A legdedósabb zeneprogram EVÖR

A legdedósabb zeneprogram EVÖR

2010.01.18. | Horváth Oszkár

Még szeptemberben indítottunk a kommentelők között egy "versenyt", amikor felfedeztük az iNudge nevű "gagyizeneíró" programot. Ezzel a step-sequencer elven működő kis Flash alkalmazással 1 ütem elektronikus zenét lehet írni kezdetleges hangszínekkel, majd annak a sávjait ki-be kapcsolhatod. Aztán az alkotásodat egy rövid link formájában elküldheted barátaidnak, illetve főleg ellenségeidnek.

A Ma mindenki zeneszerző cikk kommentjei között látjátok az ádáz küzdelmet és felfedezett avagy fel nem fedezett producer tehetségek viharos ütközését. A döntőbe jutottak: Ernoke (meghallgat), HRita, Sitgan, és Hal9000. Végül a nyertes az egyszeri kommentező (értsd: csak emiatt regisztrált be, és azóta se láttuk), Sitgan lett (nem tévesztendő össze shitgunnal). Lássuk, miről is van szó:

He netán igény volna rá, leállítani a jobb alsó sarokban lévő play gombbal lehet :) Szempont volt a nyertes kiválasztásánál, hogy felajánlottam: a legjobb alkotást sávokra szétszedem, és keverek belőle egy 3 perces változatot - nyilván ami nekem stílusidegen, vagy nem tudok vele dolgozni, azt nem tudom megkeverni. Végül úgy döntöttem, hogy amellett, hogy ez a mix elkészült, vágok hozzá valami videóillusztrációt, mert milyen penge nyeremény már felkerülni a YouTube-ra! Úgyhogy a lenti nyereményt a B-OLDAL.TV YOUTUBE CSATORNÁJÁN helyeztem el, nagyképűen Barabás Lőrincék koncertfelvétele, meg az én saját videoklipem mellett :)

Nem tudom, Sitgan hol van, szóval ha tetszik nektek a zenéje, küldjetek neki üzenetet a bloghun keresztül, hogy

JÖJJÖN ÉS VEGYE ÁT A NYEREMÉNYÉT! AMI EZ: 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr561679861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.18. 21:53:43

@pingwin: a kiváló művészi értéket nézd! :))))) bár látom befigyelnek az ikonok Sitgan neve alatt. Kerítsétek elő Sitgant! Vagy Shitgunt, hátha mégis ő az...

sitgan 2010.01.19. 13:51:56

WOW:) nagyon jól esik hallani, hogy valami jót tudtam alkotni:) Köszönöm a Mixet! Ahhoz képest, hogy saját bevallása szerint Nosferato-nál stílusidegen a zene, le se tagadhatja, hogy raszta szív dobog benne...:) Köszi, és Tisztelet! asszem ebből lesz egy hír a onelovereggae.hu-n:)

sitgan 2010.01.19. 13:55:41

Ja és szoktam járni leskelődni a béoldalra, csak valóban nem kommentelgetek:D

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.19. 15:19:33

@sitgan: na ezaz, most látom :-D Örülök, hogy átvetted a nyereményt :)) Teljesen azért nem idegen, a többi versenyző lett volna az. Rövid lakossági reggaehez tévedésem eredményei:
b-oldal.hu/nosferato/cimke/reggae/

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.19. 15:26:25

Ú most megnéztem a videót megint, és 1:35-nél olyan, mintha a kompresszor kijelzője seggbelőné Lion of Judaht! ijjj

Vágási Matyi 2010.02.02. 01:56:30

Na erről frankón lecsúsztam.
Viszont holnap muszáj lesz mókolnom valami übert!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.02. 07:31:57

@Vágási Matyi: de csak 3 hónappal! Viszont ha szárnyra kel valami hasonló netes zenei app, akár egy ennél jobb (elvileg van), akkor azzal érdemes volna rendezni egy újabb fordulót, mert tök szívesen csináltam, meg tanulságos. + csökkenti azok számát akik tényleg elhiszik, hogy gitározni nehezebb, mint számítógépen zenét csinálni, miután egyiket se tudnak.

Vágási Matyi 2010.02.02. 18:04:19

@nosferato: Támogatom az elképzelést!

Ja, sok a földhözragadt fasz, akinek minden techo meg gépzene, és tájékozatlanságára nagy mellénnyel veri magát.
De ha egyszer mondjuk masterelnie kéne a háromakkordos csőpank bandájának valamit, akkor menne a pislogás.

Vágási Matyi 2010.02.02. 18:05:16

@nosferato: Kimaradt, hogy légyszi linkeld be a másikat!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.02. 19:57:20

@Vágási Matyi: valójában fogalmam nincs, mi a "másik", de kicsit böngészgettem.

Van egy nagyon durva, de szerintem nem ingyenes + ehhez már tényleg kell némi DAW múlt: aviary.com/tools/myna :)) Halál komoly.

Javaslatom:
1. staff.dasdeck.de/valentin/midi/sequencer.php?mix=2c7c77c0e3.mix
2. www.jordansnyder.com/msAir/NetStep/ (nekem silverlighttal se fut)
3. elveszett komment benyeléskor
4. www.hobnox.com/index.1056.en.html (ez nyerő)

Utóbbi óriási, regisztráltam, vettem fel, meg csináltam személyes oldalt, ahol közzéteheted végül a felvételt, szerintem a korábbi 10-15 résztvevő számát 3-ra csökkentené, pedig zseniálisan jó. Vélemény?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.02. 20:03:21

A kimaradt 3-as:
3. lab.andre-michelle.com/tonematrix (ez kevéske, 1 hangszín)

De valójában a 4-esből van nyúlva. Az eltűnt kommentem tuti, hogy percek múlva ott lesz a helyén :-D

Vágási Matyi 2010.02.03. 01:38:22

@nosferato: Az Myna-ba múltkor beleszaladtam, de nem foglalkoztam vele. Ennyire komplexen egy böngészőben nem egyszerű dolgozni, pedig jónak tűnik. Lehet importálni is.

1. Nem tudtam kipróbálni, mert nincs quicktime.
2. Hiába van fenn a silverlight, nem megy, majd megnézem xp-n is.
3. Jaja, ugyanaz, de legalább megjelölték a forrást.
4. Nagyon igényes, és tényleg jó! Mondjuk nagyfelbontású monitor nem árt hozzá. Szerintem is ez a nyerő, mert elég komplex, de használható!

Megyek játszok is vele egyet! :)

Vágási Matyi 2010.02.03. 23:49:06

@nosferato: Neked minden gond nélkül ment a regelés hobnox-ra? Tegnap próbáltam egy vipmail-es és egy gmail-es címmel is, eredménytelenül. Írtam a suckport-nak is, de még nem válaszoltak.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.07. 08:34:48

@Vágási Matyi: persze, habzóból. Éppen a felvételt akartam elmenteni amikor kiderült, hogy reg. kell hozzá, perceken belül megjött a visszaigazoló mail, el se kellett menjek az oldalról. Sztem support helyett kérd le a jelszóleveledet 4-5x, aztán egyszer csak megjön.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása