TOP3 Unforgiven EVÖR

TOP3 Unforgiven EVÖR

Előrebocsátom, még nem hallgattam halálra a Death Magnetic-et, sőt inkább csak átfutottam, mint egy újságot, de persze a lapozgatás közben kacagtató volt, hogy láttam, megszületett az Unforgiven sorozat harmadik része. Szerintem a Rendőrakadémia sem volt a 3 rész után annyira jó és valahogy itt is ezt érzem. Rick Rubin hasonlóan szólhatott a fiúknak, mint egy edző a szünetben, elmondta mit kell csinálni a második félidőben. "Írjatok jó riffeket, 8 perces számokat, felejtsétek már el a St. Anger kopogós dobhangzását (khm, ezt én is megmondtam volna - I/O) és legyetek olyan feketealbumosmetallicások. És mielőtt elfelejteném: írjatok egy újabb ánforgivenes opust, ha nem jön ki a sor végén a refrén, akkor csak a címe legyen az."
Nem téptem jegyet abba a sorba, ahol hivatalból kezdik el fikázni a 2008-as Metallica-t, annak ellenére sem, hogy már rég levágták a hajukat, és ugyebár Ulrich tamjai sem olyan meredeken állnak, mint a Fekete Album idején, de végre újra van metalikás hangzás. Mégis gyanítom, a jövőben is többször fog kopogni a szomszéd a a Wherever I May Roam, vagy a Master Of Puppets miatt...De mielőtt ezt megtehetné...

...Sad but true, de a TOP3 Metallica Unforgiven EVÖR a következő: 

1. Metallica - The Unforgiven
Kiadás dátuma: 1991
Album: Metallica
Szerző: Hetfield / Ulrich
Hossz: 6:27

2. Metallica - The Unforgiven II
Kiadás dátuma: 1998
Album: ReLoad
Szerző: Hammet / Hetfield / Ulrich
Hossz: 6:36

3. Metallica - The Unforgiven III
Kiadás dátuma: 2008
Album: Death Magnetic
Szerző: Hetfield / Ulrich / Hammett / Trujillo
Hossz: 7:47

A szavazás állása »

Metallica - The Unforgiven (live) 

 

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr27764417

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rettentó 2008.11.13. 10:53:40

89-ben szerettem meg a Metallicát a zseniális Justice albummal, amit két éven keresztül szinte minden nap legalább egyszer meghallgattam, és 1991 óta nem érdekel. A Death Magneticről még csak a címadó dalt hallgattam meg és az azért okot ad némi reménykedésre.
A Death Magnetickel kapcsolatban a későn érkezettek persze joggal dícsérik a Feketét, de akkor se értem, miért az a mérce, mintha előtte nem lett volna négy klasszikus lemezük.
A kopogós dobhangzás meg már a Loadon is ott figyelt, hála Lars mérhetetlen egójának :-( Rubin egyébként a puritán hangzásról híres, csodálkoztam is, hogy ezúttal nem egy kukoricadaráló hangját szólaltatták meg a hangszerek segítségével :-)

rettentó 2008.11.13. 10:56:32

"kukoricadaráló" - jav.: kukoricamorzsoló
De tényleg: annak idején honnan vették hogy ez jó lesz?

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.13. 11:20:36

Hát igen, pl. a One a Justice-ról horzsol...

Jules 2008.11.13. 11:38:47

részemről az utolsó album felejtős....erőlködés az egész.

Montre 2008.11.13. 11:39:48

inkább azt mondja meg valaki: hol a Metallica májusban Bp-re? Gondolom a sok fanyalgó azért majd ki szeretne menni.

bollokcs 2008.11.13. 11:46:37

Nem vagyok egy nagy metálos, de az első két unforgiven szerintem jó volt...ez a harmadik (a D.M. lemez nagy részével együtt) már siralmas...olyan mint 1-2 amerikai film x-edik folytatása.

POE 2008.11.13. 11:49:17

rettentó:
a Death Magnetic-nek nincsen címadó dala.

a klipnótára gondolsz?

Az új album gecinagy. Komolyan. Csak tessék hallgatni és bejön az, nyugi.

Ritka jó lemez.

TomAce 2008.11.13. 11:58:38

Death magnetic nagyon jó lemez, Unforgiven 3-mal sincs nagy baj, egy fricska az a cím, ennyi.
Viszont óriási témákat dobáltak össze a srácok az új korongra, és ami külön tetszik, hogy minden korábbi munkájukból van egy kicsi benne, legyen szó a Kill 'em allról vagy a St. Angerről.
Az év egyik legjobb lemeze nálam!

suicide 2008.11.13. 11:58:52

Death Magnetic, címadó dal? :)
Érdekes
Feltételezem a "The Day That Never Comes"-ra utalsz. De az meg nem az album cime hanem a "slóger" :)
Különben is Cyanide :D

suicide 2008.11.13. 12:00:12

Sorry már POE megelőzött!

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.13. 12:02:14

A ti unszolásotok miatt hallgatom a lemezt :) Én sem mondom, hogy fanyalogjunk, sőt, örüljünk, játszanak, koncerteznek, nem önmaguk karikatúrái, talán Bp-en is láthatjuk őket.

SP 2008.11.13. 12:06:42

A szerző okos, mert ha valamivel, hát ezzel majd most jól megosztja a szegény olvasókat:) A régi talicskákosat, meg az újakat.
Hát én csak annyit mondok, hogy baromira nem tud felizgatni már a Metallica. Legalábbis a mai dolgai nem. Szép lassan leszoktam róluk és nem is bánom. Viszont az tény, hogy legutóbb mikor vezetés közben rádiót hallgattam, és valaki a Battery-t kérte....hát, kurvára rányomtam a gázpedálra!:)

Leslieke 2008.11.13. 12:14:15

Nekem a Death Magnetic nem lesz kedvenc albumom, adtam neki esélyt 3x is, de ennél többet nem adok.. maradnak a régiek, justice, master..

Ördögh Ákos · http://Devilh 2008.11.13. 12:17:56

Sziasztok! Hát igen. Ennél nem vártam jobb kritikát. Annak idején volt olyan „újságíró” is, aki a fekete album után megkérdezte Hetfieldet, hogy mikor jön ki a második album. Ennyit a sok okostojásról. Szánalmas erőlködés. A Metallica az a zenekar amelyik a jó kritikák nélkül is elad néhány millió lemezt. Így volt ez a ’91 előtt is és így marad ezután is.

rendezvényszervező · http://rendezvenyszervezo.blog.hu/ 2008.11.13. 12:18:24

A Metallica is lassan ikon lesz vagy már az is...szinte bármit kiadnak a kezükből az csak már jó lehet...

Titan 2008.11.13. 12:20:09

Mostanában sikk lefikázni a Metallicát, hogy ilyen szar meg olyan szar az új album. A Justice korszakalkotó volt, zenetörténelem. Nehogy már valaki a szemükre vesse, hogy a többi nyóc album nem az! +Mindegyik újít valahol, meg kell szokni, nem kidobni 5 perc után, hogy ez nem ugyanolyan. A St. Anger is nagyon ott van sztem, bár az egész album kis mezsgyén mozog, zúzás+ének, de ha megszokod a hangzást hatalmas az élmény. Annyi erő van benne, hogy beszarsz! Aki fikázza a Metallicát, ne hallgassa!!! De minimum vegyen vissza az arcból, és legalább azt tegye hozzá, hogy SZERINTEM, hacsak nem ŐŐŐ a kib***ott megtestesült objektivitás. De nem haragszom, mert:
How can I blame You, when it's Me, I can't forgive?

Ördögh Ákos · http://Devilh 2008.11.13. 12:20:39

Metal Up Your Ass!

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.13. 12:24:59

Titan! Szerintem senki nem fikázott (eddig) élesen, de nyilván megosztja a népet az "új", és ez így van rendjén. Ízlésről meg nagyon vitatkozni nem érdemes...(pina - pina)

Titan 2008.11.13. 12:29:17

Jules, Bollokcs azért fikázott pl... meg ez ilyen trendi, ha megnézed máshol is, kritikákban, és kicsit unom..

Szrzts 2008.11.13. 12:31:47

a fekete album óta én is csak átfutottam a lemezeiket, nem fogtak meg. valahogy olyan érzésem volt, hogy nem akarták másolni magukat, új utakat kerestek. ezért maximális respect, de sztem nekik ez a mostani a világuk. és ezt a stílust nagyon tudják.
meg is hallgatom megint..:)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.13. 12:35:20

Titan! abban igazad van, én is unom, hogy semminek nem tudunk örülni, és pont azok az emberek nyitják ki a szájukat, akik a fröcsögni szeretnek. Azt gondolom a vélemény kinyílvánítása természetes emberi igény, de mindig minden rossz lenne? Lásd Queen + Paul Rodgers téma. A Metallica, ha májusban jön, pont a fröcsögők fognak reklamálni, hogy nem jutott nekik jegy...

Retexis 2008.11.13. 12:43:50

Ugyanolyan szar mint az új AC/DC. Nyugdíjba kéne menni.

Jules 2008.11.13. 12:44:12

Nekem akkor se jön be, lehet ezt venni fikázásnak, bárminek...Nem és nem. Gyengus.

freestate 2008.11.13. 12:51:19

Amikor megszereztem a Death Magneticet, naponta 3-szor meghallgattam, és nagyon bejött. Most már elég napi egyszer, de még mindig nem untam rá. És szerintem Unforgiven 1 > U 3 > U 2 a sorrend.

Aki még nem adott esélyt, annak a köv. számokat ajánlom: The end of the line, Broken, beat & scarred, All nightmare long, Cyanide... Meg a többi:)

Bazz, 17 év után feltámadt a kedvenc zenekarom, ezt nem gondoltam volna már!!!

sergei 2008.11.13. 12:57:31

Kicsi önreklám, de témába vág: Death Magnetic review by me :).

cubetimer.blog.hu/2008/09/07/a_masik_szemem

Én szeretem a Metallicát, talán elfogult is vagyok egy kicsit :).

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.13. 12:59:00

Olyan zenét kell hallgatni, ami eleve szar, akkor nem baj, ha még öregednek is. Elenyésző számú csillag van, aki nyugdíjba vonul, és olyan ember is kevés vanm, akinek nem változik az ízlése 25 év alatt. Bár a rajongók körében ezek szerint nagyobb arányban akad ilyen, mint a zenészek között.

Én azt várom, amikor a TV2 30-adik szülinapi műsorában az öreg Sterbinszky duettben énekli Dévényi Tibi bácsi odavetített képmásával az "Én a lemezlovas"-t.

monugrabke 2008.11.13. 13:11:55

Nekem a Metallica a fekete album leginkabb, az a kedvencem, sose értettem mer fikazzak. Mondjuk engem sose erdekelt a zene minősége, inkább a hangulat, a szöveg, van benne dög akkor jó , ha nincsen akkor kezicsokolom. Az összes album megvan valahol, bar a fekete utaniakat nem nagyon hallgattam. A sokat magasztalt Master és Justice, de föleg a Ride the Lightning /jok azert azok is/ nekem ien muveszkedos, ezt a szolot figyed öcsem , mekkora a zeneszek vagyunk má tipusu zene kicsit, es ez a menő rockzenesz vagyok hozzaállas mindig is taszitott. Az újban is érzem ezt a profi művész ízt, és nem birom annyiszor meghallgatni hogy megszeressem. Én azt a 4 tahot jobban birtamakik a Kill'Em All-t játszották v a Garage Days-t 87-ből, azok jo kis nyers metalzenék, semmi sallang, semmi "több millió rajongonak kell megfelelni v bemutatni" kényszer. A poén az ebben, hogy anyáméknak közben azt bizonygattam h ezek nem üvöltöző állatok hanem profi zenészek:)
Ja és Unforgivenből egy van, az első.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.13. 13:15:50

BETETTEM EGY SZAVAZÁST! Nyomjanak, urak, nyomjanak!

rettentó 2008.11.13. 13:37:57

Páran csodálkoztak, hogy milyen címadó számról beszélek. Megkövetek mindenkit: ez egy letöltött MP3 volt, ezzel a címmel, hogy belehallgassak, na meg hogy lopjak Larstól. De nem Dave Mustaine vagyok! :-) Rengeteg váltás volt benne, kemény volt, mint a fagyott szar. Tényleg lehet azt mondani, hogy ez direkt meg erölködés, de tetszett, ez a lényeg.

Szrzts: nyilván váltani kell, kísérletezni, ez minden együttesnél igaz. El is várja az ember, de azt egy régi rajongó nehezen nyeli le, ha szinte teljes a stílusváltás és a régi, egyedi stílusjegyekből semmi nem marad és épp hogy csak annyit lehet rá mondani, hogy ez még metal. Olyan banda, emely megőrzi a régit úgy, hogy újít is, nagyon ritka, de ez az első 4-5 lemeznél még ment nekik.
Mindenesetre most már egyre kíváncsibb vagyok sz egész lemezre.

monugrabke: Ha valaki olyan képzett gitáros, mint Kirk, aki Satrianinál tanult, meg jazzt is tanult később, az hadd virtuózkodjon, csak közben dalokat is tudni kell írni. Ez pl. a Justice-on sikerült, nem hallgattam volna egy öncélú albumot éveken át, amennyire magamat ismerem.

Bender 2008.11.13. 13:39:34

Bite my shiny metal ass!

hulyemagyar 2008.11.13. 13:39:47

A Death Magnetic korongról valaha készült legjobb "kritika", a lemezbemutató turné koncertjei utáni érdeklődés mértéke.
A többi csak duma...

freestate 2008.11.13. 13:48:05

A szavazásban olyan nincs, hogy fekete album előtti, és St. Anger utáni Metallikás. Na én az vagyok. Vagyis Thrash Metallicás.

McLucas 2008.11.13. 13:48:20

Nem értem hogy az emberek mért nem veszik sohase számba a Metallica 90-es évek közepén kiadott albumait is... A metallica minden albuma szinte mindegyik más stílusban íródott. Aki ért a zenéhez vagy kicsit is konyít hozzá az megfigyelheti a zenei fejlődést- már ha beleadtak apai anyait- és az adott kor hatásait az albumokon. Az első albumok thrashes heavy metalos hangzással szóltak aztán jött az überkirály justice aztán meg a "szerintem" fosszar black album ami kábé ilyen bonjovis okossággal emgírt album volt tipikus 90es évek eleje de még azis egy egy jó album az átlag heavy metalhoz képest. szerintem ez az egy album ahol szakmai megtorpanást lehet érezni-meg persze az uccsó 2. Aztán a load. Bluesos hangáz, rövid haj. A heavy metalosok hőbörögnek pedig zeneileg, hangzásilag a legjobb album, naponta hallgatom, érdemes megfigyelni mekkora a különbség az első albumukhoz képest. Óriási fejlődés, mintha a heavy metal csak egy állomás lett volna a blues metal megvalósításához. Aztán jött a reload, itt is érezni a 90es évek közepe hatást (ajánlom megtekintésre a depeche mode ultra , és a metallica load albumának szövegkönyvét, hihetetlen hasonlóságok:). Aztán a garage aminek olyan ganzása van mintha a szobádba játszanának. Hangzásilag az volt a csúcs, tényleg mintha élőben játszanának (a justice más miatt volt hangzásilag überkirály). És utána kifulladtak. Leszoktak a piáról, dohányról. Hát ezek szerint nem kellett volna. Azóta csak szart dobnak ki magukból, a francért nem lettek egy blues banda olyan eredeti lett vona az egész. Ehelyett egy kis justice egy kis black egy kis fos az új album...


Értem persze mindenkinek más tetszik más miatt jó de akkor is zeneileg éretten igenis lehet rangsorolni az albumokat (ezért értékes egy chris re egy britney pedig nem). A heavy metalosok csipőből elutasítják a load-t, csakis a külsőségek miatt. De azok 30 évesen is heavy metalt fognak hallgatni pedig egy idő után az embernek tovább kell lépnie és tényleg csak az igazán jókat kéne megtartani.

kenobi 74 2008.11.13. 13:58:09

Hát sajnos a Master féle aranykor letünt,és nem jön visza,de ez így van rendjén.Az már más kérdés,hogy vajon sikerült-e előrelépniük ezzel a lemezzel?Szerény véleményem szerint nem.Nagyon nem.Ötlettelen lett az új anyag,és sztem egy kissé hitehagyott zenekar játszik rajta.Utoljára valóban a fekete album ütött nagyot,ott is váltottak,csak az még jól sült el,de ha belegondol at ember,hogy ugyanez a zenekar képes volt elkövetni a Load-ot többek között,akkor felteszi a kérdést,hogy arra mi szükség volt?Akkor inkább 3 db St Anger!

McLucas 2008.11.13. 14:06:58

nem véletlen hogy a black népszerűbb, egyben a legmegalkuvóbb és legkommerszebb, arról az albumról az enter sandmant, az unforgivet és a nothing else matterst kéne megtartani. a többi ..áhh. A sad but true-t is minek ajnározzák? az is egy olyan begyepesedett, fos szám mint az iron madiennek a 2 mintues two midgnihtja.. 20 éve cipelik magukkal minden koncerten eljátsszák közben egy tökunalmas szám. ízlések és pofonok, persze...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.13. 14:08:40

A Sad but true az egyik kedvencem :) McLucas, hagyd el a házat most. :)

monugrabke 2008.11.13. 14:27:58

rettento: en csak azt mondtam h attol h ki hol tanult meg mien technikás még lehet szar a zene amit jaccik, ott van pl a Pély Barna mekkora jazz nemtoménmit végzett aztám mégis mekkora szar amit csinál. Masik oldalnak meg ott van mondjuk - jó közhely - Sex Pistols, vagy mondjuk AE Bizottság azok meg zenélni sem tudtak, söt utobbi mar zenenek is jóindulattal nevezhető, mindezek ellenére inkább hallgatok 3 napon át bizottságot vagy pistolst, minthoyg a hofehér jaguárt eccer is. De mondok mást, ott van a mano negra - manu chao , azok ugyanazt a 12 számot jáccák 87 óta, csak különféle tartalommal megtöltve, vagy vegyunk egy hasonlot, ott van a Motörhead azok meg 33 éve nyomjak pontosan ugyanazt. A maga műfajában mindegyik alapmű, és egyik sem a technikárol , a zenei tudásrol szol. És még egyszer mondom , nekem azzal sincs bajom ha valaki nagyon tud jáccani, csak nem érdekel. Hasson rám, legyek tüle dühös, vidám , nyugodt , amihez eppen kedvem van. Picit elkanyarodtam az unforgiventol asszem, bár arrol más se nagyon beszél:)

monugrabke 2008.11.13. 14:34:50

McLucas: mondjuk az is mokas hogy olyan szamokat emelsz ki a fekete albumrol mint nem unalmas es nem kommmersz amit a legutolso vidéki diszkoban is nyomtak anno, es 6 évestol a nagymamaig mindenki szerette, annak idejen szinte mar kiuteseim voltak a nothing else matterstol, es azota se birom vegignezni a klippet:)

McLucas 2008.11.13. 14:37:33

Persze hogy nem arról van szó hogy mennyire technikás. De zeneileg érettebb és jobb, te rossz példát mondtál monugrabke!. Mert a Pély képzett de ennek ellenére szart játszik mert a közönség erre vevő! más ha valaki képzett és jót is játszik...


Meg a metallica mindig újat csinált. De a sok köcsög állandóan visszasírta a régi albumokat, közben 99ig tökéletes volt a metallica, szokásos pályát futotta be mint sok zenekar, fejlődtek. Aztán jöttek a hrek feloszlanak, meg alkoholproblémák, a rajongók is szidták őket. Utána meghasonlottak kiadtak egy st anger ami egy poén volt..utána emg kidatak egy "elégítsük ki a síró rajongokat aki nem tudnak túllépni a heavy metalon" mint a cikkben is írták...

QC 2008.11.13. 14:51:34

Az én szememben már a fekete album is egy elég komoly elvfeladásnak minősült Larséktól az első pillanattól.Azt éreztem, hogy miután a Justice-ami szerintem zenetörténelmi jelentőségű album- a begyöpösödott szakami zsűritől nem kapta meg a beharngozott Grammy díjat,a srácok a feketével biztosra akartak menni. Be is jött, de ezzel párhuzamosan valami elveszett a Metallicából.A Load albunok végére pedig már sokan csak visszaemlékezni szerettek a banda korábbi lemezeire.Erre pedig saját maguk is ráerősítettek a koncerteken ,ahol többségében a Master és azelőtti albumok számiat nyomták. Én őrült Metallica rajongó voltam, ma már nem vagyok az .A DM-et nem vettem meg , mert már nem bízom abban, hogy valaha is visszatalálnak majd arra az útra , ahonnan a fekete album környékén letértek.
Ma a Metallica nekem már csak egy üzleti vállakozásnak tűnik, és majd a lemezeladások eldöntik, hogy még mennyire működik jól .....

QC 2008.11.13. 15:11:57

Egyébként meg minden zenekarnak azt gondolom, hogy van egy fordukópont lemeze, ami után nagyon nehéz újat, jobbat csinálni. Vannak zenakrok akik ezt tudják kezelni pl: Slayer-ha már metálról beszélünk, és vannak ,akik nem pl: Pantera, Sepultura- megintcsak ha már kemény zenéről van szó. Szerintem a Metallica is az utóbbiba tartozik, csak ők még nem oszlottak fel,nem változott meg radikálasan a felállásuk és nem csak elméletileg léteznek.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.13. 15:25:57

Na, azért egy közleményt közbeszúrnék a sok-sok kritika és évődés utána: a Metallica korszakalkotó és legendás a maga nemében. Történjen vele bármi is, ez már így marad. Fogalom. Tisztelni.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.13. 15:26:05

Én láttam ezt a Pély gyereket a Jazzpressionnel (azóta talán már megszűnt) fellépni pár éve, ott igen jó volt, amit produkált. Az imázsát, nárcizmusát persze ott sem tudta levetkőzni, mint ahogy 10 éve se, amikor még bőven a kifutós befutása előtt a Sidewayben gitározott vmi elég jó funky zenekarban, amiben talán Roy énekelt. Önimádó és öntelt figura, de zeneileg védem teljesen, ért hozzá.

A Motorhead / Manu Chao vonalhoz: 2-3 éve egy fesztiválon rajtunk átvonuló Bikini koncerten a "most pedig következzen egy új szám, Láda sör az asztalomon" felkonfra mindannyian csak annyit morogtunk, "ez minek?". Tényleg van, akitől én a következő 20 évben sem igénylek mást, mint amit eddig csinált. De még új számokat se.

bonobonohu · http://bono.hu 2008.11.13. 16:57:03

"""rendezvényszervező · rendezvenyszervezo.blog.hu/ 2008.11.13. 12:18:24
A Metallica is lassan ikon lesz vagy már az is...szinte bármit kiadnak a kezükből az csak már jó lehet... """

a St. Anger sajnos egy rakás sz*r volt. értékelhetetlen, hallgathatatlan. zaj. ronda zaj.


én amúgy a szavazódobozt kiegészíteném.
speciel "fekete albumos ÉS azelőttis metallikákos" vagyok. :-P :-)
... a Load is jó volt, bár már rálépett arra az útra, aminek a következő állomása a ReLoad lett, ami ugyan még nem ANNYIRA szörnyű, mint az Anger lett, de... nem is egy Metallica színvonal.
szóval, Anger után a Magnetic. határozottan felüdülés, de tegyük fel a kérdést: ha nem lett volna AKKORA sz*r az Anger... vajon akkor is tetszene a Magnetic??... hmm-hmmm...
(jómagam kb. 2-3x bírtam meghallgatni, 1-2 hónappal ezelőtt.)

ja, és a címhez kapcsolódóan:
1.) eredeti Unforgiven
2.) www.youtube.com/watch?v=urBqGRZPB-M
3.) üresen marad. a többi változat nem méltó hozzá, hogy egy lapon emlegessük az eredeti verzióval. :-P :-)

bonobonohu · http://bono.hu 2008.11.13. 16:58:41

OFF
btw, most nézem az Apó-kaliptika weblapját:
www.apocalyptica.com/
és egész jó nóták szólnak, pedig róluk is lemondtam már 1-2 albummal ezelőtt, akkora zajt csináltak. de ez most nem vészesen rossz.
ON

Lucky · Http://direkthamis.blogspot.com 2008.11.13. 22:10:16

Szerintem a Metallica nagyon fasza zenét csinált és csinál most is. Szerintem a Ride, Master, Justice, Black, St. Anger és Death Magnetic lemezek zeneileg erősek, ha hangzásban nem is mindegyik. Szerintem a Load és ReLoad lemezek halványra sikerültek, de így is van mindkettőn több erős dal. Szerintem ikonok.

A hangsúly végig azon van, hogy "szerintem"...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.11.14. 13:32:05

Egyszer egy franciaországi síelésre menet kb. a buszút 15. órájában elaludtam. Valami barom állat berakatta az Apocalypticát, arra ébredtem. Azóta utálom. Az Apo-t is, meg azt a barom állatot is, és ezzel arról a buszról a sofőr kivételével mindenki így van. :D

QC 2008.11.14. 15:54:24

Lehet hogy jobb lett volna , ha 15 óráig halgattad volna az Apo-t , és utána tuti szép álmaid lettek volna.Nagyon jók, főleg most, hogy már standard a dob is az utcsó lemezeken.

bonobonohu · http://bono.hu 2008.11.14. 16:12:06

nosferato: én egy háromnapos osztálykirándulás óta utálom ugyanígy a Hűtlent az Eddától, szóval megértelek... :-)
egész nap az ment. :-P :-D
(a dolog pikantériája, hogy az Edda amúgy egy rakás SZ*R (szerintem!!! :-P), tizenkettőegytucat számokkal, egyetlen használható számuk a Hűtlen... volt... :-D)

bonobonohu · http://bono.hu 2008.11.14. 16:59:42

megint OFF
juteszembe, ha már top3 unforgiven, ennek analógiájára lehetne top8 equinoxe EVÖR!
javaslatom a következő
- Equinoxe Part 1
- Equinoxe Part 2
- Equinoxe Part 3
- Equinoxe Part 4
- Equinoxe Part 5
- Equinoxe Part 6
- Equinoxe Part 7
- Equinoxe Part 8

... Jarre rulz. ;-)
ON

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2008.11.14. 17:28:07

Hát nem keverted össze, az biztos :)) hehhe.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.11.19. 16:50:43

Sokan fanyalognak, de Load istenbarom jó, sajna exemnél maradt, vagy mi. Hibája, mint említették, hogy beblúzosodott, és aztat sokan nem.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása