your heart
4. Spending my time
5. Queen of Rain

Végül szóljon egy személyes kedvencem, az Anyone című dal.

De előtte B-oldal ZH kérdés:
melyik együttesből alakult a Roxette? A C válasz a helyes, itt olvasható.


Prince Ital Joe + Marky Mark: United | A 2 Unlimited nyomában

68 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr371113269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AvgDvl 2009.05.11. 09:05:46

Pedig reménykedtem, hogy sosem kell többé hallgatni ezt a mesterségesen felhigított műpop-fost.

LWPLICM 2009.05.11. 09:18:03

Tini koromban tetszett az első albumuk, utána már egyik számuk sem.
A Listen To Your Heart a Heart: Alone c. számának koppintása.

rattenfanger 2009.05.11. 09:18:41

A haj diadala a pop-bizniszben :)
A nő George Michael korai séróját, a pasas Liza Minelli frizuját kapta a sztájliszttől.
Amúgy ki nem állhatom azokat a bandákat, akik kizárólag lassú, ál-érzelmes, slágerlistákra gyártott rágógumikkal akarnak sikeresek lenni.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.05.11. 09:22:45

Things will never be the same :)

Ha jönnek, ott leszek, gyerekkorom nagy zenéje volt...

Picsasereghajtó 2009.05.11. 09:23:34

Halgass a Fideszre, szavazz a szivedre :)

Ver Sacrum 2009.05.11. 09:44:02

Érdekes, a Joyride, a How do you do (plusz a Sleeping in my car) nekem se jött be. A "balladák" viszont nagyon ott vannak :)

Dester 2009.05.11. 09:55:55

@Hooshee: KÖSZÖNÖM! Örülök, hogy nemcsak én ismerem. Az egyik legnagyobb zenéjük, az I'm Sorry-val és az "It Hurts" c. dallal együtt top heartbreaking forever.

Megvan az összes album, nagy-nagy rajongó vagyok. :)

Akik pedig egzotikumra vágynak, hallgassák meg a spanyol nyelvű albumukat, onnan is az "Un Dia Sin Ti" c. zenét ajánlom, ami a "Spending My Time" spanyol megfelelője (a spanyol cím valami ilyesmit jelent, ha jól tudom: "Egy nap nélküled"). Valahogy más színben fog feltűnni az egész (bár nem sokat értek én sem spanyolul, teljesen más hangulata van).

@AvgDvl: neked most sem kell, és eztán sem kell. Nincs senkire sem ráerőltetve :)

Annyit még érdemes hozzátenni a blogbejegyzéshez, hogy habár sorlemez valóban nem jelent meg 2001 óta, két single igen: Reveal és One Wish. Mindkettő szuper, aki nem ismeri, bátran ajánlom. :)

nagypi 2009.05.11. 10:01:22

Nagyon szeretném ha nálunk is koncerteznének egyet. A kétkazettás magnó meg mekkora igazság. Ha belegondolok nekem is mindig két kazi volt benne. Bal lejátszóban a Joyride jobban meg a Scooter válogatás. ÚÚÚÚÚ de rég volt :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.05.11. 10:02:55

Hip, hip, hurrá!

Személyes kedvencek: Dangerous, Dressed for Succes és a későbbiek közül Vulnerable, She doesn't live here anymore.

Az utolsó albumuk nekem nem tetszett.

maydayray 2009.05.11. 10:13:23

YESSS :-)))
És már előző héten megvolt a frankfurti koncertjükre a jegyem :-))) MEGYEK!!!

Mitya Ivanov 2009.05.11. 10:31:19

Crash, Boom, Bang? senki? legjobb számuk pedig
A Listen To YOur Heart is aktuális lesz megint, bár most az észre kell hallgatni

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.05.11. 10:31:24

Tetszik, nem tetszik ők keményen ott voltak a '90-es évek elején / közepén. Vannak normális számaik. A mai "előadók" (itt rögöhök egy nagyot) mellett ez már kolosszális eredmény...

Agent Cooper 2009.05.11. 10:35:01

Bocs mindenkitől, de ez messze nem műanyag. Legalábbis nem a mai értelemben. Rendesen megírt számaik vannak, amiket bazeg tényleg azok írtak, akik el is éneklik. Ilyet manapság nem nagyon látni. És zeneileg tényleg jók a számok, van verse, bridge, chorus, és nem csak 3 akkord. A hangszerelés, a keverés pedig elsőrangú. Viccesnek tűnhet, de megállja a helyét high-end hifiken, ultraprofi munka.

Ok, egy Pink Floydhoz képest műanyag, de azt kívánom, hogy bárcsak olyanok lennének a mostani slágerek, mint amiket a Roxette írt a '80-as, '90-es években.

Dester 2009.05.11. 10:51:28

@Agent Cooper: tökéletesen osztom a véleményed. A műanyag-teória cáfolására pedig ajánlom MEGTEKINTÉSRE (és persze meghallgatásra) az "It Must Have Been Love" c. zene "Christmas for the broken hearted" verzióját, amikor az egész klipben végig egy kanapén ülnek, mögöttük egy lámpával. Ennyi, nem több. Nem tudom a neten fellelhető-e, otthonról megnézem. Én a "The Video Hits" c. DVD-men láttam.

(Találtam ugyan egy linket, de a videót nem tudom megnézni most: dailyeighties.blogspot.com/2008/12/roxette-it-must-have-been-love.html )

Ha valaki tudja, kérem írja meg kommentben, hogy ez a videó megfelel-e a fenti leírásnak :)))

Lynn Mainchín 2009.05.11. 11:03:25

Ott a pont Cooper ügynök!

Dangerous
Things Will Never Be the Same
The Big L
Cry
Soul Deep
The Look

Ez itten az én Top5-öm, igaz hogy 6, de nem érdekel.

Német tábor, hihihi, én is jártam olyanban! Meg volt egy barátnőm aki teljesen úgy nézett ki mint Marie Fredriksson, igaz a hangja nem volt olyan. Roxette still rocks!

TexasRanger · http://www.cadillacdesert.blogspot.com 2009.05.11. 11:10:42

Watercolors in the Rain nagyon ott van, igazi jó kis akusztikus-szimfonikus darab.

TexasRanger · http://www.cadillacdesert.blogspot.com 2009.05.11. 11:13:32

Ja és Top5 ami nekem is 6 lett:

Watercolors in the Rain
Shadow of a Doubt
Spending My Time
Things Will Never Be the Same
Hotblooded
Cry

Penya666 2009.05.11. 11:28:04

Roxette rulez!

Dangerous
The Big L.
Stars(!)
Joyride
June Afternoon

A radiok altal romma jatszott szamaik annyira nem jonnek be. De azert azok is jok...

Dester 2009.05.11. 11:31:56

Ennyi szövegelés után én is leírom akkor az én Top5-ömet:

Things Will Never Be The Same
I'm Sorry
Waiting For The Rain
It Hurts
Jefferson
Cry


Különdíjasok:

Un Dia Sin Ti
I Never Loved a Man (The Way I Love You)

Ez utóbbi jó kis country, legalábbis a "The Complete MTV Music Show" albumon, ami van, más albumukon nem láttam még. Meglepő stílus az együttestől :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.11. 11:35:34

@rattenfanger: Liza Minnelli séró :))))))) TÉNYLEG!

Nekem egy olyan vízióm van, hogy mint a 90-es évek Európában karriert befutó zenészeinek nagy része, ők is a Rióban fognak fellépni 1000-ért... ha valami Millenáris vagy hasonló normális helyszín összejön, akkor arra azért én is kinéznék. Egyelőre szó nincs róla, hogy ide is jönnének, előbb valakinek meg kell hívni a zenekart.

Majd a B-oldal sátorban lépnek fel a Szigeten, Ace of Base-zel :-) Következő napon Alphaville + Culture Club, előző nap Inner Circle + UB40, hehehe.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.05.11. 11:40:12

@nosferato: Prince Ital Joe emlékkoncert a nulladik napon.

Iron 2009.05.11. 11:47:53

Vicces, mikor az ember, saját gyerekkori énjét fikázza, és tudálékos félmosollyal beszól neki, mert most már az az ízlés milyen égő. Ez nagyjából ugyanaz fals gyerekes logika, amivel akkor nyolcadikosként meg a Halász Judit lett ciki.

A Roxette minden idők egyik legjobb popzenekara, ugyanolyan király ma is. A The Look albumot végtelenítve tudnám hallgatni, méghogy koppintás a Listen to your heart, persze, akkor meg a Heart nótáért meg Bonnie Tyler pampoghatna, meg úgy az egész 80-as popszcéna. Messze nem műanyag. Simán elmennék én is koncertre, ha jönnének.

Amúgy a Roxette nevet már használta Per előtte, még a Gyllene Tider dallamos rock&roll banda neveként, mikor már nem futott úgy a szekér. Az a banda egyébként óriási tiniőrület volt svédben a 80-81 környékén, itt egy kis ízelítő, szőke bundesliga sérójú Perrel. :) Sztem gecijó.
www.youtube.com/watch?v=lBEVRovAUNw

Aztán alapította a duettet ugyanezen a néven. Az első albumuk nem a Look volt különben, hanem a Pearls of Passion még 86-ból. És még Marie se volt szőke tüskehajú:
www.youtube.com/watch?v=CiZejZDO4HM
:))

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.05.11. 11:50:38

@Iron: Én tegnap vagy 30 dalt hallgattam meg, óriási emlékek törtek fel... Gyllene Tider jó válasz, az elemes velociraptort küldjük FRAGILE feliratú dobozban.

Roxerkriszta 2009.05.11. 12:08:22

Végre ide is eljutott az utóbbi évek legjobb híre ! ROXETTE FOREVER!

@AvgDvl Nem kell hallgatnod,inkább lődd főbe magad,nem lenne kár érted szánalmas fikakirály!

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.05.11. 12:11:48

"iszen nem volt olyan tábor, ahol a kétkazettás magnók legalább egyik felében ne lett volna Roxette kazetta."

LOL :)))))))))))))))))) Hé, mi a bajod a Scoterral?Egy azon kevesek közül ,akinek 5-nél több száma tetszett. :))) Egyébként meg szerintem a Scooter kicsit később jött,a másik felében inkább Ace of Base,Haddaway, Dr Alban meg Bonanza Banzai volt. :)))) (vagy Rapülök, meg Trabanton szállni élvezet) :)))

Roxerkriszta 2009.05.11. 12:14:01

@maydayray: Nekem pedig Rotterdamba van meg már a jegyem! :)
És még egy hónapja se,hogy Prágában voltunk Per szóló turnéján!

Roxerkriszta 2009.05.11. 12:17:44

még ezt akartam belinkelni,múlt hét szerda Amszterdam,ezt sajna nem én csináltam:
www.youtube.com/watch?v=N__A2xUh … re=related

Iron 2009.05.11. 12:18:39

@Interstellar Overdrive: :))), jó mutat majd a kétkazis magnó tetején :D

Acid Amadeus 2009.05.11. 12:23:18

Na és a She's got the look?
Én imádtam.

nothing_fancy 2009.05.11. 12:30:11

Azt hiszem volt egy TV4 nevű adó, ahol hétvégén reggel kezdőklippnek állandóan a How do you do vagy a Joyride ment. Gyerekként imádtam.

rattenfanger 2009.05.11. 12:32:45

@nosferato: Remélem Limahl és Kim Wilde is fellép majd, és valaki összehegeszti a Brost meg a Modern Talkingot egy koncert erejéig :)

Roxerkriszta 2009.05.11. 12:43:42

@rattenfanger: akkor a Roxettet szeretheted,mert legalább annyi gyors toplistás daluk volt,mint lassú :)The look,Dangeraus,Dressed for succes,Joyride,How do you do,Sleeping in my car,hogy csak a legismertebbeket írjam!

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.11. 12:44:13

megint arról van szó, hogy eröltetik az újraalakulást. nem értem mire jó ez. persze, ha nem csak a pénzért csinálják, hanem, hogy a régi rajongókat megörvendeztessék akkor oké, de általában ez nem így szokott lenni.....

rattenfanger 2009.05.11. 12:52:10

@Roxerkriszta: Bocs, a tempó csak szükséges de nem elégséges feltétel nálam :)
A slágerlista meg egyenesen kizáró ok.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.05.11. 13:06:29

@magic11: nem akarták abbahagyni se, csak az énekesnő súlyos beteg volt....szóval ez most nem Omega újjáalakulás.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.11. 13:09:43

@rattenfanger: Enrique Iglesias és a Milli Vanilli egymás hangján fogják egymás számait énekelni, előzenekar a Fresh.

Roxerkriszta 2009.05.11. 13:11:34

@magic11: lehet nem olvastad el a cikket, illetve nem tudod az előzményeket!
ők sose oszlottak fel vagy szűntek meg gyakorlatilag 1986 óta folyamatosan dolgoztak beiktatva kisebb szüneteket!
az tény,hogy az utolsó két albumuk már durrant akkorát,mint a korábbiak és nem játszották rongyosra őket a rádiók!
de 2001-ben is adtak ki új lemezt és turnéztak is Európában,aztán ennek lett volna további folytatása is,ha nem jön Marie betegsége!
most végre teljesen felépült és folytatják ott ahol abbahagyták maguk és a rajongók legnagyobb örömére!nézd meg az általam belinkelt videót és rájössz,hogy biztosan nem csak a pénzért csinálják!

rattenfanger 2009.05.11. 13:25:50

@nosferato: Egymás testébe bújva táncoljanak közben. DJ Bobo, Snap és 2Unlimited is jöhet. De utáltam a 90-es évek elején az MTV-t :)

babsz 2009.05.11. 13:47:33

"Vicces, mikor az ember, saját gyerekkori énjét fikázza, és tudálékos félmosollyal beszól neki, mert most már az az ízlés milyen égő"

Én már a gimiben is utáltam, és hígitott műromantikus fosnak tartottam őket. Ez nem változik attól, hgy öregebb lettem. A jó pop az ABBÁ-nál kezdődik! A Roxette egy rendkívül műanyag, őszintétlen késztermék, és tizenöt év elteltével is az. Nem lehet mindenki Freddie Mercury, de az, hogy egy jóhangú csaj percre kiszámolt, kényszeredett, hangonként számítógéppel összerakott számokat énekel, számomra semmi más, mint a tehetség hiánya. Amúgy tőlem hallgassa, akinek ez tetszik. Ultimate műanyag.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.05.11. 14:01:17

@pafff: No offense, de valaki meg az ABBA-t tartja annak amiről te beszélsz. Konkrétan a legjobb barátom két együttest utál a régiek közül a legjobban. Az egyikk az ABBA a másik a Boney M.

Mellesleg mikor a Roxette kezdte és ismert lett akkor még nem nagyon dolgoztak számítógépekkel. Sebaj...

Iron 2009.05.11. 14:22:34

@pafff:
"A jó pop az ABBÁ-nál kezdődik! A Roxette egy rendkívül műanyag, őszintétlen késztermék"
muhaha, ez a két mondat együtt odabasz :P
Ott aztán voltak megélt, őszinte érzelmek meg világfájdalmas költői véna:
z.hubpages.com/u/310281_f520.jpg

Ba ba ba ba baa, ba ba ba ba baa ba-ba
Honey I'm still free
Take a chance on me


Mondom ezt úgy, hogy bírom őket is (bár nem egy Roxette, de legalább svéd :)), igaz nálam Blümchentől Z'zi Laboron át a Meshuggah-Death tengelyig minden jöhet. ;)

Fandor 2009.05.11. 14:26:44

én öreg vagyok, és 89-ben megálltam a zenék követésében :-)))

ezért egy klasszikust linkelek be, de igen jó verzióban:

The look - headdrum mix (alárakták az általam csak Eric-b-nek nevezett dob sequence-et (a la Eric b and Rakim - Paid in full - the coldcut --- futottak még Milli Vanilli) .... és dögös zene lett belőle:

www.youtube.com/watch?v=cEpCFZMdj2w

god bless

altero 2009.05.11. 14:31:33

Általános iskolában nagy fan voltam, innen indultam a Metallica és a Megadeth felé :D
De még ma is azt mondom, h a Joyride lemezzel bezárólag az első 3 album végig király volt, de utána is csináltak jó számokat, a Sleeping In My Car majdnemhogy indie (haha), a Wish I Could Fly is jó, a Stars nem értem miért nem lett diszkóhimnusz, és a Milk And Toast And Honey is kellemes volt az utolsó lemezről.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.11. 15:05:50

Möh... az ABBA tényleg 20x jobb a Roxette-nél, egy sláger-szülőszoba konkrétan, fenomenális. De a műromantikus, műanyag részeket nem értem :] A számítógéppel összerakást se, tiszta hülyeség, mintha féltékenységből mondaná (de ki, mire?), pafff véleménye olyan, mintha valami svéd belpolitikai sérelem állna a háttérben, amit velünk nem oszt meg. Mesterkéltséget, modorosságot, szándékos erotikuskodást még megértenék, mint amikor Britney néger nő akar lenni "béééééjbeeh", de tényleg ez a számítógéppel összerakás, még röhögni se tudok rajta, akkora baromság.

Mondd el nyugodtan, mi a bajod a Roxette-tel, dőlj le, meghallgatunk. De inkább olyat írj, hogy utálod a szőkéket, vagy felháborítónak tartod, hogy vki arról énekel, hogy "izgat a luk", vagy azt, hogy tizedannyi lemezt adtak el, mint az ABBA. Tök egyetértek veled, sikereikben messze az ABBA mögött kullognak, de az ellenszenvedet ne hülyeségekre alapozd, ha már van... vagy küldd a youtube linket perc/másodperccel, hogy hol van számítógép, és független szakértőként meghallgatom, hogy mennyire nyúltak bele, mert nekem ez soha eszembe nem jutott.

Roxerkriszta 2009.05.11. 16:49:43

@pafff: nagyon demagóg szöveget nyomatsz,függetlenül attól,hogy az Abbát is bírom az ő zenéjük akkor már sokkal inkább számítógép szerű azaz szintipoppos,mint a Roxette,mivel ők rockos popzenét játszanak!
egyszer vegyed a fáradságot és hallgasd végig egy komplett albumukat és akkor majd rájössz,mennyire nem egysíkú!Az őszintétlenségről meg annyit,hogy bizti nem tudsz angolul így gőződ sincs miről is szólnak a számaik!

Dester 2009.05.12. 09:33:54

Szerintem csak a lényeget nem mondta még ki senki, csak érzik az igazi rajongók: a Roxette (vagy inkább úgy mondom, hogy Marie Fredriksson és Per Gessle, külön-külön is) a zenéért zenél. Azért, mert SZERETIK csinálni, amit csinálnak, és nem a pénzért.
Ha valaki meghallgatja (és meg is érti :))) a szövegeket, abból ugyanez jön. Nekem azok sem tűnnek valahogy műanyagnak. Rendkívül tömören fogalmazzák meg, amit ki akarnak fejezni. Nem tűnik se erőltetettnek, sem mesterkéltnek. Néha el is gondolkodtam rajta, hogy miken mehetett keresztül a magánéletében ez a két ember, hogy minden témára, variációra ennyire ráéreznek... Van pár dal, pl. a "Things Will Never Be The Same", amit a szövege miatt is tökéletesen a magaménak éreztem, mintha én írtam volna.

"touch me now girl,
I don't know when,
when we will ever meet again.
that was then,
baby, this is now,
time won't get over you."


A fenti leosztás amúgy nem semmi, amit írtatok: pálmafás DJ Bobo, 2Unlimited, Snap, Dr. Alban szerintem is jöhetne a Roxette mellé :))))

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.12. 13:08:43

@molnibalage: Napoleontól kaptam az imént egy SMS-t hogy a képen látható ruhában kúrná Marie-t. Töröltem, mert megbotránkoztatott.

@Dester: az általad idézett részlet szabad fordításbanl:

"Lógtunk lent a csajok körül és nem volt egy büdös vasam
Ez volt a király, de sajnos minden elmúlik lassan
De mit tehetek, nem indul el egy óra sem visszafelé
Tovább hajt mindenkit a lé
Még ha eddig szar is volt az életem
Volt néhány jó dolog, amit megtettem"

:) Zoliék rokszettesek...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.05.12. 21:27:34

@Mitya Ivanov: egyértelmű, a Crash Boom Bang tényleg a legjobb tőlük, tökéletes zene.

Amúgy utáltam őket mindig is, ezzel a viccesen kemény megjelenéssel és hangzással, a fiús lánnyal, Per kasztrált hangjával, és a rajongó osztálytársaimmal együtt, akik még INXS-t és Bryan Adamset hallgattak, ezzel elmondva mindent erről a vonalról.

És hogy itthon még utánozni is próbálták őket (Ha én fiú lehetnék - MORA LISA!), az a legdurvább.

:-))

The Big L. 2009.05.13. 08:03:26


Könyörgöm ha ennyire utáljátok őket miért nem mást hallgattok?
"Fiús a lány"? Jézus, néz már utánna a képeinek, vagy csak elég ha megnézed a The Big L.-t, hát mindent lehet mondani de azt nem hogy fiús!
Különben azért nem tetszik nektek a zenéjük mert nem ilyen primitív, ostoba seggfejeknek írták mint ti.
Aki meg a gimibe is cikinek tartotta őket, gondolom te voltál az aki azt is cikinek tartotta ha valaki jó tanuló volt mert te hülye voltál ahoz is hogy elolvass valamit és megjegyezd, te IQ hinyos barom!

Roxerkriszta 2009.05.13. 08:42:40

@Modor Tibi: nem lehet,hogy az osztálytársaidat utáltad,mert szebbek,jobbak és okosabbak voltak,mint te és ez az irigy frusztráltság a Roxette utálatban csapódott le?(mellesleg én INXS.-t pl. sose hallgattam ,tehát ennyit a vonaladról)
Egyébként a megjelenésük minden volt,csak viccesen kemény nem,de látatlanban megmondom,hogy szeretnél te ilyen "fiús lányt" balfék!

The Big L. 2009.05.13. 08:50:23

@Roxerkriszta: Gyere Roxerkriszta tereljük vissza a barmokat oda ahová valók, a karámba!!! :)))

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.13. 11:56:10

@The Big L.: felhasználóbarátságból dobhatnál egy címzést a kommented elejére, hogy tudják azok, akikre vonatkozik, hogy nekik szól, meg esetleg te is tudd, hogy kitől vársz választ. Hátha mégse IQ hiányos barom, vagy ostoba seggfej, pláne nem primitív, és akkor ezt esetleg megosztaná másokkal is.

The Big L. 2009.05.13. 13:12:27

@nosferato: ha annyira ostobák vagytok hogy azt se tudjátok hogy 1 nappal ezelőtt mi írtatok akkor sajnálom.
Külöben meg nem várom senki válaszát, pláne nem ilyen hülyékét!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.13. 18:45:51

Nem tudok veled mit kezdeni, egyszerűen nem úgy van, ahogy mondod. A Roxette-et szeretjük, várjuk, hogy jöjjenek. Primitívek, tanulatlanok és ostobák nem vagyunk, ezt nem annak kell azt hiszem papírokkal igazolni, aki kapálózva szitkozódik. Értelmi képességeink jellege vagy éppen színvonala között tényleg van egy áthidalhatatlan hézag, látom beszélgetni nincs kedved, nem fogunk szót érteni. Azért legközelebb próbáld meg túlszárnyalni azt a kritikáddal, akit kritizálsz, hátha az illető megfontolja.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.05.13. 22:57:46

@The Big L.: @Roxerkriszta: kész, beletrafáltatok. Tényleg szebbek, gazdagabbak voltak az osztálytársaim, ráadásul már szőrösödött is nekik ott alul, nekem meg nem, plusz szemüveges is voltam.

Mindegy, én grufti lettem, be is próbáltam falcolni párszor, a Roxette nekem túl életigenlő!

Roxerkriszta 2009.05.14. 09:22:41

@nosferato: szerintem abból amit írt,akiknek célozta biztos rájöttek.hogy nekik szól!
Egyébként nyilván nem szeretheti mindenki őket,nem vagyunk egyformák szép is lenne ha mindenkinek ugyanaz tetszene!
De a minden igazságalapot nélkülöző, ostoba fikázó szövegek nálam is kiverik a biztosítékot!

THE ig L.2 2009.05.14. 23:11:22

@nosferato: Elég furcsán fejezitek ki a szeretetet irántuk. Nekem úgy tűnik aberráltak vagytok, mert amit írtok ízléstelen és felháborító. Szerintem kezeltessétek magatokat hátha még nem késő!
Különben gratulálok, mivel fáj az igazság könnyebb kitiltani hogy ne tudjak válaszolni, ez is egy jellemre vall! De ne félj nem fogok többet bejönni ehhez a beteg társasághoz. Most már kitilthatsz ismét nagyfiú!!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.05.14. 23:47:54

@THE ig L.2: valami ilyen választ vártam volna elsőre, most már értem, hogy az a probléma, hogy ízléstelennek találod a posztot. Én nem, de sejtem, mire gondolsz. Ez egy ilyen hely, ahol mindenből viccet lehet csinálni, így élünk. Azzal semmi problémám nincs, hogy nem tetszett, illetve hogy téged felháborít. Nem vagy kitiltva.

Anett1976 2009.05.19. 20:05:00

Kedves Roxett-rajongók!
Miért álltok le vitázni ilyen faszkarikákkal? Az ilyenek csak akkor érzik jól magukat, ha fikázhatnak valakit. Hát tegyék...kit érdekelnek a szánalmas emberek?
Annyi jó dolog történik most a Rox háza táján, törődjünk inkább azokkal!
Üdvözlök minden Joyridert

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása