Az emberi százlábú

Az emberi százlábú

TOP1 undorító horror EVÖR! Freddy Krueger, Frankenstein, vagy Jigsaw lófasz az alábbi film Mengeléjéhez képest, aki pár tiniből megálmodta az emberi százlábút, melyet nem rest útszéli házának pincéjében megalkotni. Biológiailag is kérdéses történet, ex/wannabe-náci főszereplővel, nem gyenge "házikóval" (az elmebeteg orvosok miből építenek ilyen erődítményt?), tinilányok lerobbanó autójával, valamint egyéb horror klisékkel hamarosan a mozikban. LESZ második rész, ezt már most látom.  

UPDATE: kurvára nem új film, ezt szerencsére (?) nem tudtam. Az idei második részt még brékingelhetjük. Mondjuk éreztem, hogy nem egyhurkapálcás...

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr241914740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ko0ter21 2010.04.12. 17:30:03

hát bocs, de akinek ilyen az eszébe jut az a nem normális és azt kéne tarkón lőni...de még azt is aki ilyen filmet készít, lead és folytatja...ez már beteges...ide süllyedni filmkészítés szinten...

bslt 2010.04.12. 18:18:03

Tuti, hogy legalább két szereplője a filmnek bablevest nem fogyaszthatott a forgatás ideje alatt... :)

Stinkfist 2010.04.12. 19:46:43

ez inkább röhejes, nem undorító...
egymás seggében van fejük muha muha

2010.04.12. 21:49:28

Nem írni ész nékül! Utánanézni előbb.
www.imdb.com/find?s=all&q=human+centipede

Thresher 2010.04.12. 21:55:09

Szerintem is inkább röhejes...olyan japános.

emzperx 2010.04.12. 22:13:54

Japánok a grotesque c. remekbeszabott produkciójukkal versenyeznek ebben a műfajban.

Robis 2010.04.12. 22:14:09

Hát igen, tavalyi film, idén vetítik a másodikat. A blogger kicsit alul tájékozott. Pedig Google az ő barátja is. Csak nem kérdezi.

Murderface 2010.04.12. 22:19:20

Ahahahahahahahahahahah ez mekkora :D Már töltöm is :D

ergerberger 2010.04.12. 22:26:53

A tinik nagy része tényleg kábé erre jó maximum.

BennyPP 2010.04.12. 23:01:26

Az ötlet jó ugyan, de a kivitelezés, inkább eröltetett mint jó. Jigsaw legalább ütött fürész 1 (max 2ben), ebbe a filmbe ilyen nem lesz ezt most látom :D (arról nem is beszélve hogy itt max 6 lábúról van szó..)

szbszig 2010.04.12. 23:04:40

"100% medically accurate" - írja a végén.

Mi van?!... :D

halfevil333 2010.04.12. 23:07:22

Vicces, viszont szar! :)

lutria 2010.04.12. 23:18:45

Bezzeg ha tudtak volna kereket cserélni a csajok,nem kerültek volna ebbe a helyzetbe.

2010.04.12. 23:21:14

es miutan az elol levo mar elegge kielvezte a helyzetet, hogy nem o eszi a tobbiek uruleket, ki kell vagni a gegejet, a gyomraba meg eteto katetert tolni, aztan odavarrni a szajat a sorvegen levohoz.

2010.04.12. 23:21:57

@Murderface: honnet? en az istenert se talalom sehol

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.04.12. 23:52:18

Nagyon sokáig kerestem hogy nem április elsejei tréfa-e ez a film, de sehol nem találtam rá utalást hogy az lenne. Abszolút nem lehet komolyan venni, már a trailer alapján sem.

rest69 2010.04.12. 23:56:06

olyan régóta meg akarom már nézni....
végre megtaláltam isoHUNTon, szal lehet egy überszar estém a világ legértelmetlenebb horror(?)filmjével

2010.04.13. 00:16:36

@rest69: ha nem rar-ban van, nezzel bele az avi-ba, amint lejott az elso nehany blokk, nehogy arnyekra vetodj
kommentet nem latok a film mellett, igy nem merem leszedni, lehet hogy leszedek valami kamu szemetet, az pedig limitalt savszellel nem vicces

petya.bacsi 2010.04.13. 06:33:16

Egy újabb szemét a sorrendben: Grotesque, Martyrs (ennek még lenne értelme, de a túlzott és értelmetlen brutalitás elnyomja).

Vajon lehet még ennél is mélyebbre süllyedni?

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.13. 07:26:37

Hát izé. Ha már a trailer is ennyire lapos, mit lehet várni a filmtől? Igaz, nem vagyok horrorrajongó. Amit megnéztem, azt leginkább a Horrorra akadva (Scarie Movie) c. paródiasorozat hatására néztem és persze végigröhögtem, mert a paródia jutott eszembe állandóan. :D

rettentó 2010.04.13. 07:54:40

Alice Cooper koppintás? A legutóbbi lemeze az Along Came a Spider is erről szólt, csak sorozatgyilkossal és pókkal.
www.youtube.com/watch?v=ubHDLxIY3BI

WonderCsabo 2010.04.13. 08:52:21

@rest69: Lehúztam, és kamu az egész. 19mp-es videó, aztán elvisz egy oldalra, ahol elvileg letölthetsz egy playert, amivel lejátszhatod a videót. A player letöltési oldala vmi sharecash.com ott meg lehetetlen letölteni, de valszeg az is vmi vírusos kamu cucc.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.04.13. 08:54:31

@szbszig: Gondolom azt jelenti, hogy az életben is simán kivitelezhető, hogy odakötözd gézzel egyik srác orrát a másik seggébe.

Lehet elemezni, indulás után gyorsan pause:
www.youtube.com/watch?v=yISIXp-FK-Y#t=2m10s&ap=%2526fmt%3D18

Szerintem nagyon vidám forgatás lehetett.

charon24 2010.04.13. 09:07:00

szánalmasan legalja :(

serteperte55 (törölt) 2010.04.13. 09:12:49

Az igazi és valódi horror az a szervrablás

Vad.Korte (törölt) 2010.04.13. 09:42:20

Megint mondom: aki ilyet kitalál és megcsinál, azzal kéne megcsinálni, de igaziból. ÉS ez érvényes a többi beteg filmre is.

SassyGurl 2010.04.13. 09:55:39

kötelező beteg film,amit meg kell nézni:)

Archenemy 2010.04.13. 09:56:33

@Vad.Korte: értem, tehát az beteg, aki ilyet kitalál, de aki a valóságban is megcsinálná (ugye te ezt akarod), ellenben kitalálni nem tudja, az normális

bolomba (törölt) 2010.04.13. 10:29:30

@Vad.Korte: nem merem megkerdezni, mi a kedvenc filmed, konyved, zened, kepzomuveszeti alkotasod, mert meg a vegen kiderul valami csunya, borzongato. brrrrrr. te 'kis' demagog.

balra 2010.04.13. 10:40:26

de a dokinak a feje rendben van.

Archenemy 2010.04.13. 10:42:54

@Vad.Korte:
lefordítottam, hogy te mit írtál

ugye te azt mondtad, hogy
- aki ilyet kitalál, az nem normális
- aki ilyet kitalál, azzal ugyanezt meg kéne csinálni, "de igaziból", tehát nem trükkel, a film kedvéért, fizetett színészekkel

tehát
- aki kitalálta, az trükkfelvétellel, fizetett színészekkel csinálta meg
- te meg akarod másokon csinálni, " de igaziból"

ezek mellett te tartod magad normálisnak
most érted...

gyz 2010.04.13. 10:50:23

@Archenemy: finomítok olvtárs helyett: aki ilyet kitalál, filmre visz, eljátszat, azt kényszergyógykezelésre küldeném. Csak a saját és a társadalom jól felfogott érdekében.

Persze az a csapda az egészben, hogy ahelyett, hogy egyből lehúznák ezt a szart a klotyóban, itt is publicitást kapott, mi meg társalgunk róla.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 11:46:01

@gyz: (na most valoban demagog leszek)

valamiert egy zsenialis, szadista tudos ugrott be a trailert nezve, ime egy kiserleti alanya: http://en.wikipedia.org/wiki/File:One_of_Pavlov's_dogs.jpg

a tudomany neveben csinaltak mar ennel az 'otletnel' durvabbakat is. hogy ezt filmre viszik? van meg mibol meriteni.

amugy meg a 22-es csapdaja sejlik fel bennem, amikor a noverke agytalat cserel a teljes egeszeben bekotozott(gipszelt, nem emlekszem) betegnel.

Archenemy 2010.04.13. 12:06:37

@gyz: nézzük, tehát
-saját szabad akaratából megcsinálta
-saját pénzéből színészeket fizetett, akiket nem kényszerített, hogy ezt a szerepet eljátsszák, hanem azok is a saját akaratukból szerepeltek
-saját szabad akaratukból ezt az emberek megnézik, saját szabad akaratukból pénzt fizetnek érte

olyan élőlény, akitől nem tételezhetjük fel, hogy belátja cselekedetei súlyát (kiskorú, állat, stb) nem szerepel benne, kár tehát senkit nem ért, ez minden érintett akaratával és beleegyezésével készült el, az erre vevők ezt szabad akaratukból nézik meg, bárhogy is nézem, ez kárt nem okoz senkinek

álláspontom továbbra is az, hogy a film nem ártalmas, te viszont, ha tehetnéd, ártalmas lennél
a saját értékrendedet akarod rákényszeríteni másokra, holott ilyen fordítva nem történik

mellesleg miért pont ez a film, miért nem a Psycho, a Ragyogás, az Alien? mert azok régebbiek?

gyz 2010.04.13. 12:17:12

@Archenemy: cöcöcö - megint ez a saját vélemény, meg szabad akarat.

igenis kárt okoz, lelkit és esztétikait. Adni meg nem ad semmit.

Nem vagyok én veszélyes, hiszen csak véleményt nyilvánítok. csak beleuntam, hogy hiperkorrekten elmélkedjünk arról, mi is a baj egy ilyen moslékkal.

ez vezet oda, hogy ma már lassan leművésznőzik a napi nyolc órában idegen faszokat szopó pornósokat is.

tudom, tolerancia, PC, és én meg csúnya kirekesztő vagyok.

lutria 2010.04.13. 12:20:43

Vajon mire gondolhatott a producer és a rendező amikor elolvasták a forgatókönyvet?

gyz 2010.04.13. 12:24:53

@bolomba: igen, én is érzem valahol, hogy az én véleményem a nem normális, ellenben azéval, aki arról álmodik meg történetet, hogyan kell egy ember végbelét a másik szájába applikálni.

Archenemy 2010.04.13. 12:28:49

@gyz: "igenis kárt okoz, lelkit és esztétikait"

mondhatnám, hogy a te hozzászólásod nekem lelki és esztétikai kárt okoz, tehát logikád alapján téged kényszergyógykezelni kéne

meg tudod cáfolni? nem, mert ez egy gumicsont, definiálatlan, betarthatatlan szubjektív értékrend ráerőltetése másra

ha nem érdekel vagy taszít, ne nézzed, vagy csinálj jobbat

állami támogatást nem hiszem, hogy felvettek, onnantól meg a pénztárcáddal szavazhatsz, nem nézed meg, illetőleg a szólásszabadság keretein belül mindenkit megpróbálhatsz meggyőzni arról, hogy ne nézze meg

ezt lehet, kényszergyógykezelésre vinni az alkotóit viszont nem, az a kommunista tempó, mikor állambácsi megmondja, mi a hasznos, mi nem az, és aki nem hasznos, azt elviszi

nem az a kirekesztés meg inkorrektség, hogy nem tetszik a film, az az inkorrektség, hogy kényszert alkalmaznál a készítőivel szemben, holott azok nem alkalmaznak kényszert sem veled, sem mással szemben

nem válaszoltál arra, hogy mi a véleményed a Psycho, Ragyogás, Alien trióról

Archenemy 2010.04.13. 12:29:54

@gyz: igen, mert te, ha tehetnéd, kényszergyógykezelésre vinnéd, ő ellenben álmodik, és nem kötelez rá, hogy megnézd az álmodását

nem létezhet, hogy nem látod az ordító különbséget

gyz 2010.04.13. 12:32:38

@Archenemy: b+ te tényleg szó szerint veszed, hogy ha megjelenne itt, beutalnám?

Archenemy 2010.04.13. 12:36:01

@gyz: "aki ilyet kitalál, filmre visz, eljátszat, azt kényszergyógykezelésre küldeném"
+
"b+ te tényleg szó szerint veszed, hogy ha megjelenne itt, beutalnám?"

nem tudhattam nem szó szerint venni, hiszen szó szerint ezt írtad le

örülök, hogy - talán érvelésem hatására - feladtad korábbi, kényszergyógykezelős álláspontodat, és igazságomat belátva magad is viccként értelmezed már ezen korábbi, tarthatatlan kijelentésedet

gyz 2010.04.13. 12:36:44

@Archenemy: k: a többi filmről azért nem beszéltem, mert ez az apropója a kommenteknek.

Amúgy ezek közül csak a Psychót láttam, az egy krimi, ha jól emlékszem.

nem az a baj, ha meg lehet ijedni valamitől: ha te nem látsz semmi különbséget a P és e között, akkor felesleges ragozni.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 12:38:05

@gyz: most oszinten, mi a problemad az alapotlettel?

1. az emberekkel valo kiserlet
2. az analis resze
3. a fekalia

valaszod utan tudok reagalni normalitasodra.

gyz 2010.04.13. 12:39:02

@Archenemy: nem, nem adtam fel semmit: tudd be öreg fejemnek ezt a hibát. mindig elfelejtem, hogy mindenhova segédjeleket kell tenni, hogy értelmezhetővé váljon a szöveg. Nem is tudom, hogy voltak képesek az emberek megérteni egymás leveleit, amíg nem találták fel a szmájlit.

az viszont vicces, hogy a kijelentést tarthatatlannak tartod, a fenti alkotást viszont nem

gyz 2010.04.13. 12:43:04

@bolomba: éppen az, amiről már szóltam: hogy egyáltalán leállunk elemezgetni, és ezzel jelentőséget tulajdonítunk neki. Holott látható, hogy semmi értéke nincs.

Erre persze lehet mondani, hogy szubjektív vélemény, de nem az. Ti is jól tudjátok, hogy nincs neki.

sajna valószínűleg több hullát és visszataszító dolgot láttam életemben, mint te, és sosem nyúltam repülősóért. Ugyanakkor tartom, hogy aki ennek képi létrehozásában vagy nézésében örömét leli, az beteg.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 12:45:23

@lutria: arra, hogy milyen fasza kis tarsadalom kritika lehet ebbol. :)

es mar latom is, ahogy a blog.hu rendszeren kialtasainkat a masik szajaba szarjuk, akik azt jol megragva (trackback) tovabb szarjak masok szajaba. :)

…es az informacio abrazolasa feceszkent!

…lasd csak a vasarnapi hiszteriat. mennyire ravagyunk cuppanva a masik seggere egy kis informacio morzsaert. orakat varjunk? ne viccelj mar? inkabb varrom (100 F5[frissites]/perc) a szamat egy segghez (twitterhez), csak egy tizedmasodpercnyit se maradjak le.

na nekem ilyenek jutnanak eszembe, ha elolvastam volna a forgatokonyvet.:)

bolomba (törölt) 2010.04.13. 12:46:57

@gyz: akkor mar csak beteg definiciojara lennek kivancsi es igerem megkapod a valaszt.

Archenemy 2010.04.13. 12:53:59

@gyz: "Erre persze lehet mondani, hogy szubjektív vélemény, de nem az. Ti is jól tudjátok, hogy nincs neki."

így van, szerintem sincs értelme

én csak annyival gondolom tovább, hogy belátom, hogy az _én véleményem is szubjektív_, és nem szeretnék alkotóiknak kényszergyógykezelést, mi több felháborít, ha valaki a saját szubjektív mércéje szerint akar objektív ártalmatlan dolgokat betiltani, alkotóit üldözni, mert ez diktatúrák sajátja

erre nyilván azt válaszolod, hogy csak vicceltél, de eredeti állításodban semmi nem utal arra, hogy csak viccelnél

hyeronimus bosch még csodálom, hogy nem került elő, őt is betiltanád?

bolomba (törölt) 2010.04.13. 12:58:41

en most kitalaltam egy remek, polora is nyomtathato felkialtast:

eleje:
a nalam hulyebbeket ki fogom vegezni!

hata:
ugyanezt varom el a nalam okosabb emberektol is.

gyz 2010.04.13. 13:09:36

@Archenemy: na betiltásról igazán nem szóltam egy szót sem, sem félreérthetően, sem anélkül.

Az ellen tiltakozom, hogy a szar az asztalra kerüljön, amikor arra találták ki a vécét.

A korábbi példával: pornós nem művésznő, és nem azért, mert én szubjektíve így gondolom, hanem mert nem.

A Bosch-os példád tanulságos. Jól illik a Psychóval kezdett sorba: arra sem időm, sem kedvem, hogy elkezdjem fejtegetni, mi a különbség egy valamilyen műalkotás és az emberi százlábú c. műremek között.

Csak annyit: a világ legkényelmesebb érve, hogy "azt minden ember maga dönti el, mi a műalkotás". egy frászt.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 13:10:35

@Archenemy: amugy en most szeretnem leszogezni, hogy valoban vicceltem, es a szatira vezette 5 ujjam, mikor megirtam korabbi kommentemet. ;)

amugy javitanek, hogy viccesebb legyen es inkabb 'hujebbeket' irnek.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 13:18:21

@gyz: na akkor (megha konkretan nem is nekem valaszoltal), de meghoztam a vegeredmenyt. teljesen normalis vagy. valoban. egy jo izlesu, atlagos, devianciaktol, szemelyisegzavaroktol mentes ember valoban hasonloan velekdik egy ehhez hasonlo filmrol.

a problema ott kezdodik, hogy a fentebb emlitett emberek (az esetek szignifikans szazalekaban) csak fogyasztok. szoval, ha a normalitas vinne elore az emberiseg nikkelezett rugokkal megerositett tolokocsijat, akkor valoszinusitem meg mindig egy nagyon kenyelmes helyen varakoznank, hogy elkezdjuk a civilzacionak nevezett baromsagot.

az izlesrol vitatkozni pedig… lasd a fentebbi polofeliratot es csereld ki a hulyet izlestelenebb, az okosat izlesesebbre.

Archenemy 2010.04.13. 13:19:46

@gyz: "világ legkényelmesebb érve, hogy "azt minden ember maga dönti el, mi a műalkotás"."

a "minden ember maga dönti el, mi a műalkotás" talán egyszerű érv, azonban tarthatóbb és igazságosabb, mint az "én döntöm el, mi a műalkotás", amit a jelek szerint te használsz

na de ez mellékvágány, én nem akarom, hogy a százlábút bárki is műalkotásnak gondolja, engem az háborít fel, hogy valakik a készítőivel szemben mindenféle tettleges, ellenséges szándékot táplálnak (vö: az ilyeneket tarkónlőném - első hozzászólás, az ilyenekkel ugyanezt meg kéne csinálni - vadkörte hozzászólása, az ilyeneket kényszergyógykezelni kéne -te hozzászólásod)

tehát a tarkónlövő, halálrakínzó, kényszergyógykezelő emberek a magukat normálisnak tartók valahogy

ez akkora visszásság, hogy én nem is értem

gyz 2010.04.13. 13:28:01

@bolomba: ok, de én azt utalnám kgyógyra (természetesen a szó szoros értelmében, vagyis be ne merje tenni a lábát a rendező Mo-ra), "aki ilyet kitalál, filmre visz, eljátszat"

szóval a fogyasztókról nem szóltam. viszont meggyőződésem, hogy az emberek kiválóan meglennének akkor is, ha ez a film nem készült volna el, és bár sokan megnézik, a nézők többsége annyira passzív fogyasztó, és magának eszébe nem jutna ilyen szart kiötölni.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 13:33:00

@gyz: hat egyesek szarbol is tudnak varat epiteni, vagy meriteni egy gondolatot.

masnem 'filmegetesre meg jo lesz' felkialtassal meghagynam az egesz alkotast a demokracia hajnalanak napjaira.

a fogyasztok, fogyasztok. nincsen rataja. van aki fintorog, van aki mosolyog, de fogyaszt.

gyz 2010.04.13. 13:33:18

@Archenemy: utoljára: az emberi kommunikáció az nem olyan, hogy minden egyes szó azt jelenti amit.

néhány példa:

"ez annyira vicces volt, hogy beszartam rajta"

"a belem kilógott a fáradtságtól"

"én megölöm a Józsit, ha nem hoz rögtön egy kávét"

"aki hülye, haljon meg"

"nyald ki a seggem!"

"az ilyeneket a faszuknál fogva fel kellene lógatni"

ilyeneket mondanak az emberek.És aztán konkrétan nem teszik azt, amit mondanak. Mindeközben valahol egy csendes szobában üldögél valaki, és azon tanakodik, hogyan oldható meg filmen az egymás végbelét csócsáló emberi százlábú. és meg is csinálja, mindannyiunk épülésére.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 13:35:22

@bolomba: hogy befejezzem…

a gep forog, az alkoto pihen. evmilliokig eljar tengelyen, mig egy kerekfogat ujitani kell.

bolomba (törölt) 2010.04.13. 13:37:38

@gyz: na de akkor miert "csinal segget a szajabol" az ilyen ember.

kigyo a farkaba, segg egy masik szajba.

lehet, hogy errol szol a film? lehet hogy hasonlo okok vezerlik tudosunkat is? tettnelkuli emberek aldozatai, akik csak beszletek, de…

Archenemy 2010.04.13. 13:45:29

@gyz: értem, tehát most éppen azt mondod, hogy nem utalnád kényszergyógykezelésre, megnyugtató

gyz 2010.04.13. 13:51:57

@Archenemy: örülök, hogy megnyugtattalak, nem volt szándékomban ennyire felzaklatni.

gyz 2010.04.13. 13:54:37

@bolomba: ezt szerintem meg kéne írni a rendezőnek, jól jöhet neki, ha majd egy interjú során a filmről kérdezik. :) (szmájli, nehogy valaki tényleg megírja)

bolomba (törölt) 2010.04.13. 13:58:09

@gyz: a kivalloan meglennenekre reagalva, (hamar egy zenei blogon vagyunk) hoznek egy peldat.

van egy faszi (csoppet 'beteg') kit ugy hivnak Nick Zedd.

namarmost, o keszitett egy filmet melynek cime They Eat Scum (a film cimenek ertelmezeset a kovetkezo linken 6:20-tol lehet szemugyre venni:
www.youtube.com/watch?v=2A1-Osf1Gv8 ). hogy ne huzzam a sztorit, ez a film ilyen-olyan filmbeli utalasainak koszonhetoen nevet adott egy altalaom (most is hallgatott) zenei iranyzatnak melyet ugy hivnak deathrock. hogy meg lett volna enelkul a film nelkul a tarsadalom nagy resze? valoszinu. hogy a deathrock kifejezes megszuletett volna enelkul? elkepzelheto. hogy hatassal volt a kedvenc zenei iranyzatomra? mindenbizonnyal. ennek en, mint fogyasztoja orulok? fulig er a szam.

ha egy nagyvallalat depressziora/ongyilkossagra hajlamos igazgatoja, akinek a kezeben/leten 1000 csalad megelhetese all, egy nap az egyetlen hozza kozel allo elolenyet (egy kis csupasz kinai kutyust) latna fuldoklani, egy gyerek (szoke, kekszemu, 6 eves) mellett, melyiket kellene kimentenie?

Ungabunga · http://hatter24.hu 2010.04.13. 14:55:12

Hupp, elég kemény az elképzelés. Amikor megláttam ez első képsorokat, azt gondoltam volna, hogy egy reklám.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.13. 23:18:41

@rettentó: UGYAN-EZ jutott eszembe!!! Most akkor mi volt előbb: a tyúk vagy a tojás?

Mondjuk az egymás ürülékének kajálása ütős.... ütősen röhejes!

Semeretyevó 2010.04.16. 09:33:15

Eszembe jut a dedós versike:

hatvanhat
seggem a szádba pattanhat
annak fele harminchárom
nyald a seggem télen-nyáron

Bebabounce 2010.05.07. 10:11:47

Mi az, hogy a végén kiírják, hogy orvosilag 100%-ig pontos? Ki az a hülye, aki ilyet állít? Teljesen ki van zárva, mivel minden szervezet önálló, annyitól, hogy a seggéhez varrod a száját, maximum éhen hal egy héten belül...valaki, aki tudja, ugyan magyarázza már el, hogy lehetne ez orvosilag pontos???

borisz 2010.05.07. 11:44:55

sztem ebből nem lehet kihozni 90 percet, ez csak egy kamutréler, vmi ehhez a hatalmas poénhoz hasonló:
www.youtube.com/watch?v=pytYua_t-Ww

2010.05.20. 12:17:30

"TOP1 undorító horror EVÖR! Freddy Krueger, Frankenstein, vagy Jigsaw lófasz az alábbi film Mengeléjéhez képest"

megneztem a filmet, es igy utolag elolvasva csak sirni tudok ezen a bullshit szovegen.
egy rakas szar volt ez a film, nem horror.
meghogy TOP1, meg undorito...

odamondó 2010.05.21. 01:28:49

@sajnos_kacat: egyetértek. Én is megnéztem. Vártam valami hatalmas csapást hogy uristen Visitor Q, Taxidermia majd elbújhat a sarokba.

MIVAN??? Egy fostos fűrész ezerszer rémisztőbb mint ez. De elm utca is ezerszer jobb. Bármilyen horror durvább mint ez. Mi volt ez???? pffffffff. Szavakat nem találok. Vérgyenge!

Isaac Clarke 2010.05.28. 23:47:19

Én nem hiszem hogy valaha is megnézem, se aki kitalálta ezt a filmet, se azt akit érdekel nem tartom egészségesnek. Szándékosan keresni az undort szerintem nem egészséges. A Saló rendezőjét pl. anno meggyilkolták a filmje miatt. Két közös vonása van a két filmnek, mindkettő a fasizmussal vagy fasisztákkal vagy nácikkal szeretne párhuzamot vonni a cselekmény szempontjából. Csakhogy a saját beteg elméjükön kívül más nem jön le.

odamondó 2010.05.29. 02:20:32

@Babar der Elefant: Annyi a különbség, hogy míg a saló undorító volt addig ebben a filmben nincs egy jelenet amire az ember azt mondhatná, hogy oké ez megüti a horror szintjét.

Az egész egy szánalmasan bemutatott "beteg", de inkább nevetséges német orvos története.

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.06.03. 20:14:48

ez egy nagy sz*rság
kb annyi az egész, mint ami a trailerben van
az alapötlet egy nagy nulla
nem horro, baromság

moszapee 2010.06.08. 19:57:22

én pár perce fejeztem be a filmet.
imádom a horrort, megvan mind az 5 fűrész rész, ( a 6.at is láttam online) láttam mind a két motelt. azért ezeket említettem, mert ezek a véresebb, betegebb és undorítóbb horrorok. de ez a legbetegebb film, amit valaha láttam.
nem ilyesztő, hanem undorító, és röhejes is.
az egyetlen pozitív dolog az volt a filmben, hogy rájöttem, hogy megértem angolul, hogy mit mondanak. más értelme nem volt... időpocsékolás.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása