Hungary has talent: Star Wars zongorán

Hungary has talent: Star Wars zongorán

2010.01.02. | Horváth Oszkár

Korábbi TOP5 Star Wars zene részlet EVÖR cikkünkre kommentelte be Péter Bence saját zongorázását, ami nem szerényen egy közel 8 perces John Williams antológia:

  • Csillagok háborúja főcím
  • Jurassic Park főcím
  • Klónok támadása szerelmes jelenet + vége főcím
  • Cápa főcím
  • Harry Potter Hedwig's theme
  • Mesterséges értelem
  • Csillagok háborúja The throne room
  • Birodalmi induló

Több szempontból is óriási, egyrészt mert nagy metszete van a saját TOP5 Csillagok háborúja részletünkkel, másrészt láttunk már őrülteket a Youtube-on, akik a Star Wars II-t zongorázták, vagy éppen C64 játékok zenéit és csengőhangokat gondoltak újra, de Péter Bence nem Bensz Pítör, hanem Péter Bence. Mint zenélni kevésbé tudó (illetve álszerénykedő), de éppen ezért remek kritikus, azt kell mondjam, ez bulvár műfaj, amit kitörő örömmel fogadtam, és a valószínűleg fejben jegyzett egyveleget 2 kisebb hibával lehozza. Nagyszínpad. Hungary has talent...

Nézni, mailben küldeni, Facebookon megosztani tessék!

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr691627861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DepecheAndi 2010.01.02. 10:41:47

Nem vagyok nagy rajongó, de ügyesen csinálja, nagyon tetszik.
Csak hát az a tornacipő ... elég érdekes :)

Russell44 2010.01.02. 11:24:39

a zongora is elég fura cipőt hord

Petykabá 2010.01.02. 11:50:47

Mondjuk szerintem van mire bohémnak lennie. Nem üres bohém, hanem van mögötte egy tudás is. Így lehet.

gitáros 2010.01.02. 12:08:15

A srác azért helyenként elég trehányul játszik... :)
Viszont nekem ebből elsősorban az jött le, milyen kbk. jó zene ez.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2010.01.02. 12:21:34

@DepecheAndi: Az az űbermenő menedzser, akivel kavarsz, biztos sokkal menőbb cipőt hord.

amzso 2010.01.02. 12:47:58

szorítottam, hogy ne csússzon le a székről :)
ügyes srác, van benne dinamika.

Aryo 2010.01.02. 12:48:01

A 2 kisebb hiba van az több is kettőnél, de lényegtelen mert ettől függetlenül ügyes a kölök. Hibázni meg mindenki szokott, még a "nagyok" is. A tornacipő pedig semmit nem von le a játékból. Ezt csak azoknak mondom akik kifogásolták az öltözéket. A zongorán lévő papucsok...nos igen, elég szarul néz ki, de ez sem von le semmit a zongora hangjából. Természetesen odahaza ha lenne akkora nappalim ahová befér egy 3 lábú zongora, ezeket a kerekeket én sem installálnám a lábára. Ahogy elnézem ez vmi zeneiskola ahol sokat mozgatják a hangszereket. A háttérben van még egy zongora ha jól látom...

mr. 2010.01.02. 13:09:16

Kurvajó zongorista lenne, tényleg, ha:

1. a dallamvezetés nem lenne elsumákolva
2. a szólamok tisztán, érthetően lennének eljátszva
3. tartaná a tempót
4. több fegyelemmel játszana

Szarok a tornacipőre. ez a srác egyszer nagyon jó lesz (lehet), még nagyon nem az.

peterbence 2010.01.02. 22:41:52

Üdv, véletlenül találtam ide...
A legfontosabb amit ki szeretnék javítani, hogy nem Bence Péter vagyok, hanem Péter Bence, csak az amerikai youtube közönség többsége miatt szoktam angolosítani.

Köszönöm a kritikákat! :)
- de annyit még hozzátennék, hogy szándékosan nem akartam 'fellépő' fekete bőrcípőben játszani, mert ez nem egy koncert. növelni akartam a spontán 'leülök és játszok' érzését.

Mindet hallásután játszottam (mert a kották (arrangementek) egyszerűsítenek, kamuznak).
Igaz, nem volt teljesen összeszedett, nem gyakoroltam túl sokat és a felvételtelen is zaklatottan, gyorsabb tempóban játszottam.
(Talán mert a feltöltési limit 10 perc :D :)...)

Azért remélem nem tettem rosszul, hogy feljátszottam. :)

Üdv. Bence

gitáros 2010.01.03. 01:28:35

@peterbence:
Üdv!
Szerintem játszol trehányul... :)
Jól tetted, hogy feltetted, örömet szereztél vele jópárunknak. Nekem speciel a tornacsuka is rendben volt. :)

Buék!

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2010.01.03. 11:17:54

Velem szinte bármit meg lehet etetni, ami Star Wars-os, de ez elfogultság nélkül is jó volt :))
Ügyes!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.03. 11:55:04

@peterbence: biztos nem Píter Bensz? :D Átírtam a nevedet, hogy a Google-ből is idetalálj :)

DepecheAndi 2010.01.03. 14:02:14

Te már csak tudod, hogy én kivel és mit csinálok, hiszen te űbertudor vagy, nem?

peterbence 2010.01.03. 15:01:30

köszönöm:)
Ha esetleg ajánlhatok mást is a figyelmetekbe, 2 saját szerzeményem:
www.youtube.com/watch?v=OXixo7Zbljg
www.youtube.com/watch?v=OaWbbYmseCE

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása