Ilyen volt: Zechs Marquise @ A38

Ilyen volt: Zechs Marquise @ A38

Már kedden reggel úgy ébredtem és azt éreztem, hogy aki nem volt ott a hétfői Zechs Marquise koncerten, az kihagyta az idei év egyik legjobb koncertjét. Ma még inkább így gondolom ezt.

Tudtuk, a Rodriguez-Lopez familiánál nincs durvább család, aki a rock-pszichedelia vonalon utazna, de most nem a Mars Volta, hanem a kisöcsik bandája, a Zechs Marquise érkezett a hajó fedélzetére. Átnéztem, hogy idén milyen koncerten voltam (és még mire szeretnék elmenni) és rájöttem, a hétfői koncert tuti az idei év TOP5-jében lesz. Azaz már van. Hihetetlen energia áradt a srácokból, szétverték a házat, az összes zenész ezer fokon égett a teljes két órás buli alatt. Én meg álltam a harmadik sorban és a hang levitte a fejemet.

A koncert után érezhető volt az áhítat a teremben, a zenészek és a nézők versenyt futottak a merch pultig, ahol mindenki kedvére dumálhatott a srácokkal, sőt, látszott, ők is mennyire meg vannak hatva az európai fogadtatástól. Ezt nem én találom ki, Marfred Rodriguez-Lopez mondta nekünk, majd a Richard Dreyfuss-szakállhasonmás gitáros (Matthew Wilkinson) is megerősítette ezt.

A banda zajos sikere ellenére maga pakolta le a cuccot, majd várta őket egy mikrobusz, amit már a koncert előtt méregettünk. Ezzel jöttek volna? Hát igen, ráadásul ezzel is mentek el... Aki pedig átnézte a következő turnédátumokat, láthatja, hogy a srácok nem kikapcsolódni jöttek Európába, hiszen a következő 12 napban 11 koncert vár rájuk, szerteszét a kontinensen. Valószínűleg puhább ágyban alszom az elkövetkező napokban, mint ők, mégis van egy pici irigység bennem... 

Jó utat, srácok, jó lenne, ha visszajönnétek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr194906556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika85 · http://funkyforum.hu 2012.11.14. 12:50:43

Hihetetlenül zseniális koncert volt. Nemrég voltam Bécsben Omar Bosnian Rainbows buliján is, de az a közelében sem volt ennek (ráadásul lófasznyi egy órát játszottak akkor). Az utóbbi évek egyik legnagyobb koncertje volt számomra.

Rálf atya 2012.11.14. 21:42:46

Nem akarok túlzásokba esni, de minden tekintetben tökéletes volt ez a koncert. Akárhányat alszok rá, ugyanígy látom. Rég volt rám ekkora hatással egy koncert. Tökéletes elegyben voltak az elszállós imprós dolgok és a lemezhez hű interpretáció. Sütött róluk, hogy élvezik. Mindenki virgázott, de sosem az összkép kárára, nem játszották túl a dolgokat de folyamatosan lekötötték a füleinket és a szemeinket is.
Ami külön szimpatikus volt: az öt zenész a színpap elején, egymás mellett egy sorban volt. Igen, legelől volt a dob, középen, mellette jobbra és balra a basszus, egy-egy gitár és a szinti.
Két Omar tesóval még a Secret Chiefs 3 alatt aláírattam a lemezborítót, a többiek még nem voltak ott. Majd egyszer csak valaki megveregeti a vállam. A Marcel nevű Lopez tesó megkeresett a "tömegben" és mondta, hogy megjöttek a többiek, már ők is alá tudják írni a lemezt. Persze vagyok olyan jól nevelt, hogy mindegyiknek megköszöntem, neki külön a figyelmességet. Ők kérték ki maguknak a köszönetet, hogy támogatom a zenekart.
Csak ilyen koncertekre akarok járni. Minden másodperce élvezetes volt, akár minden este végignézném.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása