A Kutya Vacsorája

A Kutya Vacsorája

Quimby elvonási tünetek jelentkeztek rajtam. Gyakorlatilag az utolsó 3 budapesti Quimby koncertről a Pató Pál-féle jegyvásárlási hozzáállásom miatt lekéstem (utoljára a PeCsában voltam Karácsony előtt), így most kaptam az alkalmon és a Gödörben Nosferátóval megtekintettük Varga Livius formációját, A Kutya Vacsoráját.

Kiindulási pontnak bőven elég volt, hogy a bandát Livius és Gerdesits Faszi (a Quimby dobosa) neve fémjelzi, de tulajdonképpen már akkor tudtam, hogy ez kell nekem, mikor a zenekar honlapján az önjellemzésüket elolvastam: "A ritmusok felől a hiphop és triphop, a gitárhangok és az elektronika felől a totál experimentália, a Radiohead, a Massive Attack, a poszt-rock, Livius éneke és dumái felől az egyszemélyes humor, a kávéházi stand-up comedy, a hiphop, a ragga, a Quimbyből ismert "liviusos sanzonhoz dumálok, történetet mesélek", és a blues."

Az utolsó metróra nem sok tekintettel, a hip-hop lányduó Ludditák után léptek az emelvényre a Kutyák. A Gödör kifejezetten jó színpad volt tegnap is Liviusék számára, pontosan annyian voltak, ahányan kellettek, hogy jöjjenek. Bár könnyen lehetne A Kutya Vacsoráját Livius side-projectjének tekinteni, ez már jóval több annál. Egy változatos zenekar. A csapatból kiemelném Kovács Gergelyt (ha arcmemóriám nem csal, ő gitározik Dj Bootsie mögött is), aki idióta, piros keretes szemüvegben - és állítólag aznap kirabolva - nagyon erőteljes szólókat nyomott, gazdagítva az amúgy is változatos stílus kavalkádot. Mind a Ludditák utolsó, mind a Kutyák N-edik számában feltűnt a közönségből bizonyos Mammut, egy feltűnően magas és tulajdonképpen széles MC, aki nagyon szépen leiskolázott mindenkit, aki addig mikrofon elé tévedt. Mammutot úgy definiálnánk, hogy a legmagasabb MC EVÖR, de talán legszélesebb is, szóval elölnézeti területe (számítása: e x f / 2) egységnyi közönségtagra vetítve a legnagyobb. Livius meg hozta a szokásosat, ami nála sosem kevés. Grimaszok, stand up, zenésztársakkal viccelés, néha rock 'n' roll, néha érces hip-hop.

"A Kutya Vacsorája első nagylemezét 2010-ig egész biztosan megjeleníti." A tegnapi koncert alapján nekem a 2010 messze van*. "Nagy ívben leszarom az etruszk vázát - Mi a cél? Mindenkinek saját plázát!"

 * A zenekar demoi letölthetőek a http://www.akutyavacsoraja.hu oldalról.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr561010303

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: B-oldal » Budapest nyáron sokkal szabadabb 2009.05.25. 08:16:12

[...]bringás szám EVÖR | A kutya vacsorája[...]

Pingback: B-oldal » A Kutya Vacsorája vallatása 2009.03.27. 08:34:43

[...]223px;" alt="" />Mivel A Kutya Vacsorája bő egy hete a Gödörben felkeltette az érdeklődésünket, úgy gondoltuk, a ti érdeklődésetek[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2009.03.19. 13:15:17

Így volt, bizony, Mammut tényleg nagy, a produkció pedig ütős volt. Néhány képet pedig láthattok a koncertről itt: divatmotoros.blog.hu/2009/03/18/a_kutya_vacsoraja_elott_ludditak

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.03.20. 08:29:55

vazze

ott voltam én is
bár én Ludditákra mentem
hannibal.blog.hu/2009/03/17/ludak_es_kutyak

összefuthattunk volna...

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása