TOP5 Vad Fruttik-dal EVÖR

TOP5 Vad Fruttik-dal EVÖR

Kezdjük ott, hogy mikor anno először meghallottam a Vad Fruttik zenekar nevét, azt hittem, hogy ez valami csajbanda. Utána rájöttem, hogy mennyire utálom őket, hiszen azt hittem, hogy "ők a Ludditák". Ami viszont egy csajbanda és tényleg kifejezetten borzolta a kedélyeimet, ha beléjük ütköztem.

Nem tudom, mióta raktam rendet a fejemben ez ügyben, de szinte már pusztába kell kiáltanom: a Vad Fruttik jó. Nem mondom, nem ők az őskedvenceim, de sikerült valami egyedi hangzást kialakítaniuk, élőben pedig kifejezetten hangulatos koncerteket adnak. Mivel már-már elhagyták a szotyi-zsiguli vonalat is, jár neki a vállpaskolás.

Egy ideig abban is biztos voltam, hogy a Nekem senkim sincsen című céhmunkájuk után nem lesz újabb daluk, mely kiemelhető lesz a repertoárjukból. Erre is rácáfoltak, különben nem tudtam volna összeszedni az alábbi öt dalt, mely a TOP5 Vad Fruttik-dal EVÖR listát eredményezte. Szóval, riszpekt!

1. Lehetek én is
2. Nekem senkim sincsen
3. Úgy fáj
4. Nem hiszek
5. Kemikáliák

Ja, két dolog. A Ludditákat azóta is utálom, este pedig Vad Fruttik koncert a Gödörben, szóval bemelegítésnek ajánlom a fenti dalokat.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr492771583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cseh2matyi 2011.03.26. 10:28:04

1. Lehetek én is
2. Nekem senkim sincsen
3. Béke presszó
4. Boroskóla
5. Diszkós

és tényleg bitang az új album

Kivlov 2011.03.26. 13:37:33

1: lehetek én is
2: tánc
3: rio
4: kemikáliák
5: úgy fáj

Dester 2011.03.26. 13:38:00

Köszi a topot! Az első albumot ismertem eddig csak, ideje felfrissítenem a repertoárt. Onnan pedig a "Nekem senkim sincsen" örök kedvenc (klippel együtt), nomeg a "Sárga Zsiguli". :) Utóbbi egy az egyben hozza a 80-as évek hangulatát.

chaser 2011.03.26. 13:39:08

jaj a boroskólát nem szeretem :}
második lemezt sajnos nem ismerem, de az elsőről tetszik még a:
rio
üzenet

Kmg42 2011.03.26. 13:56:59

Emlékszem még anno mikor megcsinálták a Sárga Zsigulit egy rádiós barátom megkereste őket és kért egy demo CD-t, de ők meg elképzelni nem tudták hogy hol hallhatott róluk, viszont aranyosak voltak mert elküldték neki a lemezt házilag megírva, papírba csomagolva :-) Azóta jól kinőtték magukat, teljesen megérdemelten.
Szeretem a számaikat.

moszkvicssluszkulcs 2011.03.26. 14:09:43

Imádom őket. A telefonom mai is úgy cseng, ahogy az akkor 4 éves fiam ráénekelte: lyányok neomruhában

moszkvicssluszkulcs 2011.03.26. 14:12:31

Ja, a -lehetek én-is akusztik verziója káprázatos, leírhatatlanul szép!!

porquenotecallas · http://antiblog.blog.hu 2011.03.26. 14:58:43

jó nagy blődségek is szoktak megjelenni ezen a blogon - de ez most 100%-ban talált!
Vad Fruttik tényleg nagyon jó, Sárga zsigulit VÉGRE tényleg maguk mögött hagyták és tényleg ez az 5 legjobb dal, nagyjából ebben a sorrendben is!

ddrum77 2011.03.26. 15:00:41

Rosszul vagyok a nekem senkim nincsen világfájdalmas nyavalygásától. Tiltsák be.

zsüber 2011.03.26. 15:10:33

Az MR2 Akusztikban megkönnyeztem a Kemikáliákat.
Tudnak, ha akarnak...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.03.26. 15:18:10

szeretem őket.

bár az evörözéshez, meg a top 5-ötözéshez még kicsit fiatal a banda

amúgy a @Interstellar Overdrive: jó a listád
az első 2 helyet pl én is épp így osztanám ki :))

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.03.26. 15:18:43

Igazi Búvalbaszott britt pop koppintás egy kis magyar nyavalygással megbolondítva. Igaz mindezt jó minőségben.
Ők az egyik nagy talány, hogy hogy lett belőlük ismert zenekar.Igaz a petőfi, meg a cafe nagyon tologatja őket.

Kis ember 2011.03.26. 15:35:28

Én szeretem a Sárga zsigulit

Spiritmonger 2011.03.27. 17:23:05

Lehetek én is
Kemikáliák
Nem hiszek
Sárga zsiguli
Nekem senkim sincsen

johevi 2011.04.07. 00:10:50

A Lehetek én is az utóbbi idők egyik legnagyobb száma, kb mint a Wings of love a Zagartól

vtbxx 2011.04.07. 16:16:57

Érdekes, hogy szinte mindenki a Lehetek én is-t teszi első helyre.
Én az elborult számaikat szeretem, úgyhogy csak a változatosság kedvéért:

1. Lehunyom a szemem
2. Galaxis szépe
3. Szól a szív
4. Üzenet
5. Embergép

PTweet · http://tetovaltlanyok.blog.hu/ 2011.04.17. 09:47:02

Én valahogy nem tudom hova tenni őket. A Zorán dalhoz hozzányúlás miatt utálom őket, a "szóljál már anyádnak, dobjon le szotyira pénzt" sor miatt meg csak nézek, hogy ez most akkor meg mi volt. A Nekem senkim sincsen pedig azért nem jön be nálam, mert ismerősöm idézgette sokat, aki csak papíron azonosult a szöveggel, de gyakorlatilag arcon rúgtam volna azért, mert így siránkozik (feleslegesen). De ez csak én vagyok.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása