Dalverseny: Killing in the name vs. Give it away

Dalverseny: Killing in the name vs. Give it away

Na, behozok egy kis feszkót. Killing in the name vs. Give it away! Nem könnyű igazságot szolgáltatni... 2 hihetetlenül energikus dal, egyik sem lányregény. Igazi "szomszédok kedvence". Mit mondotok?


Kérném a tisztelt zenekarokat, álljanak a rajtvonalhoz! A nap levezető elnöke: Gundel Takács Gábor. Gundi, kérlek, add meg a jelet! A versenyzők családtagjait, anyukáit, nagymamáit kérem, hogy a célvonalnál várakozzanak. A versenyről felvétel készül, kérjük a mobiltelefonok és egyéb képfelvétel készítésére alkalmas készülékek kikapcsolását, a szotyizás befejezését. Sárga vonal fájdalom, piros vonal halál!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr251645936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potter 2010.01.05. 09:18:32

Bassza meg, a RATM-ra akartam voksolni, de véletlenül a Chilire nyomtam, és elbillentettem a döntetlent 4-3-ra. Faszom. Nem baj, a givitövéjt is szeretjük.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.01.05. 09:20:05

@potter: Az ilyenek miatt nincs több választási lehetőség, úgy látszik, ez sem megy. :)

Ernoke 2010.01.05. 09:25:23

én give it awayt nyomtam, de nekem ebben a régi ie-ben nem megy.:(
14 éves koromban ugyan a killing in the name of volt a kedvenc számom, de mostmár nem...
azt is cáfolom, h a give it away nem lányregény. szerintem ez a valaha rendezett egyik legszexibb videó, mindig a földig csorog a nyálam, ha megnézem.:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.05. 09:42:30

Lehet, hogy én is rosszul nyomtam :) Most 5:4 de nem gondoltam, hogy szoros lesz. Potter gondolom a Big Brother 2-ben te is Öcsire szavaztál...

@Ernoke: + 14 éves korodban is ez az Explorer volt... frissíts! :)

Ernoke 2010.01.05. 10:07:22

@nosferato: elhiheted, h tenném, ha lehetne... munkahelyen vagyok.:D

ElviraMujito · http://www.mujito.com/ 2010.01.05. 11:13:50

RATM, de csak a fészbúkos xfactor-afférja miatt, amúgy örök döntetlen :)

bbking 2010.01.05. 11:18:51

Hallgatom egyszerre és a RATM hangosabb, arra szavazok.

Jó lenne egyszer a Szigeten is egyszerre hallgatni, megyek a Nagyszínpadról a Világzenei felé, és ilyen zenekarok lépnek fel jobbra-balra.

Taraj (törölt) 2010.01.05. 13:01:06

Egyértelműen Ratömö. RHCP legfeljebb akkor, ha a Can't Stop-ot raktátok volna be.

atika85 · http://funkyforum.hu 2010.01.05. 13:48:51

Szopó, eddig vesztésre állunk... :O

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.05. 14:55:13

@bbking: világzenein lenne a RHCP mondjuk? :)) Vagy Külügy sátorban RHCP, Zsidósátorban RATM. Ezek pont egymással szemben vannak, és ha közben a kettő felezővonalán lévő a Lyoness sátrat gyújtod fel épp, akkor mindkettőt egyformán hallod! Ki van ez találva.

bbking 2010.01.05. 15:59:38

Ennyire nem szoktam józan lenni, hogy megjegyezzek ennyi sátrat, színpadot.
Múltkor is kerestem a PestiEst-et órákig, aztán kiderült, hogy már nincs is.

Ernoke 2010.01.05. 20:52:09

hát most nagyon szomorú lettem, h ennyire kevesen értékelitek a jó férfitesteket...

dzsilla · http://budapestkirakat.blog.hu 2010.01.06. 09:44:32

@Ernoke: ó, ha úgy lett volna kiírva a szavazás, az egész más... :)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása