Hét dala: Genesis - Jesus he knows me

Hét dala: Genesis - Jesus he knows me

Hét dala: Genesis - Jesus he knows me

Album: We can't dance (1991)

Miért pont ez? Hétvégén kicsit fejest ugrottam Genesis emlékeimbe, azt hiszem, picit túl is adagoltam magam. Nézegetve a rég nem látott videókat, koncertfelvételeket, kétségtelen tény, hogy Phil Collins az egyik legviccesebb előadó, aki ilyen távolra sétált a dobszerkójától és egyben a legjobb dobos, akinek szerencsére kezében maradt a mikrofon. A Jesus he knows me tipikus Collins-geg, egy humoros kis dalocska, melyhez viccesen ironikus klip társult valahol a 90-es évek elején.

Tudom-tudom, ez már "pop crap" a 70-es évek progresszív Genesis zenekarához képest, de a Peter Gabriel-era felkent papjait is kérem, hogy TOUCH THE SCREEN! TOUCH THE SCREEN!

Hét dala: Mother Love Bone - Crown of Thorns | Nemjuci - Nem

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr871457731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbking 2009.10.19. 09:32:30

Pár éve én is előszedtem egy Genesis Greatest Hits-et a net mélységiből, bekerült a hallgatandók közé.
Érdekes, hogy régen képtelen voltam meghallgatni a Sussudio-t (igaz az csak Phil Collins), de már megtanultam.

rettentó 2009.10.19. 09:37:37

Most látom, hogy az újság címe Rolling Souls (?) :-)

Popzene ide vagy oda mindenesetre ugyanúgy figyeltek a részletekre, mint a régi borítóknál, színpadi performanszoknál.
Szeretnék már rég kagylózni régi Genesist, bár kicsit tartok tőle, mert Peter Gabriel klipjeitől kiráz a hideg. Mivel bíztatnátok egy bonyolult számokat nem szerető, alapvetően metalból kiinduló, de mindenre nyitott rockrajongót? A Pink Floyd pl. nem az én zeném, de Zappa jöhet. Ez valahol a kettő között van?

potter 2009.10.19. 10:12:43

Egy bonyolult számokat nem szerető ember, akinek Floyd nem jöhet, de Zappa igen? Érdekes vagy. A Genesis inkább hasonlít az előbbire amúgy, nehéz dolgod lesz.

alvering 2009.10.19. 10:26:27

Nekem nagyon tetszk az els[ album, de a többi is. Érdemes meghallgatni.
MOndjuk viccess Genesis videókból, nekem a Land of Confusion a csúcs.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.19. 10:35:30

Szerintem kezd visszafelé, utolsó 3-4 album viszonylag könnyen fogyasztható. Utána persze egyre bonyolultabb, néha pedig már-már nekem is követhetetlen és nehezen emészthető.

gyz 2009.10.19. 16:45:27

@rettentó: azon most túlteszem magam, hogy képes vagy nem rajongani a PF-ért, ha viszont a nyersebb,keményebb zenéket kedveled inkább, akkor mondjuk ezt.

www.youtube.com/watch?v=lmuCU1EzEVg

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.19. 17:02:53

@gyz: szerintem PF-ből is kezdjen egy Division Bell-lel, a könnyebben fogyaszthatótól kell menni a torkon akadókig.

gyz 2009.10.19. 17:25:59

@Interstellar Overdrive: ha metálos, akkor gondolom, a gitár fontos. Akkor már egyből halgassa meg a világ legjobb, soha felül nem múlható gitárszólóját :)

www.youtube.com/watch?v=bGV1lfoKhi0&feature=related

ez az, amit egyetlen speedmetálos vagy istent játszó tekerőművész sem tud.

Bocs, többet nem linkelek :)

rettentó 2009.10.20. 08:13:57

Kösz a segítséget!

rettentó 2009.10.29. 09:40:21

"Peter Gabriel klipjeitől kiráz a hideg"

De ez nagyon is kivétel:
www.youtube.com/watch?v=LG_7IDZHHzM

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása