Hét dala: Depeche Mode - Wrong

Hét dala: Depeche Mode - Wrong

Hét dala: Depeche Mode - Wrong

Album: Sounds of the Universe (2009)

Miért pont ez? Három héten belül világszerte megjelenik az új DM album, melynek előszele a "Wrong" kislemez. Bárkinek is kelljen ezt a dalt szobafogságban, bekötött szemmel meghallgatnia, egyből rávágja, ez a Depeche Mode. Kellően borús, kellően érces, és ha nem veszed is észre, már bólogatsz is az ütemre.
Figyelmetekbe ajánlom a Wrong "magyar" változatát, hiszen a világpremiert követően három magyar fiatalember egy különleges videó klipet forgatott a dalhoz

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr641040691

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika85 · http://funkyforum.hu 2009.04.02. 10:32:40

Amikor először hallottam teljesen boldog lettem, hogy dejóóóó, végre megint egy fasza DM, erre lejött az album, ami végig tömény unalom... Az első pár számra még talán lehet figyelni, de onnantól inkább kikapcsolom, mert unalmas.
Pedig ha jó lett volna, talán még koncertre is elment volna, de így minek? Egyszer már voltam, akkor hallottam mindent, ezekért a számokért nem éri meg :(

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.04.02. 11:29:22

bár nekem a depeche mode nem depeche mode '97 után, azért erről a korongról a hole to feed, és a come back elég ott van...

freestate 2009.04.02. 19:57:42

Nekem tetszik az új lemez, számomra eddigi mélypont az Exciter volt, az az, ami tömény unalom.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2009.04.03. 10:19:33

ahogy oregszem, ugy baratkozom ezzel az egyuttessel... nekem kifejezetten tetszik a Wrong. (mondjuk a tobbi nem annyira)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.04.04. 00:44:48

@freestate: egyetértek, az Exciter egy nagy hiba volt.

Corrupt, Hole to Feed (kb. mint a Freelove, de sokkal jobban sikerült), Miles Away, Wrong mind állat zenék. Mivel a legutóbbi album (Playing the Angel) nálam az abszolút kedvencek közé emelkedett, azt nem tudja behozni, de egyelőre én nem unom. És még várom a CD-t is :-)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása