A38 koncertek a Videán

A38 koncertek a Videán

A leleményesebbek a TV műsorújság böngészése közben már észrevehették, hogy néha az m1 - olyan 23 óra magasságában - 1-1 A38-on adott koncertet le szokott adni. Szerencsére a készítők nem elégedtek meg azzal a pár nézővel, aki véletlenül ezeken a műsorokon alszik el és a sok-sok órányi felvételt az Interneten is elérhetővé tették.

Az A38 Videa csatorna nyáron indult, ahol 15 perces koncert- és riportfilmek láthatók, az online igényeknek megfelelően 3-3 ötperces részre bontva.

Ízelítő 1: pár évvel ezelőtti Nouvelle Vague koncertrészlet

Ízelítő 2: Brooklyn Funk Essentials



5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr1002273034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.09.25. 12:59:10

Miért is hittem azt ránézésre, hogy a Vimeon? :) Jó dolog ez, én egy ideig beállítottam felvételre, de 3-ból 2 fú nagyon nem tetszett, aztán a 3-ból 1-en meg megfeküdtem olyan jó volt.

Így is marad még olyan időpont, amikor bekapcsolod a tévét és nem tudod, mi történhet. Ma pl. felébredtem 8-kor, m1-en egy olyan rajzfilm ment, amiben a királylány kutyájának a segglyukába egy sípoló fürdőkacsa szorult, és bár nem erről szólt, az ottmaradt az epizód végéig. Na ekkor bevettem vmi gyógyszert és visszafeküdtem. m2-n 12:40-13:15 Fellini tévéje, nem tudod, hogy tévéadás, álreklám, némafilm, vagy a Magic Mirror vizuálja. Óriási Grace Jonesszal vetekedő fazonok.

El sem tudom képzelni, mennyi SZART meg kell azoknak az embereknek nézni/hallgatni, hogy azok közül a meredek de még éppen rohadt jókat kiválasszák.

Na. A Brooklyn Funk pl. megvolt felvéve, és azon lementem hídba. Nem is Kool/Earth, hanem ilyen Tony Camillo/Tower of Power színvonal.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.25. 14:00:43

@nosferato: :DD
Engem egyszer a Maunikasó amerikai megfelelője rémített halálra. Este bealudtam a dobozon, éjszaka felébredtem. Kinyitom a szemem, és egy gizda feka kölök néz velem farkasszemet, ahogy félmeztelenül, RÓZSASZÍN CSIPKEMELLTARTÓBAN ül egy fotelban. 3 percig néztem, hogy most ez hogy. Máig se tudom, hogy tényleg megtörtént vagy csak álmodtam. De az előbbi lehet, mert mikor megnyomtam a távirányítón a kikapcsoló gombot, eltűnt.

A38-as bulik TVs közvetítését én is lesegetem. Olykor egész jók.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.09.25. 14:56:33

@nosferato: A Brooklyn Funk az valami eszement jó volt. Azóta be is szereztem összes lemezüket.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.09.25. 14:56:58

@neccharisnyás útonálló: simán lehetett álom is, én mindennap ezt álmondom. Ehhez hasonlítanám: "Na, láttál valamit?" - "Á, csak a szokásos szart." - www.youtube.com/watch?v=Kpc0IVs1dVI

aranyláz 2010.09.26. 22:56:02

Az MTV honlapján az összes A38 koncert fenn van tudomásom szerint. Legalábbis én már elég sokat letöltöttem. Meg az M2-n kora du. is le szokták adni némelyiket.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása