Ajjajjaj Quimby dal

Ajjajjaj Quimby dal

Ajjajjaj, végre itt az új Quimby varázszene. Még a zenekar honlapja is Ajjajjajba öltözött. Az új Quimby maxi+ holnap már a gödöllői koncerten kapható is, mondjuk ajjajjaj, mert a koncertre jegy már nem. Semmi baj, mert az Ajjajjaj a Quimby webshop-ból (és a Tom-Tom Records honlapról) is megrendelhető majd. Annyi csak az ajjajjaj, hogy az új Quimby kiadvány "csak" 5 vadonatúj dalt tartalmaz (2 magyar és 3 angol nyelvűt), szóval a viszonylag hosszú szünet után nem dupla lemezzel lepnek meg minket Kiss Tibiék. Valahol ez ajjajjaj. Ugyanakkor a kommunikáció sejtelmes ("a 2009-es Quimby-szett első darabja"), szóval bízzunk benne, hogy érkezik még pár Ajjajjaj dalcsokor ez évben. Addig is kiabáljuk, a kicsit zoránosra vett figurát, hogy Ajjajjaj.



Hallgass bele: Ajjajjaj
Hallgass bele: Álmod ébren tart

Quimby - Ajjajjaj

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr391026575

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika85 · http://funkyforum.hu 2009.03.26. 14:14:28

Ez a megjelentetési forma (nem egy nagylemez, hanem sok EP) nekem tetszik, 1500ft teljesen barátságos ár, sok nagy kedvencem is megfontolhatná ezt a módszert. Persze összességben kijön 4500/lemezre az ár, de apránként akkor is szívesebben ad ki az ember ennyi pénzt :)

Jó ez az új szám is. Mintha a Kilégzés folytatása lenne, nem? :)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.03.26. 14:23:38

@atika85: én már csak ma kb. 10-szer meghallgattam, fél percenként kiugrik belőlem egy hangos Ajjajjaj. :)

Salvatore Bonanno 2009.03.26. 14:25:23

@atika85: Igen, nekem is az az érzésem, hogy nem lógna ki ez a szám sem a Kilégzésről.

dobákpeti · http://dobakpeti.blog.hu 2009.03.26. 16:12:38

Nekem is Zorán ugrott be róla.
Holnap Gödöllőn élőben is letesztelem, milyen. :)

cziczmiczpindur 2009.03.26. 18:39:09

Mondjátok, ha nagy marhaság, de engem Viszockijra emlékeztet...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.03.26. 19:05:56

@cziczmiczpindur: Hehe. Van benne valami. Már csak azért is, mert a Quimby - Viszockij párhuzamot pár dalban meg is énekelték már.... Ugyebár: Lovakkal jöttél Viszockij (de örültem mikor tavaly a Pecsában ezt elnyomták), vagy a Viszockij visszhangja. Mondjuk utóbbi egyáltalán nem olyan hangzású :)

alice.psd 2009.03.26. 23:47:46

fú, szerintem egyre erőtlenebb a fiúk munkája. még női refrén is van... bleee... gagyi kis idétlen szöveg, semmi, amin gondolkodni kéne/lehetne
a zene is tök slampos, egyszerű, megfoghatatlanul lötyögős, nincs tagolása... csak lemegy és vége. pedig én imádom őket, de nem a mostani dalok miatt :)
na most tessék nekem esni (inkább neee) :))

natasha 75 2009.07.22. 01:31:52

Hát nem is tudom. Egy értékelhető szám van a lemezen, Ajjajjaj. Remélem ma illetve vagyis, hogy holnap nem nagyon játszanak majd erről az albumról.

bbking 2009.07.22. 11:25:11

A 4 éves lányomnak most az Ajjajjaj a kedvence, minden reggel a nagyiékhoz menet vagy 3-4-szer meg kell hallgatnunk a kocsiban. Már egész jól tudja a szöveget.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.07.22. 13:58:01

:)))
Szerintem az Álmod ébren tart is jó.

ESTE ZP!

natasha 75 2009.07.22. 16:24:08

@Interstellar Overdrive: Most meghallgattam még egyszer, na jó tényleg nem olyan rossz.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása