Megvolt az első reggeli adás a Sláger helyén, a 100.8-on sugárzó Neo FM-en és a Danubius 103.3-as frekvenciáját elnyert Class FM-en. Politikáról egyelőre szó sem volt, érezni lehetett, hogy más rádiót hallgat az ember. Én azért kapcsoltam be reggel mindkét adót, mert meg mertem volna esküdni, hogy az egyiken a Boros-Bochkor csapatot, a másikon Balázsékat fogom meghallani, de valószínűleg erre valamilyen frekvencián rövidesen sor kerül.
A Neo FM-en a játszásban Quimby, Irie Maffia és Anima is szólt reggel, a Kamikaze (Kamikazi) című reggeli műsort Ganxsta Zolee és Lovász László, aki több tévéműsor fontos háttérembereként dolgozott, majd az EstFM-en, illetve a Danubius későbbi reggeli műsorában volt hallható.
Viccnek nem rossz, hogy az Animal Cannibalsnak szóló fricska Ganxsta tolla szerint: "vasárnap reggel, te bilihajú barom, PONTOSAN KELEK FEL" (Helldorado, 1999). Mostantól inkább hétköznap kell pontosan felkelnie, feltéve, hogy ez az adás is 6-kor kezdődik, én nem tudhatom, mert fél8-tól 9-ig dugtam, előtte meg aludtam. Sajnálom, bárkivel előfordulhat.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A jó a rossz és a csúf 2009.11.19. 14:18:05
Trackback: Nehéz a boldogságtól búcsút venni 2009.11.19. 14:13:33
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
teddyde 2009.11.19. 13:58:00
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.11.19. 14:02:06
Ez a két új rádió olyan fos, hogy a Sláger egy regionális frekvenciáról is szarrá fogja őket verni.
juliusbond 2009.11.19. 14:02:09
2009.11.19. 14:05:21
Picsasereghajtó 2009.11.19. 14:08:44
Ainult Mina 2009.11.19. 14:11:11
velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2009/11/19/karotta_es_winkler_robert_nem_kommunista_inkabb_targyilagos/
Aradebil 2009.11.19. 14:11:28
richelieu 2009.11.19. 14:13:16
Vagy csak szerencsés bakker....
Millabell 2009.11.19. 14:18:16
vagodeszka 2009.11.19. 14:29:03
Thresher 2009.11.19. 14:31:13
dzsedi 2009.11.19. 14:32:14
Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.11.19. 14:32:55
dzsedi 2009.11.19. 14:33:40
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.11.19. 14:40:24
Samott 2009.11.19. 14:41:37
andrush 2009.11.19. 14:42:29
tökvirág 2009.11.19. 14:42:56
Samott 2009.11.19. 14:43:27
vilike66 2009.11.19. 14:43:28
Vagy az is csak műbalhé volt?
A zenéről csak annyit, hallgassa aki akarja a sok alternatív zenét.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.19. 14:43:59
No de hát show must go on...
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.11.19. 14:44:48
Samott 2009.11.19. 14:47:51
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.19. 14:52:41
kurvaszar a poszt
kurvaszar az összes komment
ez is kurvaszar:))
NEmáááá 2009.11.19. 14:55:48
A GAxta-ék pedig hótt unalmas vót... szerintem
NEmáááá 2009.11.19. 14:56:51
Falshang 2009.11.19. 14:57:04
loading 2009.11.19. 14:57:13
mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 15:00:04
zoli pont a slágeren helyettesített többször is. legutóbb idén nyáron, amikor a main stuff törökbe' üdült.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 15:02:55
az meg tényleg olyan, hogy ha hívják és sok pénzt tolnak elé, akkor csinálni fogja, hiába haver bocskorékkal
mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.19. 15:06:24
amikor megtudtam, hogy a neóhoz szerződtek, rögtön leesett, miért savazta hetek óta a full index tiszta erővel a slágert (és csak a slágert). holott winkler a végén már rendszeres szereplő volt, sok slágeres akcióban részt vett, helyettesített is, meg minden.
Powerpill 2009.11.19. 15:10:03
amúgy a ganxstát tényleg fura elképzelni reggel 5-kor felkelni műsort vezetni. szerintem neki inkább ez még a lefekvés előtti pár óra...
Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.11.19. 15:14:41
b-oldal.blog.hu/2009/11/16/elindult_a_b_oldal_tv
b-oldal.tv
Köszi.
2in1 2009.11.19. 15:15:51
FlybyWire 2009.11.19. 15:17:24
Ritka szánalmas :)
Dr Kangörény 2009.11.19. 15:17:48
Pl: "A zenei válaszék a Neo FM-en nagyon rendben van, igazi felfrissülés a Sláger után."
Tényleg az okoz valakinek örömet, hogy egy tömegek által hallgatott rádión akar rétegzenét hallgatni? És ez részemről nem teszik/nem tetszik kérdése, de ennyi erővel akár komolyzenei adó is kerülhetett volna valamelyik frekvenciára, hiszen az a párszázezer (esetleg 1-2 millió), akik az adott műsorokat szerették le vannak szarva, hallgasson nekik tetsző zenét az a 10-20 ezer ember, akik Schönbergért vannak oda.
josef_k 2009.11.19. 15:23:02
Úgyhogy a zene egy dolog, sokkal nagyobb kíváncsisággal vártam a szövegelést. És az pedig - egyelőre - elég gyengére sikeredett. Lehet, hogy később jobb lesz, de ez a színvonalat illetve nagyon kevés. :-( (És nagyon művi, erőltetett - semmi természetesség.)
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.19. 15:27:02
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.11.19. 15:32:11
Gengszter Zoltán képtelen a pontos teljesítésre, próbált már műsort vezetni, egy hónapig se bírta.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.19. 15:35:50
bmezei 2009.11.19. 15:39:53
Rába-Stock 2009.11.19. 15:44:44
Pontosan??? "Morcosan" lesz az...
Leeroy of SMV Design 2009.11.19. 15:45:20
megadeth1 2009.11.19. 16:02:14
Ganxtát bírom, de okádhatnékom van a sok magyar alteros vinnyogástól, akinek ez a művészinek hitt híg fos kell, húzzon az abszolút jellegtelenné silányított Petőfire.
cbc 2009.11.19. 16:10:23
Viszont ha ez lesz a zenei kínálat, akkor az egész nap ezt hallgató + a vidéki közönség viharsebesen fog más adót keresni. Ez a vonal elment mondjuk kétszer: a Cafén és az MR2-n, még 2x már nem kéne....
BKV reszelő 2009.11.19. 16:10:27
Gíbic 2009.11.19. 16:12:23
tza13 2009.11.19. 16:16:54
A másik adón a luvnya meg hol ,agázta hol tegezte a hallgatókat:S fuck
tza13 2009.11.19. 16:18:49
NGA 2009.11.19. 16:24:02
Én kb 5 perc után kapcsoltam ki a rádiót. Ugy szar volt mindkettő ahogy van.
Samott 2009.11.19. 16:33:45
gande 2009.11.19. 16:36:20
Picujka 2009.11.19. 16:45:41
eznemisénvagyok 2009.11.19. 16:47:31
Amúgy meg szar is, sőt szerintem annyira zene, mint a busman dobolás, de ez az én véleményem, nem mérvadó.
Hajós meg (akit egyébként nagyon kedvelek) elmehet a búsba, ha azt hiszi hogy erőszakkal ezt meg lehet szerettetni a tömegekkel. Ezt se, meg a "szeletelős zenét" se, ugyanis ez rétegzene. Hopp, megint kimondtam! Rétegzene, amit maximum beszívva lehet élvezni, úgy is csak 35 éves korig.
KeeperBp 2009.11.19. 16:50:51
Ja, maga az aktus rövidebb, de benne van az előjáték is. Jobb helyeken. :)
eznemisénvagyok 2009.11.19. 16:51:30
tza13 2009.11.19. 16:52:48
www.youtube.com/watch?v=jACb-Usyt1o&feature=related
Savger Inc. (törölt) 2009.11.19. 17:00:43
Ezért kár volt pályázni, utolsó helyi adó különb szolgáltatást nyújt!!!
Pedig nem vagyok/voltam sem Sláger-, sem Danubius Rádió rajongó!
Kritikán aluli!
KeeperBp 2009.11.19. 17:03:19
Akinek hiányzik, szívesen megveszem neki CD-n. Olcsón meg fogom úszni. Egyrészt ócskásnál lehet kapni fillérekért, másrészt nagyjából 5 best of lemez az egész.
Akiket sajnálok, azok a műsorkészítők, a stáb, és egyéb munkatársak. Emberileg. Szakmailag megérdemelték. Ezzel a történettel annyi a probléma, hogy nem a népharag söpörte el a két igénytelen adót, és politikai mutyi kellett hozzá. Ez is ennek az országnak a szégyene.
Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.11.19. 17:05:00
A Juve is országos csak másként ,regionális adókat vett meg.Most nagyon nagyot fog szakítani.
KeeperBp 2009.11.19. 17:05:29
eznemisénvagyok 2009.11.19. 17:06:31
Jól van, leülhetsz.
Samott 2009.11.19. 17:20:45
Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.11.19. 17:22:32
A reggeli műsorokra engem semmi nem fog rávenni, legyen akárki a műsorvezető.
KeeperBp 2009.11.19. 17:24:21
Remélem a két országos kereskedelmi TV-t is elsöpri valami politikai alku, és akkor majd tévézni is lehet.
NGA 2009.11.19. 17:28:26
NGA 2009.11.19. 17:29:42
piszok alfréd 2009.11.19. 17:54:55
Jamie 2009.11.19. 18:02:20
Aczél Elvtárs reinkarnációja, utoljára akkor mondták meg, hogy mit is kell szeretnünk.....
Egyébként meg egy országos kereskedelmi rádiónak azt kell játszani, amit a reklámbevételek szempontjából legnagyobb célcsoport hallgatni szeret, mert marha könnyű egy pillanat alatt átlépni egy másik rádióra ha nem tetszik a műsor.... A nem tömegeket mozgató zenéket, zenei világot meg a speciális és közszolgálati adókra kell bízni, ennyi. Ha nem így teszik, akkor nem lesz bevétel.
Szóval lehet szeretni vagy utálni a régi és az új adókat, hosszú távon úgyis az él meg, aki a célcsoportot meg tudja szólítani (vagy akinek kívülről feltöltik a kasszáját.....)
HelixBlood 2009.11.19. 18:09:57
Jamiriquai, Erik Sumo stb. Az egész Sláger Danubiusból csak a Boomeráng volt ok. Üdv Euróbában végre:)
Zzoorroo 2009.11.19. 18:29:01
Falshang 2009.11.19. 18:45:48
Samott 2009.11.19. 19:15:45
Amit a kereskedelmi tevekrol irsz egyebkent jol mutatja mennyire nem vagy tajekozott. Kb. a kutyat se erdekli ma mar a foldi sugarzas, a ket nagyot a foldi sugarzasban mar csak az a 20% nezi aki a hirdetoknek se piac. Mindenki mas kabelen, muholdon keresztul kapja a musort. 2012-ben vege a koncesszionak, a digitalison mar most is fent vannak... es a jelek szerint a kutya se akar rajtuk kivul szabadon foghato foldi sugarzasu csatornat inditani.
Levéltetű 2009.11.19. 19:27:33
Egyik sem, ezt fasizmusnak hívják. De rákényszerítésről szó sincs mellesleg.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.11.19. 20:05:53
Egy átlagos aktus felmérések szerint 8-12 percig tart. Ez a jóval fontosabb körítéssel 40-50 perc, több (ne túlozzunk, két) aktussal 2 órás program, zuhanyzással 2 és fél, ha még a rábeszélést is belevesszük, akkor 3 (fizetős) és 12 (itatós) óra közé tehető az órák száma, amelyre elrabolhatja a résztvevőket a rádióhallgatás elől. Szeretkezni barátnővel, feleséggel lehet. Én ennyire nem vagyok jóban senkivel, a dugás szót preferálom.
Samott 2009.11.19. 20:21:19
KeeperBp 2009.11.19. 21:19:53
Nem Vennénk el két adót azoktól, akiknek nem jó a Petőfi, ha igényes, progresszív zenéket hallgathatnánk országszerte a rádiókban, és akkor lehetne egy olyan országos rádió is, ahol az szólna ami eddig ezen a két adón szólt. Sajnos azonban nem volt választási lehetőség. Míg itt Budapesten válogathattunk a különböző adók között, addíg vidéken maradt a Sláger és a Danubius. Nem szeretném lenézni vidéki honfitársaimat, hogy Ők nem érdemelnek meg jó magyar zenéket, csak ugyanazokat a protézis csattogtató kövületeket, akiket ezer éve lehet hallani. Ne felejtsük el, hogy míg itt a fővárosban ezer kis klub között válogathatok, hogy hova menjek új zenéket megismerni, addig vidéken erre nincsen lehetőség. Igenis az egész országban hallgassanak jó zenéket, ismerjék meg a remek magyar zenészeket. Hallgathassanak olyan zseniket például mint Ferenczy Gyuri, aki a blues műfajban egyedülálló tehetség, és nagyon kevesen ismerik.
Az pedig nem érv, hogy ott a Petőfi, mert az egy közszolgálati adó, amit holnap ha jön egy kormányváltás, akkor egy tollvonással megszüntethetnek.
Még egyszer, kiváló zenészek és zenék vannak ebben az országban, akiket és amiket Budapesten ismernek csak szinte, és a két országos kereskedelmi rádió egyszerűen nem játszott soha. Ez a vétkük, és ezért kell most bűnhödniük. A külföldi zenékről nem is beszélve. Nem csak az a szemét van amit eddig hallgattatak veletek.
Nyíljon ki a világ és hallgassatok jó zenéket. Mert ezek igenis nagyon jók, csak nektek szokatlan, mert kártékony, felelőtlen emberek kezében volt az izlésetek eddig.
Nem tudjuk még milyen lesz igazából ez a két új adó, de én a Neo-nak mindenképpen bizalmat szavazok, mert a Cafe nekem kedvenc adóm, és az az anyarádió.
Higgyétek el, hogy nem a ti izléseteket fikázom, hanem ezeknek a kártékony görényeknek a felelősségére hívom fel a figyelmet.
KeeperBp 2009.11.19. 21:21:58
KeeperBp 2009.11.19. 21:24:45
Az utolsó mondtara nem is mondanék semmit. Az a patriarchális társadalom gyöngyszeme. Viccnek jó, de ez egy férfisoviniszta hozzá állás, és tisztességes férfi nem is gondolhatja komolyan, már ne is haragudj.
Levéltetű 2009.11.19. 21:31:57
Samott 2009.11.19. 21:33:58
KeeperBp 2009.11.19. 21:45:24
Van miből válogatni. Ott az internet, ott vannak a helyi adók, és ezek az emberek nem mennek messzire. Nem adok egy évet, és megtalálható lesz ugyanez a "szemét" több adón is.
Samott 2009.11.19. 22:04:14
KeeperBp 2009.11.19. 22:09:10
Nekünk nem volt eddig választási lehetőségünk, és nekik még mindig van. Ezt magyarázom. :)
Samott 2009.11.19. 22:14:53
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.11.20. 00:16:07
Amúgy arra azért valóban oda kell figyelni, hogy 14-23 év között alakul a leginkább a zenei ízlése az embernek, utána a többségnek (és az országos frekvencián, pláne a kereskedelmi rádiózásban a többség az isten) az kell, amit szeretett. 30-tól 90 évesig. Ezt nem lehet megerőszakolni, és ezt a jelenséget a Sláger-Danubius zenei maradisága kiválóan kiszolgálta, azt hülyeség volna hinni, hogy a két új adó pedig _egyáltalán_ nem fogja kiszolgálni. "Hallgassuk meg egymást", mondja valamelyik szlogenje. Én még méregetem, hogy mi lesz ezekből, mit hoznak reggel, délben, délután, este, éjszaka, aztán fogok örömködni, vagy szomorkodni, nem most, és pláne nem hetekkel ezelőtt, előre okoskodva.
gande 2009.11.20. 01:00:19
bocsika, de egy rádiónak pontosan az a feladata, hogy kiszolgálja a hallgatókat.
ha nem szolgálja ki rendesen, akkor elhullanak a hallgatók és nincs reklám. ha nincs reklám, akkor nincs bevétel.
ennyire egyszerű.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.11.20. 02:01:07
A rádiós DJ, műsorvezető, szerkesztő egyik feladata az én iskolám szerint a "lemezbemutatás", azaz a zenei választék prezentálása. Melynek része nyilván a kiadók által nyomott zene, a hallgatók által megszavazott toplista, a lemezeladási toplista, és mindenképpen, a szerkesztők ízlése, különben a munkájuknak semmi értelme nem volna. Emberek vagyunk, nem robotok.
A teljesen automatizált, fogyasztókra alapuló zenei műsorszerkesztés jó példája volt a SzívTV-n meg nem tudom hol sugárzott SMS/telefonos szavazás alapú egész délelőtt futó klipáradat kb. 98-2003 között. Ugyanúgy a többség találta fogyaszthatónak, hiszen tőle származott, de stíluskínálatában mégis változatosabb volt, mint a legtöbb mainstream rádió palettája, pedig abszolút a "többség dönt" elv kimenete adta a "műsor" játszási listáját. Nem volt letiltva se a gitárszóló, se a rap zene, se a tetoválás, a farmer, a progresszívnek nevezett irányzatok, se az egyszámosok, se az overground, se az underground. Nekem ez azt mondja, hogy a tömegeknek az eddigi mainstream kínálat mellett kicsit még többre is volna igénye, mint amit kaptak. Nem másra, hanem az eddigiekre is, és még többre.
gande 2009.11.20. 03:53:28
egyet értek.
gande 2009.11.20. 03:54:21
egyet értek.
gande 2009.11.20. 04:09:47
egyet értek.
vilike66 2009.11.20. 05:20:21
Hidd el nagy bukás lesz az új rádióknál, ha ez a kínálat marad. A kutya sem fogja hallgatni őket a rétegzene miatt. Most ne gyere azzal, hogy csak ez a stílusirányzat a minden. Én nemzeti rockot hallgatok, és nem követelem azt, hogy három országos adón csak az legyen hallgatható. Te lennél a legjobban felháborodva azon is, ha nem lenne más választási lehetőség. Ne minősíts senkit az ízlése miatt, mert ezzel csak saját magadat minősíted.
Nem adok két-három hónapot és az új rádiók visszatérnek a tényleges "sláger" színvonalra, a hallgatottság hozza a reklámbevételt. Ezzel nem lesz nagy a hallgatottság.
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2009.11.21. 08:27:50
neo egy-ket fokkal jobb.
a legujabb
radiohallgato