A Behemoth együttes horror klipjei (18+)

A Behemoth együttes horror klipjei (18+)

Amióta egy ismerősöm átküldte a Behemoth zenekar egyik dalát, lámpánál alszom. Még nem tudom, hogy a zene miatt, vagy az alábbi klipek képi világa miatt... Először szerencsére elvesztettem a linket, aztán mikor megpróbáltam megtalálni a dalt (első klip), rátaláltam egy másikra (második klip). Őrület. 18+.

Mindamellett, hogy e zenei világ majd' minden apró mozdulatát céltalannak tartom, a lenti kisfilmekben azt is látni, 10-es skálán mennyire zavart lelkületűek a srácok. Óvatosan, mert nem egy ebéd előtti könnyed prezentáció lepkékkel és naplementénél táncoló lányokkal.

[ADALÉK: Amennyiben a Behemoth énekesével kapcsolatos betegségről szeretnél olvasni... Felépülést!]

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr442275793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rettentó 2010.09.15. 08:19:44

És akkor az AC/DC meg az Iron Maiden a sátánista, Szikora Robi meg Manson miatt aggódik...

2010.09.15. 10:25:30

Ezek a lengyel srácok legalább nem játsszák az eszüket. Ha valamibe belekezdenek, akkor azt elviszik a végletekig.
(Ez nekem amúgy eléggé bejön, az Ov Fire... klipje konkrétan zseniális, zeneileg is jól össze van rakva.)

odeenHD 2010.09.15. 10:37:31

ááá bazz! az OV fire végén a csecsemő az geci gemény.
amúgy film szempontjából mestermű. nem kimondottan b-oldal.tv költségvetésből dolgoznak a fiúk

Krazy Kutter 2010.09.15. 13:27:26

az angyalos rész mekkora rammstein koppintás már...

saq 2010.09.15. 16:36:07

legalább annyit megírhattál volna bazmeg, ha már elvileg a zenéről írsz, bazmeg, hogy az énekes jelenleg rákos, és kezelésen esik át, megmozdult ez a fajta zenei világ blabla

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.09.15. 16:56:56

@saq: Leukémiás. Meg Biblia-tépésért még bíróság előtt is volt. Oké. De most nem ott nyílt ki a lexikon, hogy ERRŐL beszéljünk. köszi a kommentet.

Én vagyok az apád 2010.09.15. 17:09:51

Az milyen ebéd, ami naplemente idején van?

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.09.15. 17:15:22

Nem tudom... Nekem sose tetszett ez a Behemoth-féle death/black metal keverék, de azért szerintem kicsit túlzás céltalannak tartani ezt a zenei világot. Az egy dolog, hogy Neked nem tetszik, teljesen rendben van, de az extrém zenei produkcióknak igenis konkrét művészi céljuk van, és ezt illik elismerni, főleg egy zenei blogon...

A másik dolog meg a videóklipek... Hát, ijesztgetni próbáló, félelmetes hangulatú kisfilmek, de én pl. minden különösebb reakció nélkül végig tudtam nézni. Sosem értettem, hogy az ilyen underground zenekarok miért kísérleteznek ilyesmivel, a zenének magáért kéne beszélnie. Egy Darkthrone-nak vagy egy Mayhem-nek sose volt szüksége ilyen videókra.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.09.15. 17:17:07

Nergal meg leukémiás, igen, de ez most tényleg nem ide tartozik.

ellenszenvesfigura 2010.09.15. 19:18:58

@Imiface: a darkthrone-nak, mayhemnek és hasonló izéknek sem a zenéjük csinált hírnevet, hanem a fehér festék a pofára, a közönségbe dobált disznófejek, meg a gyufák a templomokra. kell a show, na.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.15. 20:23:16

Hinnye, lehet valami gond van az ingerküszöbömmel, mert annyira nem rázott meg. Tényleg profik ezek a videók. Alaposan fel vannak építve.

Valaki tarthatna továbbképzést, hogy ők most akkor azért használnak annyi vallási szimbólumot, merthogy lengyelek?

Jobbulást a manusnak. Kemény dolog a leukémia. :/

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.09.16. 10:13:42

@ellenszenvesfigura: Szerintem csak arcfestéssel, disznófejekkel nem lehet helyettesíteni a zenei produkciót. Márpedig nem véletlenül lett mindkettőből stílusteremtő alapzenekar.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.09.16. 12:10:25

Teljesen értelmetlen, de a képi világ, jelmez, képminőség, színek kurva jók!

Asidotus 2010.09.19. 14:10:49

Túl sok kereszténység ilyen klipeket szül.

gyz 2010.10.18. 23:58:55

@Nűnű: igen, van benne igazság.

Ugyanakkor ez beteg reakció, aki ebben művészetet lát, az el van tévedve.

olaszrizling 2010.10.22. 23:09:13

gyz sztem nincs igazad. ha Malevics Vörös négyzet fehér alapon-ja művészet (márpedig az), akkor ez is. am sztem minden művészet ami alkotás, legfeljebb nem jön be az embereknek.
nekem ez például nagyon is bejön.
mondhatod, h el vagyok tévedve, lesz@rom, lefényképezem, és az is művészet lesz :D

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása