TOP5 Vengaboys-dal EVÖR

TOP5 Vengaboys-dal EVÖR

Emberek, ma este a Rio-ban lép fel a Vengaboys! Besza-behuuu! Eleve, a Rio beharangozója MÁR "csalogató": "Gyere és éld át élőben a Venga-feelinget!" Muhhá. ("Élőben!")

Utoljára akkor voltam ekkora bajban, mikor a Snap! TOP3 dalát akartam összeszedni... hát, most sem ment egykönnyen, ráadásul öt dalt akartam. De csak meglett, így a cikket a dancefloor-korszakban rekedt barátomnak ajánlom, akiért egyszer egy DeLorean-nel vissza kell mennem a múltba, mert ez nem állapot, hogy ilyen zenéket hallgat.

Becsukom a szemem, és elképzelem a szitut, hogy holnap az IGAZI (=fekete album előtti) Vengaboys-rajongók a 4-6-os villamos megállóban lamentálnak majd, hogy "szerinted lesz a We like to Party?". Háhá! Bármennyire is csalogat ez az eurodance ünnep, a Venga-feelinget én este egy jó Dream Theater-koncerttel fogom kimosni a fülemből.

Addig is itt a TOP5 Vengaboys-dal EVÖR, de VIGYÁZZ, a "related videos"-ban egy gombot félrenyomsz és máris szól a Coco Jumbo!

TOP5 Vengaboys-dal EVÖR:

1. Vengaboys - We're Going to Ibiza
2. Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom
3. Vengaboys - We like to Party
4. Vengaboys - Shalala lala
5. Vengaboys - Kiss (When The Sun Don't Shine) 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr163105361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2011.08.04. 07:40:51

Az első jobb pörgősen..:) www.youtube.com/watch?v=mTcEvLoe0H0

Nem tudtam hogy ők is aktívak..:D

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2011.08.04. 18:08:13

Négyet még én is hallottam egykoron, a fentiek közül az 1., 2. és 4. formájában, meg még az Up And Down-t is. Ha viszont mindenképp ötöt kellett volna mondani, már bajban lettem volna.

Alapvető Emberi Jog 2011.08.04. 18:38:11

A félvér mindig tetszett, de ott volt a transzveszti-gyanakvás is...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2011.08.05. 13:08:18

ebben volt két csávó is? illetve csávó-szerű. ez új!

Dead-End 2011.08.06. 00:23:38

Júj, ezek még léteznek? Inkább ne léteztek volna soha. :)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása