Fülöp-szigeteki tehetségek

Fülöp-szigeteki tehetségek

A tehetségkutatók és valóságshow-k világában élve már azon sem lepődünk meg, ha egy használt mobiltelefon üzletben találunk egy isteni tehetséget és akkor sem, ha egy Ken Lee, vagy egy Bikicsunáj lát napvilágot. Vannak felvételek, melyeknek terjesztését erkölcsi feladatomnak tartom. Az alábbiak ilyenek. Régen sikitoztam-nevettem ennyire önfeledten, mint e két videó nézése közben.

A legbetegebb történetek néha tőlünk nagyon távol zajlanak, mostani történetünk helyszíne: Fülöp-sziget. Első szereplőnk bizonyos Reggie Ramirez, aki fél arcát nőnek, másik felét férfinak sminkeli és így adja elő az "Endless Love" című balladát, soronként váltogatva hangját és orcáját. Ha nem nézed meg, sosem hiszed.

 

Ha ez nem volt elég, akkor itt van a tehetségkutató műsorok legmegdöbbentőbb jelenete EVÖR. Ebben egészen biztos vagyok. Aki nem hisz nekem, az nézze meg az alábbi entitást, akinek előadására még nem találtam meg a megfelelő szót. Nem árulhatok el többet, spoilerként talán csak annyit, ember így nem tudja a ló nyerítését prezentálni... Azaz most már tudom: tudja.

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr732025311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silverwol 2010.06.06. 09:33:51

Hmmm...nem lehet, hogy az a lo a zeneben van benne, nem az o hangja? :o

silverwol 2010.06.06. 09:34:54

Bocs, most neztem a zene utani reszt.. .:)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.06.06. 10:17:13

Most nem túlzás: nagy az isten állatkertje. Zseniális.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.06.06. 10:28:21

Nem értem, hogy ha játszott már a Szex és New Yorkban, akkor minek indul egy ilyen tehetségkutatón...

Friedmann Juci 2010.06.06. 10:34:41

sajnos ez a videó nekem nem bizonyíték, de ha mégis ő nyerít, hát öhm... nem köszönöm, én nem kérek ebből.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.06.06. 11:15:43

Hát, a csávónak kétszer kellett volna fellépnie, egyszer mint ló, másodszor meg énekesként, mert amúgy az se volt rossz. De a kettő együtt nagyon gáz.
Ennél már csak az a videóról bevágott közönség tűnt égőbbnek, de lehet, hogy csak én nem követem a televíziós trendeket.

bunkó · http://bunko.blog.hu 2010.06.06. 11:17:07

Tisztán megkülönböztethető az ének közben és a beszélgetés közbeni nyerítés. Az ének közbeni a háttérzene része, ő csak tátogott hozzá, a beszélgetés közbeni meg csak halovány árnyéka az élethűnek.

fraki 2010.06.06. 12:02:16

Teljesen mindegy, hogy ő nyerít-e vagy sem. Az élethű nyerítés önmagában még nem tehetség?...

bluman 2010.06.06. 12:15:01

én azt nem értem, hogy ezek ilyen mix angol-bennszülött nyelven beszélnek?

ssrat 2010.06.06. 12:40:33

@bluman: jja, en is ezt akartam kerdezni

HgGina 2010.06.06. 14:20:22

A felemás srácnak csak a férfi felét juttattam volna tovább.

Mitya Ivanov 2010.06.06. 14:43:10

ez a nyerítős cucc csak 1,5 percig érdekes és szórakoztató.

Szele77 2010.06.06. 14:51:19

A Filippinok, Tagaluk nyelven beszélnek, amelynek sajátossága történelmük miatt, hogy felveszik más nyelvek szavait, kicsit atalakítva beépítik saját nyelvükbe. A nyelven erősen érződik a spanyol hatás, a több száz éves spanyol hódítás miatt. A nyelvnek több változata is van, van amelyik egészen közel 90% ban spanyol. A hivatalos nyelv sokaig spanyol és angol volt. Érdekes kombo jon ki a igy nekem tetszik a tagaluk spanyol angol mix. Vicces. A filippínók egyébként nagyon jó fejek és tisztában vannak nyelvük egyediségével.

Ennyi dióhélyban

cro 2010.06.06. 15:34:30

@Szele77: Nyelvészetileg kerek, a dióhéj kicsit gáz.

Leonard Zelig 2010.06.06. 16:07:43

"amelynek sajátossága történelmük miatt, hogy felveszik más nyelvek szavait, kicsit atalakítva beépítik saját nyelvükbe."

lájk eni ázör lengvídzs, lájk forinsztensz Hángörien.

Proctor 2010.06.06. 18:46:49

a lovas egesz hasonlit jacko-ra nyerites kozben :)

foodlfg 2010.06.06. 18:59:39

Ezekben a videókban a legdurvább dolog az a nyelv, amin beszélnek.
Én is csak néztem, hogy mi van. Meredek!

A tehetségkutatók pedig erre jók, másra már nem. Növelik a jutub látogatottságát.

kbellfan · http://rkbc.blog.hu 2010.06.06. 19:18:07

en dolgoztam filippinokkal de maguk kozt beszelve en biz nem tudtam elkapni angolt. indiaiaknal kb fele angol akkor is ha hindiul beszelnek

kbellfan · http://rkbc.blog.hu 2010.06.06. 19:23:39

a lovason sirtam szo szerint egyebkent...

Csibészgyerek 2010.06.06. 19:28:14

Az ország neve helyesen: Fülöp Szigetek. Jártam ott, érdekes hely érdekes emberekkel.

BruceWayne 2010.06.06. 19:46:08

Beteg. de a fülöp szigeteki batman végét lezáró musicalbetét után nekik már nehéz újat mutatniuk a világnak....

Hegyi 2010.06.06. 19:46:28

ilyen féloldalon férfi féloldalon nő dolgot, már a Gálvölgyi is csinált, persze nem ő találta ki, csak azt nem tudom korábban hol láttam már.
A magyar "benny hill" a úgy időjárás jelentést adott elő.

Mitya Ivanov 2010.06.06. 19:47:33

annyit azért elkpatam a nyerítős dumájából, hogy ámnotgéj

inutil 2010.06.06. 20:27:09

@Szele77: csak egy kis pontosítás: tagalog nyelven beszélnek, ez az ország hivatalos, és a hétköznapokban egymás között használt nyelve. Angolul az iskolában kezdenek tanulni. Emellett gyakorlatilag minden etnikum saját nyelvvel rendelkezik (pl. cebuano, kapampangan, ilocano stb.)
Nekem a filippinók beszédében spanyol szó csak minimálisan tűnt fel, angol nem nagyon.
Tag-lish-ul általában akkor beszélnek, ha csak angolul tudó is van társaságukban.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása