Nektek is hiányzott? Vagy nektek sem hiányzott? Nagyjából ideje eldönteni, hiszen a jó öreg Arnie visszatért a mozikba és már nem a globális felmelegedés, vagy Kalifornia vízhiánya ellen száll harcba, hanem ismét a rosszfiúkat rúgja (lövi) seggbe. Ha a hírek igazak, az ex-kormányfő újrakezdte a gyúrást, bár ez sokat nem segít azon, miszerint közben az asszonya pedig beadta a válókereset ellene. Jó, mondjuk nem kell gyereket csinálni a házvezetőnőnek és nincs ez a hajcihő. (Az idegenben született gyermek mondjuk már a 10. évét is betöltötte, de ez csak lábjegyzet...)
Szóval sok fronton harcol az egykori Mr. Universe, melyből egyet, a kaliforniai megszorító csomagot utódjára pottyantotta, hogy minden erejével filmes karrierje újraépítésére törekedhessen. Mozikba kerülő új filmjében egy sheriff bőrébe bújik, de a Koreából importált Jee-woon Kim rendező (Két nővér, Keserédes élet) neve ellenére nekem a plakáton feltűnő Johnny Knoxville eléggé zsé kategóriájúvá teszi az osztrák tölgy visszatérését, így első blikkre picit féltem őt....
Nagy kérdés, hogy az idén 66. évét betöltő Arnoldnak milyen esélye lesz erre, hiszen Stallone cimborája hiába nyújtott neki segítő jobb kezet az Expandables 2-vel, valahogy úgy érzem, Arnie-ra nem (lesz) vevő korunk fiatalsága. Míg mi anno jókat mosolyogtunk klasszikus egy mondatos frázisain (pl. "Ereszd le a gőzt, Bennett!", vagy: "Hasta la vista, baby"), valamint egyszemélyes akcióin (kard, ököl, gépfegyver), addig a 21. század már nem az egyszemélyes hadseregeket helyezi középpontba. Kivétel Liam Neeson, akinek ez lett a menekülési útvonala, bár neki sem rabolhatják el minden évben a lányát.
Szóval Arnold, mivel is engedjelek utadra? Aggódom érted. Valahogy úgy érzem, a fekvenyomó padon kevesebb gondod lesz, mint a vásznon, ettől függetlenül én nem mondtam le rólad. Viszont nagy kár lenne, ha sorszámot tépnél és sorba állnál a közröhejért. Nicolas Cage már ott van (rendre visszaáll a sorba), az ő filmjeit már a családtagjai sem nézik meg. Hagyjuk a jövőt, hiszen dicső a múlt, nosztalgiázzunk és szedjük össze Arnold 10 legjobb alakítását.
TOP10 Arnold Schwarzenegger-film EVÖR:
1. Kommandó (Commando) (1985)
2. Terminátor (The Terminator) (1984)
3. Az emlékmás (Total Recall) (1990)
4. Terminátor 2 - Az ítélet napja (Terminator 2 – Judgement Day) (1991)
5. Vörös zsaru (Red Heat) (1988)
6. Ragadozó (Predator) (1987)
7. Menekülő ember (The Running Man) (1987)
8. Conan, a barbár (Conan the Barbarian) (1982)
9. Ikrek (Twins) (1988)
10. Ítéletnap (End of Days) (1999)
Ennél van jobb? 100% színészet!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.01. 12:00:02
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Flankerr 2013.02.01. 07:11:20
Leadfoot 2013.02.01. 09:30:54
Tavalyelőtt jártam a szülőházánál is. Nem én vagyok a nagy rajongó, egy haverommal jártunk arra, aki számára igazi szentély - ő tavaly is ellátogatott, mert megnyitották a múzeumot benne.
Eléggé osztrák-hálivúdi giccskeverék, de azért jópofa.
elmouse 2013.02.01. 10:19:51
Az Ítéletnappal simán helyet cserélhetne.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.01. 12:58:36
kifordított nagyanyó 2013.02.01. 13:07:23
Void Bunkoid 2013.02.01. 13:23:30
Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2013.02.01. 13:26:49
A gőzt nálunk nem leereszteni szokás. Nem is ezt mondta ;P
T2 alap, hogy az első, a Hatodik napon is jó volt szvsz.
REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.02.01. 13:37:24
Void Bunkoid 2013.02.01. 13:43:15
A Kommandó viszont igen, a trú igazi izomszagú 80s akciófilm, semmi szeksz, semmi érzékenyülés, csakis iszonyatos és vértől meg lűűportól csatakos bicepszek, meg percenként legalább kettő hulla. Ja, és a legvégén hiába van mindkét félnél egy szovjet hadseregnyi fegyver, kötelezően puszta kézzel vagy késsel kell egymást szétamortizálni. Alapvetés.
Void Bunkoid 2013.02.01. 13:45:03
www.youtube.com/watch?v=Cr3l5_ILkbw
:)
Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2013.02.01. 13:52:50
Többiekkel egyetértve én is első helyre csapnám a T2-t sőt, mivel a Conant egyenesen rühellem beszavaznám helyette a teljesen infantilis Utolsó akcióhőst :D
Sütemény1975 2013.02.01. 14:09:43
A True Lies-ban Cameronnak sikerült némi színészi játékot is kicsikarni belőle :)
Leone_510 2013.02.01. 14:16:35
afazekas 2013.02.01. 14:26:25
Predator
T1
és utána a többi!
szepi79 2013.02.01. 14:28:23
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2013.02.01. 14:38:07
Dr_utcai_arcos 2013.02.01. 15:00:25
Cinkes 2013.02.01. 15:12:28
vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.02.01. 15:17:19
2. Kommandó
3. True Lies
4. Predator
4. Terminator
6. Expendables 2.
7. Az emlékmás
8. A hatodik napon
9. Az utolsó akcióhős
10. Végképp eltörölni
_M.I.K.E_ · http://egetettpopcorn.blog.hu/ 2013.02.01. 15:43:02
Egy kis csapat elszánt film- és sorozatrajongó leveszi a rózsaszín szemüveget és új összefüggésekben láttatja a hollywoodi álomgyárat.
Figyelem! A következő műsorszámban kritika és véleménynyilvánítás található.
egetettpopcorn.blog.hu/
www.facebook.com/EgetettPopcorn?ref=ts&fref=ts
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.01. 16:13:35
2. Predator
3. Commando
4. True Lies
5. Last Action Hero
6. Raw Deal
7. Terminator
8. The 6th Day
9. Total Recall
10. Running Man
2013.02.01. 16:15:41
2013.02.01. 16:17:00
2013.02.01. 16:19:22
2013.02.01. 16:23:24
dilibill 2013.02.01. 16:23:27
Waka · http://blogkocsma.blog.hu/ 2013.02.01. 17:38:35
Régi Péter 2013.02.01. 17:57:59
Leadfoot 2013.02.01. 18:04:38
(Nyugi, vicc volt...)
g0d 2013.02.01. 18:25:54
a total recallhoz kapcsolódva szeretettel küldöm mindenkinek a film zenéjét, ami úgy gondolom, az egyik legjobb scifi betét.
www.youtube.com/watch?v=3MqlnWQNygw
- Rendi - 2013.02.01. 18:42:12
A T2 pedig saját korában tényleg kiemelkedő volt, a T1 pedig "csak" egy jobban sikerült akciófilm jó sztorival.
dreamhotep 2013.02.01. 18:44:03
a többi mindegy
predator, kommando, T1 jó még
spinat 2013.02.01. 19:36:42
2013.02.01. 21:02:22
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2013.02.01. 21:09:32
nnnnnnnn 2013.02.01. 21:59:37
Porcelán az elefántboltban 2013.02.01. 22:09:24
Dr_utcai_arcos 2013.02.01. 22:09:50
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.02.01. 22:39:59
totyizselé 2013.02.02. 09:13:49
de az első terminátor akkora brutális egy film, hogy simán kenterbe veri az összes többit, a full hálivúdi pénzcsináló, kommersz második részről (ami a maga nemében természetesen szintén kurvajó) nem is beszélve.
nemhiába cameron rendezés, akkora sötét, nyomasztó hangulata van az egésznek, hogy üt, mint az ipari áram. és az a zene...
ha nem baszták volna el azzal a marha paradoxonnal, hogy a jövőből visszaküldött csávó nemzi azt, aki majd visszaküldi, tökéletes lenne. ez az egyetlen ámerika-szagú hálivúdi hülyeség benne, amit a mai napig fájlalok, mert a film tökéletes, és nem csak ezen a listán van előkelő helye.
szerintem persze.
szóval nálam a dobogó:
T1
Kommando
Predator
de azt is tudom, hogy a vélemény mint a segglyuk :)
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.02. 09:23:06
helgoland · http://kozbeszed.sk/ 2013.02.03. 04:06:07
Qlagép · http://wc00.blog.hu 2013.02.03. 13:55:46
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.02.03. 14:32:31