Bréking: A Kutya Vacsorája ma este a Gödörben

Bréking: A Kutya Vacsorája ma este a Gödörben

Bréking: Aki még nem tudja, mit csinál ma forradalmi hangulatában, annak ajánlom esti desztinációnak a Gödör Klubot, hiszen ott lép fel A kutya vacsorája, Varga Livius (Quimby) zenekara. Sajnos Livius bandájáig ki kell bírni a Ludditák fellépését is, így a Kutyák kb. 23 órakor lépnek színpadra... Az őszinteség tör ki belőlem, de a két Luddita-lány előadása engem felettébb idegesített, akárhányszor láttam őket. Átsörözésre, belepillantásra azért azt is ajánlom.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr441469466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.10.23. 13:24:08

"Sajnos Livius bandájáig ki kell bírni a Ludditák fellépését is.."

Na ne viccelj! Én imádom őket.

Zseniális rapszövegeik vannak, sőt rapnovellákat írnak! Elsőként a világon!

úgyhogy: respect barátom.

ha nem hiszed, járj utána:

szexmanifesto.blog.hu/2009/09/24/ha_full_leszedem_kisajak_plasztikara_kuld_a_csavo_amin_felmillaer_ateshetek_mert_kilog_mint_egy_fasz

"ha full leszedem, kisajak-plasztikára küld a csávó, amin félmilláér’ áteshetek, mert „kilóg, mint egy fasz", s ő nem látens meleg" – részletek Fiáth Titanilla Kilóra című hiphop novellájából, mely megjelent a Szomjas oázis című antológiában.

szexmanifesto.blog.hu/2009/09/26/amikor_a_combomat_szombaton_felkinaltam_mar_eleve_egy_zombival_kombinaltam_ugye_jol_csinaltam

„amikor a combomat szombaton felkínáltam már eleve egy zombival kombináltam; ugye, jól csináltam?„

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.23. 13:33:25

@oázis: Láttam őket háromszor. Nem "csak úgy" mondom. Persze ezt csak az én véleményem, elfogadom, ha más szereti. Engem idegesítenek.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.10.23. 13:37:01

@Interstellar Overdrive:

Úrjézuska és szűzmária kisszentjeinek hajbodorítójára!

Ha én egyszer felsorolnám engem ki mindenki idegesít ezen a bolgyón!

Nem, ne izgulj nem fogom, éppen ezért megtehetted volna, hogy kedvenceid reklámozásából kihagyod a Titáék antizását, továbbra is ajánlom, Tita rapnovelláit. Édesek a csajok, továbbá: Izlések és pofonok.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.23. 13:40:46

@oázis: attól nem rosszabbak, mert én nem kedvelem őket, de nyitott vagyok ezekre a novellákra, mutasd hol érem el őket.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.10.23. 15:30:03

@Interstellar Overdrive:

az első hozzászólásomban vannak a linkek a részletekhez, ha az tetszik, akkor megnézheted a könyvekben, ami szintén ott van a linkeken...

szexmanifesto.blog.hu/2009/09/24/ha_full_leszedem_kisajak_plasztikara_kuld_a_csavo_amin_felmillaer_ateshetek_mert_kilog_mint_egy_fasz

"ha full leszedem, kisajak-plasztikára küld a csávó, amin félmilláér’ áteshetek, mert „kilóg, mint egy fasz", s ő nem látens meleg" – részletek Fiáth Titanilla Kilóra című hiphop novellájából, mely megjelent a Szomjas oázis című antológiában.

szexmanifesto.blog.hu/2009/09/26/amikor_a_combomat_szombaton_felkinaltam_mar_eleve_egy_zombival_kombinaltam_ugye_jol_csinaltam

„amikor a combomat szombaton felkínáltam már eleve egy zombival kombináltam; ugye, jól csináltam?„

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása