The Acoustic Loops

The Acoustic Loops

2013.03.16. | Horváth Oszkár

Ezt Dure (Turbo) facebookján találtam, a videót ő gyártotta, avagy saját szavaival: "ezt vettem fel, kevertem, fotóztam, majd vágtam a hétvégén. nézegessétek, szerintem nagyon tehetséges a csapat! :) szerettem velük dolgozni". Amiből szomorú tanulság zenekarok számára, hogy egy hétvége alatt is fel lehet venni és ki lehet posztolni egy zenei videót, nem kell 5 forgatási nap, utazás, szendvicskészítés, jelmez, smink, egyedi ruha, matricák körömollóval körbevagdosás, busznyi ismerőst odacsődítés, és utána 2 hónap vacakolás.

Tök frappáns és jó.

A beindulásnál az énekesnő hangja, amikor kicsit felmegy, de még pont nem terc, az valami óriási, nagyon egyedi, saját, nemutánzós. A harmonizer is nagyon jó, kreatív és pontos, hárman élőben ez a zene nagyon ízléses, és megsokszorozzák magukat a technikával. Frappáns a befejezés, majdnem sikerült 4 perc alatt maradni, amivel aztán pláne el lehet szállni ilyen live act jellegű produkcióknál.

Voice - Koszi Janka

Keyboard - Kovács Viola

Beatbox, Looper - Jammal

Video, Master - DURE.CO

Logo Design - Herold Peti

acoustic-loops-video-scr.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr365137083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása