Minden albumra azt szokás mondani, hogy mélyebb, letisztultabb, érettebb (karcosabb) stb. anyag az előzőeknél, de a Violator esetében valóban a laikusabbak számára is észrevehető, mennyire meghaladták korukat a stúdiómunkákban. Az elektronika sejtelmesen pattogó hangjai, ellenpontként megannyi lágy dallam. Ezt követően a Depeche Mode már soha többé nem lesz az, ami volt, mert egyre jobban eluralkodik rajtuk a torz zörejek – Wilderrel még profi, később egyre inkább önismétlő – használata, egyfajta rockosodás, ahogy ’93-ban gondoltuk. Dave Gahant a Violatour koncertállomásain (amelyekből meglepő módon kimaradt Budapest) láthatta a közönség utoljára sima arcú huszonéves fiúnak. Ez persze nem baj, a Föld forog, a zenevilág azóta is változik, a Depeche Mode pedig a mai napig még feketében is a legizgalmasabb színfoltja.
Az alább halható Personal Jesus egy akusztikus verzió, semmi köze ahhoz a stadionokat széttépő himnuszhoz, amit az albumról ismerünk, én viszont ezt hallottam gyerekként először, s ezzel szerettem bele ebbe az egész őrületbe. Köszönöm, hogy elmondhattam... :)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.02.27. 14:42:44
MASTER LACUS 2013.03.26. 01:11:48
Nagyon kreatív a "Violatour" szó és őszintén mondom ezt kellett volna használniuk, de valójában sosem tették. Ellenben World Violation Tour volt a neve.