Volkova Sisters: Hope EP

Volkova Sisters: Hope EP

Ahogy az Electronic Beats-en nemrég olvasni lehetett, a bekategorizálhatatlan stílust képviselő Volkova Sisters a Venus Robot című EP után a Hope EP-vel köszönt be. Az új dalokról annyi jót mindenképp el tudok mondani, hogy ezt az EP-t legalább végig tudtam hallgatni, sőt az első dal történetesen még tetszett is. Sajnos, bármennyire is szerettem az Esclin Syndo-t, ez a felállás nekem valahogy nincs rendben. Mondom én, aki az agyonhájpolt Emika-ra is fintorogtam. Az biztos, Dalmáék is hallgattak Emika-t is, hiszen sok hasonlóságot vélek felfedezni a két ügy között. Lehet ez az én bajom, hogy Emika-t nem kaptam el. Próbáljátok ki, nektek hátha...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr34572113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása