Marionett bábú dobos

Marionett bábú dobos

Bár a napokban ez a videó bejárta az Internetet, aki nem látta, gondoltam annak jó lesz. Legtöbb felesleges mozdulat dobolás közben EVÖR, igazi lófaszjóska a csávó, mozdulataival el tudja irányítani a figyelmet a sárga zakókról és a lakodalmas körítésről is. Nem tudjuk, mit szedett be, de kérünk belőle.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr492068306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Bloom 2010.06.13. 13:58:31

Jelentem, beszartam. :)

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.06.14. 23:09:41

Hát még ilyet nem láttam...ez *****jó:)

Pepetron 2013.01.16. 15:58:49

Látom, hogy több mint két éves az írás. Már láttam korábban is, de nem ragadtam billentyűt. Dobosként írom, szerintem nem túl egyszerű amit csinál. A cucc összeállításából (egyenes cinállványok, vízszintesre állított tamok és cintányérok) szinte biztos, hogy a srác fiatal korában valami hajbandában dobolt és, onnan maradt meg ez a látványos dobolás, amit itt egy kicsit ugyan túlzásba visz, de ugyanezek a mozdulatok biztosan máshogy mutattak huszonöt évesen, derékig érő hajjal egy reflektorokkal megvilágított színpadon Marshall-ládák által közrefogott dobszerkó mögött...
Trollkodni, fikázni könnyű!

Orszag 2013.01.20. 00:51:58

@Pepetron: Van még pár videó a fickóról, amúgy szerintem jól dobol. Tényleg hiányoznak mellőle a Marshallok. :)

Pepetron 2013.01.21. 09:11:53

A csávó honlapja: themaddrummer.com/
Elég csak a kezére nézni, biztos kedvence a sárga zakó, meg a lakodalmas körítés.... :)
Meg a szponzorai is mind kutyaütő cégek...
Kedves cikkíró, ez a fika sajnos nem állja meg a helyét!!!!

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása