Hét dala: Metallica - One

Hét dala: Metallica - One

Hét dala: Metallica - One

Miért pont ez? Szerinted? Még kb. 5 és fél óra és színpadra lép a U2 Metallica a Népstadionban. Ne kelljen többet magyaráznom. 1-2 órája mindent Hetfield-hangon mondok és a Trujillo békamozgását gyakorolom (az irodában). Esőkabátban találkozunk!

Program:

17.00 - kapunyitás
18.30 - High On Fire
19.30 - Volbeat
20.45 - Metallica

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr472002977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markus.b 2010.05.15. 10:53:25

Lars kicsit pontatlan volt, a Death Magnetic-es számok szarul szóltak (kivétel a Cyanide), viszont Hetfield hangjára nem lehet panasz (nem úgy mint 2004-ben), meglepetésemre volt Ceeping Death ( \m/ favorit), mindezt az ötödik sorból... Összegezve életem egyik legnagyobb koncert élménye.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.15. 11:09:20

@markus.b: hátul néha alig lehetett hallani az éneket

Taraj (törölt) 2010.05.15. 14:05:20

Vicces egy setlist volt (Creeping Death nyitány mint pro vs. hol a Sanitarium? mint contra), de ettől függetlenül ez most így odabaszott.

markus.b 2010.05.15. 14:37:57

Én inkább a Battery-t hiányoltam, nomeg a Load, Reload korszakot lehetett volna mondjuk egy Fuel-lal képviselni, de ne feledjük el hogy volt egy Blackened is :)
Szerintem jó volt a setlist.

bbking 2010.05.15. 18:02:07

Én meg a St Anger hiányoltam, de attól függetlenül remek koncert volt. Inkább csak azért írok most, mert az Indexen nem lehet kommentelni a cikket, pedig beírtam volna, hogy ilyen kritikát normális ember nem olvas az első sornál tovább, minek él az ilyen.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.05.15. 19:30:59

Holnapra összedobom az én kritikámat. Felháborodtam az Indexen olvasottól. Ingyen jeggyel bemenő kritikusok... hogy utána ne érezzék jól magukat. Mi magyarok nem érdemlünk semmit...

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.05.15. 20:07:12

És bazmeg fogadjunk, h nem vettétek észre, h a Metallica helyett is mi játszottunk, majd holnap megírom a sztorit, be fogtok szarni.

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.05.17. 12:33:47

Hát megírtam, mi is történt valójában a Metallica-koncert helyett, tessék: clusterone.hu/archives/2010/05/17/Ezeknek_nem_--_Metallica_helyett/ Sok mindent megmagyaráz, nem?

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása