Mágikus 1989 - Funky Cold Medina

Mágikus 1989 - Funky Cold Medina

2009.01.09. | Horváth Oszkár

Erről azt kell tudni, hogy 1989-ben a Balatonalmádi móló melletti bádogbüfében kis szarosként segítettünk a büfés srácnak, és ezt ordíttattuk két hónapig. Bár Tone Loc - Funky Cold Medina c. száma a Billboard Hot 100-on csak harmadik helyezést ért el, az anyatejjel és fogerősítőkkel magamba szívott Sugarhill és Grandmaster Flash utáni kihagyásból ez volt életem első tudatos visszatalálása a rap világához.

Tulajdonképpen 11-13 évesen üzemeltettük a büfét, Ottó a büfés pedig fehér köpenyben lehozta a szezont egy hokedlin ülve oldalt, ha be kellett hozni hátulról egy rekesz Traubit, akkor azt ő intézte, meg az esti műszakot amit csak néhány évvel később sikerült megtekintenem, akkor persze vevői oldalról. Azt hiszem, a kiszolgálópult 1989-ben pont nyakig ért, de így is éreztem a nekem szóló tiszteletet, az arcokon a rémületet.

Közben megtanultunk vitorlázni, tisztán előttem van, hogy a parttól kb. 8 méterre ülök egyedül egy hajóban, a szél a part felől fúj, a vitorla lagymatagon lobog, én pedig úgy ordítok, mintha legalább a normandiai partraszállásban vennék részt, hogy hagyjanak ott, néha hozzanak kaját a hajóba, de hogy nem tudok kivitorlázni a partra, az 100%. Aztán egy héttel később talán az egyik legboldogabb érzést éltem át, amint vérző kézzel ugyan, de ennél magabiztosabban egyedül csúsztam a vízen a többi hajó között.

A rendszerváltás előtti utolsó nyár sajátos soundtrackje a balatonalmádi mólóbüféből szólt, Tone Loc-kal együtt hasította a heteket előttünk az Americanos (Holly Johnson aka. Frankie Goes to Hollywood), az Eternal Flame (The Bangles), a Back to life (Soul II Soul), a Like a prayer (Madonna), a Black velvet (Alannah Myles), a Love shack (B52's), és így utólag azt mondom, "fúúúú", bizony ott volt a Listen to your heart is (Roxette). Huh. Abban az évben hallgattam először igazán a szívemre, ahogy a szintén 89-es Lambadát táncoló szívem választottját néztem egy sarokból. Egyszer az is összejött, egyszer az is elmúlt.

Ez 20 éve történt.

Ami a címben említett számot illeti, én még legalább 5-6 évig azt gondoltam, hogy a Funky Cold Medina egy hűvösen viselkedő medikáról (orvostanhallgatóról) szól. Időközben önhibámon kívül megtanultam angolul, és rá kellett döbbenjek, hogy teljesen másról van szó, csak úgy, mint ahogy gyermekkorom egyik kedvenc C64 játékában sem "Maybe"-nek hívták a rosszarcú főgonoszt, csak a mondat elején ez a szó mindig nagy M-mel szerepelt... A Medina egyébként egy vodkából, baracklikőrből, Blue Curacaoból és áfonyadzsúzból készült helyre kis koktél.

A szám szövegének tartalma az olvasónaplóm alapján nagyjából az, hogy Tone Loc ezt az italt egy nála jobban csajozó kétes elem tanácsára szerelmi bájitalként próbálja bevetni, a bétateszt a kutyáján mindjárt be is válik, mert az megdugja a lábát. Aztán egy Sheena nevű jó nőn veti be, akiről kiderül, hogy inkább rossz férfi, és utolsó próbálkozásának alanya pedig már az első randin az esküvőt pedzegeti a kúrás helyett, lássuk be, hibásan.

Szakmailag ne menjünk el amellett, hogy a zenei alapot a Paul Rodgers énekhangjával védjegyezett Free együttes All right now című száma szolgáltatta, illetve a dobsávot a Rolling Stones és a Zi-zi Labor által is sikerre vitt Honky Tonk Women ritmusával dobták fel.

Mint szinte bármelyik év, 1989 zenéi is óriásiak voltak (lista a sikerekről a Wikipédián). Nagyon szép csemegék vannak, a Depeche, Alice Cooper, az Alice in Chains szárnyaltak, Tina Turner kijött a The Best című számmal (és két év múlva a Simply the best válogatással, ami a finom hangszerelés csimborasszója mind a mai napig). A fent említett mólóbüfé soundtrack pedig mindig visszaköszönt, hogy új emlékekhez kössön. Frankie Goes to Hollywoodra 2000 után is be tudtunk indulni, az Eternal flame mai napig meghatározó lassúzási élmény, a Like a prayert Vame barátom részegen sikítva karaokézta a fülembe a Közgáz Pincében, nem egyszer. Amikor a Soul II Soul fellépett Budapesten, már egykori barátnőmmel és egy kollégámmal néztem meg, mégis visszaütött a 80-as évek vége. Roxette nélkül pedig 2-3 óránál hosszabb útra nem tudok elmenni, mert különben kiszállnak a kocsiból a barátaim és gyalog mennek.

Amikor azt mondom, Kamaszkorom legszebb nyara, az 1989 és 1997 között  Balatonalmádiban vagy Alsóörsön töltött napok fejben komponálódnak össze egy tökéletes nyárrá. Az is megvan, hogy Ottó büféjében rúgtam be 5 évvel később életemben másodszor, két deci vodkát kértem ki kóláspohárban, és úgy aludtam el egy gesztenyefa tövében a parti sétányon 2 óra múlva, mint Ludas Matyi munkaidőben.

Tone Loc - Funky Cold Medina:

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr14861950

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: B-oldal » TOP5 felnőttnapi dal 2009.06.10. 11:50:18

[...]Amúgy ha át mer jönni, igaza lesz: a csend sem rossz dolog. Mágikus 1989 - Funky Cold Medina |[...]

Pingback: B-oldal » Válogatáskazetta: TOP5 bármikor meg tudom hallgatni 2009.01.15. 10:56:26

[...]dalsorrendekből születnek a felcímkézett válogatáskazetták (Pl. Kedvencek 1989; Lassú; Gyors; 1995 nyár, stb.), a kézzel írt borítók, vagy az egyéni[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2009.01.09. 11:20:03

Förszt hozzászóló EVÖR! Még több ilyet, még több nosztalgiát! Lehet, hogy a végén még én is elkövetek egy hasonló irományt, lenne miről írni...

A 89-es nyár és pár azt követő hasonló nekem is hasonló életképekkel festhető le, bár én nem dolgoztam büfében, és azóta sem tanultam meg gyenge középfoknál jobban Shakespeare és Ali G. nyelvét.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.01.09. 13:08:00

Ó, igen a Lambada. Az első szám, amit a rádióból kazettára fölvettem. 9 éves voltam 1989-ben.

És hát a többi nagy klasszikus, jó kis év volt.

Nagyon jó hangulatú cikk!

rettentó 2009.01.09. 13:35:25

Ezek a dalok (a félig-meddig nyugaton betiltott címadót leszámítva) neke 88 őszét-telét idézik, amikor a Sky One már ment unokatesóméknál a hétvégi slágerlistával. A Magyar TV is átvette ezeket a klipeket, diszkréten kitakarva az eredeti csatornák logóját.
Aztán 90-ben jött a Music TV, addig számunkra tök ismeretlen, de már valójában ősrégi előadókkal, mint az Aerosmith. És Alice Coopertől a Poisonnal, amit máig nagyon szeretek, akárcsak Cooper összes cuccát, amit azóta pótoltam.

rettentó 2009.01.09. 13:36:23

Hát igen, több ilyen cikk kéne.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.01.09. 14:13:44

ólamuszifó élásztámoélámuszifóóóóóóó

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.01.09. 14:52:39

@Interstellar Overdrive: nálam ugyanez "sóórá kuszifoj kéjundzsi ná szórá fisorá", a tiéd hihetőbb, az enyém viszont hasonlít. Portugálban egyformán otthon vagyunk ugye.

Kicsit utánanéztem, ez egy 1982-es bolíviai szám, aminek engedély nélküli feldolgozása (és fordítása) a Lambada, a Kaoma pedig egy francia-brazil csapat.

A bolíviai Losz Aluljárosz eredetije (Llorando se Fue):
www.youtube.com/watch?v=mT4T5GyGqRQ
(Geci szar.)

A Kaoma-féle szövegfordítás pedig:

Chorando se foi quem um dia so me fez chorar (2x)

Chorando estara ao lembrar de um amor
Que um dia nao soube cuidar (2x)

A recordacao vai estar com ele aonde for
A recordacao vai estar pra sempre aonde for

Danca sol e mar guardarei no olhar
O amor faz perder encontrar
Lambando estarei ao lembrar que este amor
Por um dia um instante foi rei

camparisoda 2009.01.09. 17:37:09

'89?
A vasfüggöny megnyitása
Trabanton szállni élvezet - amitől pont úgy kiver a víz, mint Buksitól, aki kiszökött, és mégis jelent valamit
Báj-báj Szása és a Pa Dö Dö megalakulása
Esőember, és a Hanussen jelölése
A Nap Tv kezdete - akkor még néztük
Phil Collins - Another Day In Paradise

Penya666 2009.01.09. 18:17:31

Igen igen, 89. Lambada, Pa-do-do, Deljusza Gjon Romeo es Juliaja. Amugy nekem is a lambada volt az elso masolt kazim, a szomszed arc vette fel, meg mindig megvan. Eloszeretettem nyomattam az ITT magnomon :) Tudjatok, ami Vagasieknak is volt, mindig ugyeltek ra hogy nagytotalba mutassak.

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2009.01.09. 19:10:20

Azon a Nyáron a 101-szólt a balatonvilágosi üdülőben.

johevi 2009.01.09. 20:55:30

Egy volt a gyerekkorunk, kiegészíteném egykét akkori mély benyomással:
Spandau Ballett - Gold, Righiera - Vamos a la playa, Double - Captain of her heart, black - wanderful life, Milli Vanilli, Army of lovers, Aztec Camera, Talk Talk stb

Fandor 2009.01.09. 21:11:21

89 még a következőkkel örvendeztetett (lehet hogy van közte 88-as is):

Soul II Soul: Keep on movin'
Neneh Cherry: Buffalo Stance
Prince: Partyman
Young MC: Bust a move
Sydney Youngblood: If only I could
Al Green: the message is love
Milli Vanilli: Girl I'm gonna miss you
Paula Abdul: straight up
Rebel MC: Street tuff
Billy Joel: We didn't start the fire
Bring me edelweiss....

johevi 2009.01.09. 21:14:54

@Fandor: A Billy Joel szám fantasztikus, az egész évszázadot megismétli, csak események felsorolásával ( 56' révén Budapest is benne van )

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.09. 21:15:35

Milli Vanilli: Girl I'm gonna miss you

Mekkorát buktak aztán a fiúk.

Fasza évek voltak.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.09. 21:18:10

Sydney Youngblood - Sit and wait

Ha még nem volt.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.01.09. 21:24:37

@johevi: váhá :) A Righeira 1983-as, de IGEN! Van egy bulgáriai nyaralós kazim, amiről már minden számot összeszedtem CD-n vagy mp3-ban, csak 1 hiányzik - nem találtam meg, mert nincs szövege. Na azon volt a Vamos a la playa is, óriási.
www.youtube.com/watch?v=sMOIUZaJtCA

@Fandor: örömödre - a Funky Cold Medinát is Young MC írta Tone Loc részére. Stimmel, amiket írsz. A Milli Vanillit nem mertem mondani, az égés miatt, de mondjuk pont nem is szerettem.

dH2K · http://dh.squidcode.com 2009.01.09. 21:31:35

Elképesztő, hogy micsoda szar, hulladék zenékre voltunk kárhoztatva, az internet előtti időkből :(( Akkor is zavarba jöttem ezektől a szaroktól, amit alkohollal sem tudtam rendesen kompenzálni, ma viszont már csak röhögök ezeken. Ártalmatlan mumusok ezek. És nem lehet azzal magyarázni, hogy akkoriban ez volt a zene, mert volt Kraftwerk is, stb. Hála az internetnek ma már végtelenre nőtt a lehetséges hallgatható zenék száma, minden élő ember gyönyörűségére.

TantóNéni 2009.01.09. 21:32:06

@Interstellar Overdrive:
Sóóráá-puszipó-ijun-dzsiná-szólá-szpésiláááá nálunk mindenki így danolta, de szép is volt!
Balaton, tábor, fiúk nézegetése, Martika, Depeche Mode.........

johevi 2009.01.09. 21:44:26

Nekem akkori nagy kedvencem az Ultravox - akiket mai fejjel kisség megmosolygok, de basszus mennyire szerettem őket. Annyira, hogy most a 15 év utáni első, áprilisi reunion koncira megyek is :-))))

johevi 2009.01.09. 21:53:18

Annyira megörültem ennek a cikknek, hogy előkerestem a "Best of 80" kazimat:
Clime & Fisher - Love changes everything, Cutting Crew - i just died in your armes tonight ( könyékig feltűrt ballonkabá, alatta póló ), Johnny hates jazz, Kim Wild - Kids in Amerika, Eddy Grant - I dont wanna dance, Men at work - Down under, Laid Back - Hisociety girl, Feargel Sharkey - Good Heart, Katrine&the wawes - Walking on sunshine, Aztec Camera - Somewere in my heart, Hall&Oates - Meneater, FRDavid - WorsdSydney Youngblood - Sit and wait, Kajagogoo - To shy
És a női vonal: Pat Benatar, Dusty Springfield, Sade, Tanita Tikaram, Laura Braningan, Jennifer Rush, Kate Bush, Kim Carnes, Belinda Carlisle

LongJohnHolmes 2009.01.09. 21:53:44

Tessék, egy kis nosztalgia még '89-ből :)

ludas-matyi.net/1989.php

ohh_vazze 2009.01.09. 22:10:02

Asszem 90-ben dobtam ossze anno egy kazit az ev zeneivel, hogy kesobb emlekezzek majd arra, hogy miket szerettem nyolcadikos koromban. Sajna nem volt folytatasa, de elokotonyaszom, ha hazamegyek. Balatonalmadi mekkora kiraly volt! Emlekeim szerint 84-ben nyaraltunk ott. 88-tol naplot is irtam 92-ig... talan ideje eloszedni....

Punxsutawney Mormota 2009.01.09. 22:10:24

Ha 89-ről beszélünk, akkor meg kellene említeni Jason Donovant és a Sealed with a Kiss-t is. Nem láttam a felsorolásban. És borzasztóan kellemes emlékeim fűződnek hozzá :))))

bedoboember 2009.01.09. 22:23:23

Balatoni táborok jaja!
Kis faházakban. Meg volt ilyen piros pamacsos fejhallgató a vókmenhez. Már akinek :D
Óóó kár hogy elmúltak azok az évek... :)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.09. 22:23:25

holnap megyek almádiba:)

gyerekekkel :)))

korcsolyázni:)))))

este aztán vodka lesz:))))))))))))))))))

cold cooling at a ball
looking for some action
but like Mick Jagger said
I can't get no satisfaction
the girls are all around
but none of them wanna get with me
my threads are fresh and I'm looking def
yo wassup with the l o c
the girls are all jocking
at the other end of the bar
having drinks with some no name chump
when they know that I'm the star
so I got up and strolled over
to the other side of the cantina
I asked the guy, "why you so fly?"
he said "funky cold medina"

this brother told me a secret
on how to get more chicks
put a little medina in your glass
and the girls'll come real quick
it's better than any alcohol
or afrodesiac
a couple of sips of this love potion and she'll be on your lap
so I gave some to my dog, when he began to big
and then he licked his bowl and he looked at me
and did the wild thing on my leg
he used to scratch and bite me
before he was much much meaner
but now all the poodles run to my house for the funky cold medina

you know what I'm saying
I got every dog in my neighborhood breaking down my door
I got Spuds McKenzie, Alex from Strolls
they won't leave my dog alone with that medina thing

I went up to this girl
she said "Hi, my name Sheena"
I thought she'd be good to go with a little funk cold medina,
she said "I'd like a drink", I said "ok, I'll go get it"
and then a couple of sips, she cold licked her lips and I knew that she was
with it
so I took her to my crib
and everything went well as planned
but when she got undressed it was big old mess
Sheena was a man
so I threw him out
I don't fool around with no Oscar Meyer weiner
you must be sure that the girl is pure for the funky cold medina

you know,
ain't no plans with a man,
this is the 80s and I'm down the ladies,

break it down,

back in the saddle, looking for a little affection
I took a shot, I thought I'd test it on the Love Connection
the audience guests voted, and you know, they picked a winner
I took my date to the Hilton ford
media had some dinner
she had a few drinks, I'm thinking soon what I'd be getting,
but that's when she starting talking 'bout plans for a wedding,
I said "wait, slow down love, not so fast, I'll be seeing ya",
that's why I found you don't play around with the funky cold medina

you know what I'm saying
that medina's a monster y'all

Penya666 2009.01.09. 22:35:53

Oh igen a billy joel szam a tortenelemoraval. Meg a martika toy soldiers. Meg a bring me edelweiss, meg szinte az osszes a wiki bejegyzesben...

agota77 2009.01.09. 22:53:08

Istenem, 12 eves voltam es orulten Lambadaztunk a baratnoimmel :) Valamint a Balaton parton laktam alapbol, ha mostanaban haza megyek elso ut a partra vezet :)

BJ 2009.01.09. 22:56:36

meg Ofra Házáról se feledkezzünk meg, (Voga Turnovszkyék verziójában) valahogy így hangzott: "durrog az Ofra a Házában, fullad az Ahmed gázában"

még rímel is a napi politikára :-)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.01.09. 23:24:03

@Punxsutawney Mormota: Prognoszták prognosztája! Váhá, unokatesóm kisírta a nyaralásnál Jason Donovan nagylemezét ezzel a számmal. Nagy piros lemez volt, a szerencsétlen meg fehér pólóban adta a borítóján a hódítót :) Volt benne valami jó is, vagy az, hogy volt mellé egy Toblerone, aminek én ettem meg a felét, vagy én is kaptam valamilyen lemezt, de tudom, hogy valami trükk árán végül én is örültem neki.

upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6c/JasonDonovanTenGoodReasonsalbum.jpg

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.01.10. 00:10:23

Eleve ilyen nick h "Punxsutawney Mormota" :)))))))
Rövid fohász után a békére innék.

1988: Mindhalálig Beatles indítása. Most voltam a 20. éves jubileumi koncerten is és kurva jó volt.

Hatványpatkány 2009.01.10. 07:31:34

Először is: a Funky Cold Medina egy zseniális dal, én is nagyon szeretem.

Jók ezek a visszaemlékezések. Nekem 89 az egyik kedvenc évem volt, akkor érettségiztem és mentem egyetemre akkor indultak be igazán a politikai változások, és valahogy olyan jóiízű volt a világ.

Néhány dal, amit felsoroltatok, korábbiak (pl. Spandau Ballet- Gold az 1983, Double - Captain of Her Heart 1985, Black -Wonderful Life 1987 stb.), de nyilván volt, aki ezeket 1989-ben hallotta először. Én is 1989-ben találkoztam először pl. az ír Pogues nevű együttessel, a White City c. slágerük révén, pedig 1984től működtek. És még sok más. Az ok egyszerű: az egyetemen új haverok új zenékkel ismertettek meg, meg aztán az albérletben már volt kábelen zenecsatorna, ami korábbi lakhelyemen nem.

1989-ből a kedvenc albumok: Cure - Disintegration, Prince - Batman, New Order - Technique, Rolling Stones - Steel Wheels, Cult - Sonic Temple, Pogues - Peace and Love, Depeche Mode - 101, De La Soul - 3 Feet and Rising, Alphaville - Breathtaking Blue, Queen - Miracle, Tin Machine - Tin Machine, Sugarcubes - Here Today Tomorrow Next Week

Egyebekben van a blogomon egy sorozat, ami összegyűjti adott évek terméseit. Egyelőre ez 1987 és 1993, de ha van kedvetek nosztalgiázni, nézzetek bele. Kiegészítéseket is szívesen fogadok.
hatvanypatkany.blog.hu/2008/11/28/zenei_multidezo_1987
és
hatvanypatkany.blog.hu/2008/12/13/zenei_multidezo_1993

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.01.10. 09:58:46

@Hatványpatkány: nekem volt egy elég komoly műsoros kazetta vásárló korszakom, de inkább 94-től. Ennek ellenére 89-ben úgy vettem meg a Prince - Partyman miatt a Batman kazettát, hogy ejha.

Én nagyon jól érzem magam így, hogy nem a 80-as években jártam középiskolába, másképp: nem a 80-as években dugtam először. Sokáig furcsának tartottam, és összevetve a 60-as vagy 70-es évekkel, még sajánltam is, akinek ez jutott. De ha belegondolok, te pont abban az évben érettségiztél, amikor a Moszkva tér című filmben is érintett érettségi botrány volt. A Házibuliban pedig nem nálad idősebbek rázták magukat. A Footloose-t meg lehet, hogy MÁR meg se nézted.

87-ben Jackson Bad, MJ Faith, és Sting album óriási. Érdekes, hogy hogy megtorpant ott minden 3 évre, és 90-benben robbant egyet újra Sting és a Guns is. 93 is szép. Érdekes a techno zene korai hangját soha nem tudtam megszeretni, nekem kellett még dolgozni rajta, hogy bejöjjön. Ugyanakkor az milyen megalázó, hogy most próbálok olyan zenét csinálni, mint a Portishead 94-ben?

Illetve 1993 nekem nem különben az általános iskola utolsó éve, a legtöbb lassúzás EVÖR, ami számomra az amúgy 91-es Ten Sharp - You jegyében telt. Együtt éneklések, szöveg tudása, vagy annak imitálása, utolsó táborok, egész nyáron házibulik, "kinek a bulijára menjünk", tisztára, mint az amerikai sulis sorozatok, csak senkit nem zártunk öltözőszekrénybe, meg mondjuk nem is volt... de erről már méltó módon megemlékeztünk itt a B-oldalon.

Chino 2009.01.10. 11:16:53

www.youtube.com/watch?v=uGjh6duUPXc&feature=related 89 egyik favorit száma nekem. persze AIC meg Soundgarden meg Mother Love Bone-okon kívül

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.01.10. 11:40:39

@Chino: Váááá :)) Jó szám, de szeretném felhívni a figyelmet 0:11-nél hátul az öreg McFly apuka frizuráját szőkében viselő kolompos csávóra, hogy ugrik egy nagyot a beindulós résznél, de NINCS beindulós rész, nem üt be a dobos :))))))

Edie-nek nagyon komoly double penetration szája van, ha ugyan nem triple. Itt épp 23 éves.

Chino 2009.01.10. 12:07:53

@nosferato: az ugrós fazont még nem is figyeltem meg:D. hatalmas:))

Punxsutawney Mormota 2009.01.10. 13:40:02

A Billboard hivatalos top százas listája itt található meg:

www.cylist.com/List/400300150/

Fandor 2009.01.10. 14:14:24

Prince - Partyman, mekkora zene!

klip a filmből:

www.youtube.com/watch?v=9tgxIWgJ_DE
("Gentlemen! Let's broaden our minds!")

és a zenei videó:

www.spike.com/video/prince-partyman/2790841

("when I want sax, I call Candy....")


itt egy nagyon tipikus 88/89-es hang és performansz: Bomb the Bass : Beat Dis ("live")

www.youtube.com/watch?v=qlvPh4XlN4I

a kis "gitáros" bébinek egyem a szívét.... grrrrr

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.01.11. 18:17:47

@Fandor: Gitáros bébi fodrászának egyem a szívét! :))

Fandor 2009.01.13. 21:40:40

@nosferato: ettől '80-as évek a '80-as évek.... :-))))

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása