Hét dala: Bernathy & Son - Ez Én vagyok

Hét dala: Bernathy & Son - Ez Én vagyok

Jaj, végre. Bernathy & Son klip!

Talán életem egyik legnagyobb flash élménye az volt, mikor tavaly a VOLT (vagy a BS?) fesztiválon a késődélutáni órákban, egy kis sátorban megláttam Bernathy bácsit. Közben rájöttem, hogy ez valószínűleg a VOLT fesztiválon történt. Az élményt nem feledem, viszont utána hiába kutattam, nem találtam jó minőségű felvételt tőlük. Most végre igen!

Színpadon a Bernathy & Son, Magyarország első elektronikus live act-je, akik ígéretük szerint sosem fognak lemezt kiadni, mert zenéjük - állításuk szerint - csak élőben adható elő (és adható át megfelelően...).

Honlap: http://bernathy.hu és Facebook oldal (itt sok-sok zenéjük elérhető)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr292705332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.03.03. 12:23:38

nini. :) Bernáthy Maci bácsiról azért tudniillik, hogy annak idején alapítótagja volt az AE Bizottság nevű, ma már kultikus zenekarnak, Bernáthy is képzőművész-festő, amúgy, Rendszeresen adott elő irodalmi-képzőművészeti performance-okat pl. Szkárossy haverjával. Aztán, még a fia nélkül beszippantotta őt is az acid-kultúra, és a Fikában (Fiatal Művészek Klubjában) rendszeresen DJ-zett már a kilencvenes évek elején.

Rálf atya 2011.03.05. 11:38:33

Tudjuk, sőt azt is, hogy a Vörös Lyuk - Kék Lyuk tulaja.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása