Al Bano Carrisi és Romina Power

Al Bano Carrisi és Romina Power

2010.05.11. | Horváth Oszkár

Vááááá :))) Ma a BIKICSUNÁJ-ról eszembe jutott a

FELICSITÁ.

Külön sorba szedve... what's power... kőkemény ez a páros, úgy feltolták az opera nyelvét 1982-ben, hogy azóta sem hangzott olyan jól, és minden olasz popénekesről is azt hiszem, hogy spanyol. 82-ben a fehér kétsoros zakó és vörös ing alapján is simán kirendeltem volna tőle egy üveg pezsgőt (fú de nagyvonalú). Eleve nem értem ezt a zakóhajtókát, de különösen azt nem, aki ma felvesz egy ilyet - ehhez a szabáshoz bevezetném George Hamiltont mint fogalmat, ő ölt hipnózissal a Columboban, majd volt a Corleone család consigliereje a harmadik részben. Egyúttal legfeltűnőbben plasztikáztatott arcú férfi. Ezen a zakón csak akkor lehet túlmenni, ha még sötétkék is, arany gombokkal, amik kis horgonyocskákat ábrázolnak.

1982:

Aztán 1990-ben már úgy jelentek meg, mint nálunk az elmúlt néhány évben egy miniszter. Megvolt az a korszak, amikor a kábeltévé sávszélessége több csatornát bírt el, mint amennyihez hozzáfértünk, és bejött a RAI1 és RAI2 is? Meg amúgy az NBC, amit azóta sem sikerült visszaszerezni, de mindegy, most már lehoztam ezt a 15 évet nélküle. Na az olaszoknál mentek olyan tévéshowk, amiből nálunk akkoriban szerintem egy teljes csatornát finanszíroztak, mindez olyan műsorvezetőnőkkel, amiből pedig egy egész lányiskolát.

1990:

Azért a faszállító hang értelmet nyer még úgy is, hogy azóta az olasz diszkókonczzsuzsa valószínűleg nagymama. Vagy ük. Al Bano 2006-ra leginkább úgy fest, mint Friderikusz kicsit zilált hajjal, szemüvegben. Most rájöttem, hogy én szeretem ezt az arcot, óriási giccs, de baszki, IKON. :) Romina Power pedig, aki egyébként jövőre lesz 60 valójában, és bár a román nemzeti villamosipari vállalat neve is lehetne, valójában él és virul, 2007-ben visszaköltözött az Egyesült Államokba (ahol született). Tuti túl vannak néhány megalázó haknin, de jóval több méltóság jut még így is nekik, mint Poór Péternek, vagy Araczky Lászlónak. Szeretem azokat a sztárokat, bármilyen könnyű lecikizni őket, akik úgy tudnak fiatalosan öregek lenni, hogy az közben nem nevetséges. Ilyen pozitív példa egyébként a közízlés megrontója, Dieter Bohlen is. Vagy Soltész Rezső. VAGY LOLA! :)))

2006:

Szerintem nem nyitok külön címkét az "italodisco"-nak a B-oldalon, hacsak nem vmi raszta táplálkozási kultúrára utal az Ital, mint Prince Joe nevében. Üdítő Ital volt ezekre a macskazabálókra gondolni, mert 3 perc zenével többet visszahoznak 30 évvel ezelőttről, mintha 1 órát bámulnék 1db fotót. Az meg engem minősít, hogy vannak egylátalán emlékeim akkorról. :D Mert Ozzy Osbourne-nak pl. nincsenek :)))

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr851984969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2010.05.11. 09:17:27

A vicces az, hogy a 80-s évek elejéről nem sok zenére emlékszem "on the fly", tehát hogy akkor hallottam amikor ennyi vagy annyi éves voltam. de ez a szám megasláger volt, konkrétan óvodás voltam még, busszal mentünk valahová, és ez (is) szólt a magnóból, és ezerrel "énekelte" minden gyerek és felnőtt..:) Érdekesség, hogy pár év múlva a klippet a Szeszélyes Évszakokban láttam először.:)
A szám pedig örök darab, profin összerakva, rettentő jó hangzással, klasszikus "hangulata van" zene.

2010.05.11. 10:14:54

Valaki összeüthetne egy olyan kis divájszot, mint amivel Will Smith törölgette az emlékeket a Sötét zsarukban. Ugyanazzal a lendülettel törölni lehetne az emberiség kollektív tudatából az egész nyolcvanas éveket, cuzammen...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.05.11. 10:42:20

@SzaboZsee: mondom, Ozzy Osbourne-nak van ilyen divájsza, neki teljesen kimaradt a 80-as évek. :) ozzy kukac gmail.com asszem. Csupa olyan dologból áll a divájsz, amit nem jó, ha újságírók lefotóznak az összetört autód anyósülésén :D

rettentó 2010.05.11. 12:32:13

@Flankerr: "a klippet a Szeszélyes Évszakokban láttam először"
Én a Zenebutikra emlékszek, de beleégett a BIOS-omba rendesen. Az biztos, hogy jó pár évvel később vették elő, talán amikor a páros errefelé haknizott.
(Nagyon jó poszt, csak az a szójáték ott a végén... hát, nem is tudom :-))

madstunt 2010.05.12. 11:21:30

Felicsitá,gyerekkoromban megkockáztatom még szerettem is, az NBC időszakból is vannak tán emlékek :D

De ha már Italodisco,talán ez a legjobb alkotás. Ezt is már n*100-szor feldolgozták, kérdés hogy ez nem-e feldolgozás volt szintén?
www.youtube.com/watch?v=28Um3jmQHhI

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása