TOP5 színésznő, akit dugnék EVÖR (18+)

TOP5 színésznő, akit dugnék EVÖR (18+)

A blog ugyebár egy személyes műfaj, a gondolatok és érzések pedig csak úgy megrohanják az embert, nincs mit tenni. Bár hetek óta gondolkodom, hogy e témát kikkel töltsem fel, azaz én kiket töltenék fel e témával hupsz, a végleges lista csak e sorok írásakor alakult ki. Kell-e még ehhez felvezetés? Ami nem fontos, az a sorrend...

Szóval, a TOP5 színésznő, akit nagyon...

1. Natalie Portman

Született Natalie Herschlag, és ezzel már be is mutattad a családodnak és a barátoknak. Ez nem lehet fontos, hiszen az a nő, aki kopaszon is jól néz ki, amellett talán mitigálva van az öregedés kockázata is, örökre hamvas tinibuksza marad. Talán nem véletlen, hogy egyik leghíresebb szerepét (Mathilda a Léon, a profiban) is 13 évesen játszotta. Egyetlen riasztó tényező vele kapcsolatban, hogy jelenleg a Harvardon pszichológiát tanul, mert ő okos is akar lenni. Inkább lenne HR-es, vagy telefonos ügyfélszolgálatos. Persze, - kérdezhetitek - mit is várhatunk egy ilyen szende (~ szűzkurva) kiscsajtól... Legkevésbé sem azt, hogy mocskos szájjal rappel. Ezek szerint mégis...

2. Scarlett Johansson

Ő az a szőke, akivel kapcsolatban a barátnőd lefitymálva kérdezi: "Őőőőő?! Nézd már meg, hogy csücsöríti a száját...". Na, most mi nagyon jól tudjuk, hogyan csücsöríti, azaz csak nagyon jól tudnánk, szóval pszt. Kétségtelen tény, hogy melleit nem szabad csak művészfilmek történetébe beleszőni. Engem a Woody Allen-féle Match Pointban nyűgözött le, azóta nem sok "híres" filmjét láttam. Annak ellenére, hogy ez most korántsem egy önéletrajzi összesítés, Scarlett zenei munkásságára még térjünk ki, hiszen Pete Yornnal közösen nemrég jelentették meg Break című közös albumukat, ami már a hölgy második lemeze. (Nem arról szendéskedi a következő dalt.) Talán még egy szó: MELL.

3. Winona Ryder

Ollókezű Edward szerelme, avagy a leghíresebb bolti tolvaj Hollywoodban. Ránézésre tuti bolond a csaj, persze jó értelemben, szóval a rumlis fajtából való, a szemeim látom. Az iwiw-re nem tesz fel 47 képet magáról és tuti végig lehet vele hallgatni a Dark Side of the Moon-t, sőt ő kér valami nagyon váratlant, ami neked is a kedvenced. Persze, az ilyen tűnik el és kerül elő a legváratlanabb pillanatokban, majd mindenképpen kell neki az étkészlet csörömpölés, szicíliai módra. Nagyon sok baj van vele, szép, de rövid élete van választottjának. Filmekben szerepel még? :)

 

4. Carla Gugino

Nem tudom, hogy ki emlékszik rá, a későn fekvők talán tudják, volt egyszer egy Küszöb (Threshold) című sci-fi sorozat. A TV2 teljesen feleslegesen leadta az első évadot, mert Amerikában már nem készült el a második. Ettől függetlenül arra jó volt, hogy látóterembe kerüljön Carla Gugino, aki tulajdonképpen Scully ügynök vonzóbb változatát adta elő a sorozatban, természetesen az űrlényekkel és rejtényes incidensekkel kapcsolatos, mindennapos képességek birtoklása mellett. Kell egy ilyen is a háztartásba, amondó vagyok, hiszen lehet vele miről beszélni, ha hazajön melóból. Akinek ezen felül a Sin Cityben nyújtott alakítása is megvan, az tudja, miről beszélek...

5. Olga Kurylenko

Az ukrán modell inkább a nevével (és mondjuk úgy: kisugárzásával), mint eddigi színészi alakításaival hívta fel magára a figyelmet, hiszen azon túl, hogy volt már Bond-lány, eddig kb. két lövöldözős, számítógépes játék adaptációból (Hitman, Max Payne) ismerhető csinos kis hátsója. Gyakorlatilag a kurvás külsőtől a szomszéd lány-effektusig kinézek belőle mindent, szóval vele talán még járnék is. Visszajelölöm most már a Facebook-on. 

+ 1: Sophie Marceau

Ne kelljen megmagyarázni, olltájmfévürit. Neki nem kell címlapra vetkőznie. Akinek pedig kétségei vannak, esetleg kérdezni, vagy vitatkozni akar, annak álljon itt egy kép. Aki így tud NÉZNI, attól talán még azt is elfogadnám, ha leteremt, hogy hangos a zene, vagy ne menjek el a srácokkal szórakozni. Persze, azért elmennék és lehet bizonyos arcokat azért vágna. (Jól látható, hogy ami köztem és Sophie között van, az már nem csak a dugásról szól.)

Legszexőrültebb kiadvány EVÖR | A legjobban cenzúrázott klip EVÖR

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr51491659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.11.02. 00:57:33

Én nem írom le, és pláne nem laminálom a listát, hátha Isabella Rosselini pont lemaradna. Én szimplán azt a színésznőt dugnám, akivel először találkozom. Ezért hordok magamnál egy mobil nyomtatót és egy 12V-ról működő laminálógépet. Nem vicc.

Érdekes, színésznőket pont nem dugnék, ellenben voltam szerelmes Elizabeth McGovernbe (11 évesen?) és Meg Ryanbe. Akinek viszont félnivalója van, az Rebecca Romijn és Monica Belucci. Őket szeletbe, és utána talán még járnánk is.

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2009.11.02. 08:07:23

Scarlett Johanssonnak nagyon különleges hangja van
tetszik
én nem dugnám meg fentiek közül egyik színésznőt sem, de női szemmel azok a típusok jönnek be, akik nem a klasszikus szépség fogalmát képviselik
mint pl. Tilda Swinton
images.google.hu/images?q=tilda%20swinton&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=hu&tab=wi

Falshang 2009.11.02. 08:54:52

Juliette Lewis, Evan Rachel Wood, de főleg Németh Juci.

Flankerr 2009.11.02. 09:40:43

Monica Belucci, természetesen, és a 10-11 évvel ezelőtti Angelina Jolie a girl Interrupted-ből.. na őt azonnal, bármikor.
A listáról az ukrán hölgy nem annyira jön be, (persze ez relatív, nem nem mondanék..), Scarlet Johannson annál inkább.. Overdirve, te pedig pótold be a Nem Kellesz Eléggé című filmet.. A sztori szószó,. de Scarlettel van benne pár jelenet.. ha még nem láttad, áldani fogod a nevem..:)
Natalie Portmanhez pedig a Régi Környék (Garden State), bár abba olyan jelenet nincs..:)

Balance Of Power 2009.11.02. 10:37:43

Az ukran csajt meg Carla-t kivennem, mert a tobbiek tenyleg letettek eleg sokat az asztalra szinesznokent is. Helyettuk meg valoban mehetne Isabella es Jolie...

Es kellene egy kulon magyar lista is!

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.02. 16:13:10

nemrossz a lista, de azért látszik, hogy melyik típus a posztíró kedvence... én azért kicserélnék egy kettőt néhány jobbra. a sin citys csajról pedig még nem hallottam, de nagyon jónak tűnik. scarlett johansson pedig elképesztő... én is pont a matchpointban figyeltem fel rá.

Ernoke 2009.11.02. 16:13:25

nagyon jó ízlésed van, ha férfi lennék, őket én is gondolkodás nélkül napjában 5x.:)
Angelina Jolie-t viszont nagyon hiányoltam én is. szerintem belé kicsit szerelmes is vagyok, legalábbis képes vagyok csak miatta megnézni egy amúgy szar filmet, és lefolyni a székről, ha megjelenik.:) a legszebb nő EVÖR.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.11.02. 17:10:07

@Ernoke: ha gondolod erről a beteljesületlen szerelemről mesélhetsz.

gébence · http://soraim.blog.hu 2009.11.02. 20:38:11

Ez az. Egyik kedvenc témám. : D Ízléses összeállítás. : ) Az én hárememben nincs ott mindenki akiket felsoroltatok, de hát ízlések és pofonok, nem is szeretnék rosszat mondani egyik nőcire sem.
Helyette inkább bemondanék néhány plusz nevet, akik egyelőre kimaradtak, és nem tudom kikerülni őket. ABC-sorrendben. Amber Heard. Friss hús. Angyalka. Famke Janssen. Anyámborogass. Mary Winstead. Cuki. Penelope Cruz. Szenyorítá. Summer Glau. Óbébi. És a +1? Mondjuk Brigitte Bardot. ; D

Balance Of Power 2009.11.03. 08:50:46

@Ernoke: Varj csak, nekem ugy remlik a Modorosrol, hogy te is csaj vagy...

Ernoke 2009.11.03. 09:11:13

@Balance Of Power: úgy is van, a kulcsszó a "ha férfi lennék".:P a szépséget pedig mindkét nemben értékelem.

@Interstellar Overdrive: nincs mit mesélni, messziről ámulok-bámulok ezen a királynőn.:)

Flankerr 2009.11.03. 12:13:03

Penelope Cruz nálam nem tudom hogy maradhatott le, azonnal pótolom..:)

Balance Of Power 2009.11.04. 10:05:14

@Ernoke: Ja bocs, surgosen meg kell tanulnom olvasni. Csak ugye egy ferfi, ha notol olvas ilyesmit, rogton elborul az agya... :))

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.11.04. 11:21:11

szerintem színésznőt azért nem érdemes dugni, mert sosem tudhatod, hogy éppen most valódi, vagy csak megjátssza... persze, ha mindez nem számít, akkor más... höhöhö, a leányzó fekvése.

Ernoke 2009.11.04. 12:27:40

@Balance Of Power: ki kell h ábrándítsalak, nemcsak nő vagyok, hanem még hetero is:D

Bellamy 2009.11.05. 10:31:23

Kecskés Karina közelebb van, meg izgalmasabb is nekem. :)
kecskeskarina.szinhaz.org/

Balance Of Power 2009.11.05. 16:38:22

@Ernoke: Ugyan, a nok 99%-a latens biszex ;)) Persze te lehetsz az 1%-ban...

SassyGurl 2010.04.13. 09:30:40

Nekem is talán Monica Belucci jöhetne ebbe a listába:
images.google.hu/images?q=Monica+Belucci&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=lBzES86IE6OhOPKqvbkP&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBkQsAQwAA
hát nem gyönyörű?
A. Jolie-ért én is oda vagyok, érdekes módon a férfiak 70%-a, akiket ismerek azt mondták, hogy túl vadnak és erőszakosnak tűnik...hmmm
...és esetleg Eva Mendez, gyönyörű a bőré és úgy az egész nő...fakehustle.files.wordpress.com/2008/10/eva-mendes.jpg
Egyébként én is lány vagyok.:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.13. 15:29:45

@SassyGurl: nem tudtam, hogy Eva a 80 centi magas lombkoronaszinten is ennyire rendben van, úgy botanikailag mint formatervezés szempontjából. Ájájáj. Belucci apró mellékszerepei miatt tetszik. Jolie nem tetszik, de aki túl vadnak és erőszakosnak tűnik, az amúgy igen. Kivéve talán Bácsfi Diána...

spinat 2010.04.16. 13:13:36

sokan kimaradtak. SAlma Hayek, a régebbiek közül Ornella Muti, C. Cardinale, Sophia Loren

SassyGurl 2010.04.23. 10:30:55

@nosferato: :)
@spinat: Salma Hayek...
www.youtube.com/watch?v=GCC1fT6-hqI
a teste mint egy szoboré, utálom:)

datbenik 2011.02.05. 19:42:31

Salma Hayek, Rachel Weisz, Monica Bellucci, Afshan Azad, Halle Berry???

convar · http://docs.google.com/document/d/1C9jtT9NLDNv_80m_U9Pv5X_LwJb3bFUqhOMhafMalGg/ 2011.11.11. 02:15:08

Am besírok, milyen EVÖR-ök is vannak :D Az én TOP5-öm:

1. Jessica Alba (mondjuk az avatarom után biztos meglepő :D)
youtu.be/G2Xl86Ql0o0
youtu.be/SfBzxUPe4Rk

Nekem ő az Istennő :) Tehát van ő és vannak a többiek.
.
.
.
A további sorrend:

2. Charlize Theron
3. Ashley Judd
4. Summer Glau
5. Salma Hayek

Persze azért szívesen gyűrnék lepedőt a 90es évekbeli Monica Belucci-val és a plasztika tortúra előtti Megan Fox-szal is. Na

jó, Jolie is jöhet :D Meg még sokan mások is. Végülis a filmszakma tele van gyönyörű nőkkel.

Interstellar Overdrive listájához annyit, hogy éppenséggel Scarlett Johansson-t és Sophie Marceau-t én sem hajtanám el :) És

az ukrán csajszi is tényleg príma darab, én a Hitman-ben láttam.

Natalie Portman viszont nekem olyan "szürke egér", minden téren. Winona Ryder sem tud igazán lázba hozni, vele úgy vagyok

mint pl. Kate Winslettel: inkább színésznőként jön be, mint nőként. Carla Guginotól nekem "megvan" a Sin City beli alakítása,

de hogyismondjam...nekem ő túl testes :)

De tudom...ezek szubjektív dolgok :)

Viktor9 2012.03.19. 11:50:03

ha ilyeneken jár az agyatok gyerekfejjel gondolkodtok...

gawiii 2012.05.01. 23:06:15

bár nem fogja ezt a kommentet elolvasni senki a poszt régi volta miatt, el kell mondanom, hogy bár a legtöbb leányzó nekem is top listás, én még hozzá adnám Mélanie Laurent-t is, és Zooey Deschanel-t is. Valahogy élek halok a "girl next door" tipusú csajokért (ennek megfelel SJ és NP is), tudjátok az a fajta akik miatt beszöknél éjszaka a strandra bolondkodni. :) Ja meg ha valakinek meg van otthon a jó kis magyar szinkronos bítüldzsúsz Wynona Riderrel a főszerepben annak ajánlom azt a pillanatot (amit egyébként nyilván megismételtünk filmnézés közben ritmusos fulladásos nevetéssel kisérve) amikor a szinronos nő úgy mondja be a nevét hogy VÁJNUNA RÁJ-DÜRR. priceless.

convar · http://docs.google.com/document/d/1C9jtT9NLDNv_80m_U9Pv5X_LwJb3bFUqhOMhafMalGg/ 2012.12.20. 08:56:20

@gawiii: én is olvastam ;)

Am nekem közben felkerült még1 név az eyecandy listámra: Odette Annable, akinek megítélése az én szememben így tul.képpen éppen az ellentettje a már fentebb említett Kate Winsletnek és Winona Rydernek: tehát Odette kifejezetten mint nő jön be, színésznőnek meg olyan amilyen :)))

Most nem linkelek semmit, majd a góglin rákeres aki akar.

U.i.: na és te el fogod-e ezt olvasni? ;)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása