Hét dala: Óperentzia - Fountain

Hét dala: Óperentzia - Fountain

Hét dala: Óperentzia - Fountain

Miért? Szerintem ez az a magyar zenekar, amit már annyiszor meg akartam (újra) nézni, hogy magam előtt is szégyellem, hogy még nem tettem. Múlt héten az R33-ban léptek fel, nyilván megint nem értem rá. A Facebook és a Myspace viszont régi nagy cimboráim, így például azt is könnyen megtudtam, hogy VÉGRE új lemezzel jelentkezik a csapat, amit vagy letöltesz valahonnan, vagy megveszed a koncertjükön. Inkább vedd meg.

AMÚGY fellelhetőek: Augusztus 14. 01:00 - Sziget fesztivál - Cökxpon Ambient sátorkert

Myspace oldal: http://www.myspace.com/operentzia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr692203027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása