Eszelős kis történet

Eszelős kis történet

Az Arctic Monkeys munkásságáról vajmi keveset tudok, de azt sem gondoltam, hogy a prágai Hard Rock Cafe-ban kerülök egy lépéssel közelebb hozzájuk. Ezek szerint voltunk a prágai Hard Rock Cafe-ban, de erről majd később. Szóval legyen inkább csak fél lépés az a közeledés, mert a zenéjük továbbra sem fogott meg, ellenben az alábbi klip, illetve annak eszelős története annál inkább.

Többet nem is mondok, nem lövöm le a poént, a 2006-os dal címe "Leave Before The Lights Come On", más lényeg nincs, azaz van, a lenti videóklip. Forog!

Elkészült a Planet 55 első klipje | Legjobban cenzúrázott klip EVÖR

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr21395848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.09.21. 08:50:12

Az utóbbi pár év egyetlen debütáló együttese, akikre azt mondtam, hogy ez igen, ezekből lesz valami.

Aztán valahogy nem lett, ráadásul a Szigetre meg Magyarországra se sikerült őket meghívni, pedig biztos lett volna rá alkalom.

teddypicker 2009.09.21. 12:55:55

@Modor Tibi: nana! az azért nem biztos h az ő hibájuk hogy nem jöttek el!! a környező országokban bezzeg jártak (ausztria, balkánon, lengyelek -najó, ők nem közvetlen szomszédok-)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.09.21. 14:36:32

@Modor Tibi: én a magyar Esclin Syndotól várok sokat, mint debütáló!

Ernoke 2009.09.22. 13:33:26

@Interstellar Overdrive: Esclin Syndót láttam élőben, szerintem kb. semmit ne várj tőlük... nagy hírverés, iszonyú gyenge zene. szerintem.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.09.22. 13:58:50

@Ernoke: én is láttam többször, lemez is megvan :) és más véleményen vagyok :))

Ernoke 2009.09.22. 14:19:30

@Interstellar Overdrive: tiszteletben tartom.:) én unalmasnak találom a zenéjüket, de lehet, h csak túl nagy igényem van a zenei disszonanciára, vagy nem is tudom...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.09.22. 15:42:02

@Ernoke: érdekes amit mondasz, nekem az év lemeze :))

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása