BRÉKING: Nyilvános a Goldenblog mainstream lista

BRÉKING: Nyilvános a Goldenblog mainstream lista

2009.06.11. | Horváth Oszkár

BRÉKING: Nyilvánosak a GoldenBlog 2009 mainstream kategóriájában induló blogok, a legtöbb jelölést kapott 20 blog között pedig általunk nagyon kedvelt, vagy akár jóbaráti blog mellett a miénk is helyett kapott, amiért nagyon hálásak és nagyon boldogok vagyunk. KÖSZÖNJÜK!

SZAVAZNI A GOLDENBLOG OLDALÁN LEHET, mindenkit kapacitálnék, hogy adja le a szerinte 5 legjobbra a szavazatát, valamint aki blogol, nevezzen az egyes kategóriákba. A komplex kategóriában (pl. énblogok, bármilyen nem tematikus blog) történő induláshoz minél több jelölés kell, a többi kategóriában elég egy jelölés, és - a részben a többi bloggerből álló - zsűri dönt a díjazásról. Tehát bloggerek, előre, én úgy érzem, az a jó, ha minél nagyobb választékból kap majd a közösség egy "ajánlást" a nyertesek listája által augusztus végén.

A mainstream kategóriában induló 20 blog:

Tényleg találhatók nagyon színvonalas blogok a listán, én is leadtam rájuk egy szavazatot, és mindenkinek sok sikert kívánok. Megemlíteném, hogy hasraütés szerűen a három blog, amit hiányolok a listáról: az Urbanista, a Modoros és a Tarda.

És még egyszer utoljára: ha van blogod, menj és nevezz!

Tovább a Goldenblog oldalára »

16 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr291178124

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.28. 12:50:26

Szavazz rám!Szemfülesebb olvasóim gondolom már rájöttek, hogy nem véletlenül került ki külön oldalboxba a Goldenblog hírfolyama és blogajánló gombja. Bizony, megmérettetném magam én is a Komplex blogok kategóriájában. Így nem tudok mást mondani, mint hogy…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.11. 10:00:59

Köszönjük, aki szavazott ránk és köszönjük a vendégszerzőknek is, hogy kiegészítettek minket! Még sokáig!

Lezuzius 2009.06.11. 10:13:53

Hajra!
Ajanlottam is a blogot es mar szavaztam is ra.

Csak igy tovabb!

2009.06.11. 11:59:48

Óriási elérmény. Gratulálok! :)

gyz 2009.06.11. 12:55:54

2. helyre tettelek titeket. remélem, nem gond. továbbra is rendszeres olvasó maradok :-)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.11. 13:10:55

Szavaztam, bár én a B-oldalt inkább a tematikusok közé soroltam volna.
Jövünk még mi is, és a Szlengblogról + Izomtibiről se feledkezzünk meg :-))

Urbanista: Helyi érték
Tarda: Szórakozás
Modoros: Szórakozás

Szerintem ezek lesznek majd a kategóriák.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.06.11. 13:16:21

@gyz: megtisztelő, köszi!

@Modor Tibi: ja, remélem is! Én is a tematikusba tettem a B-oldalt (kult), de úgy néz ki, elbír egy mainstreamet is. Nyilván a Kultból akkor kizárnak, vagy mi :D

Én is lövök még párat:

ÁSÉS: Szórakozás :)
Helyesírás: Kult
Adófigyelő. Helyi érték
Oszkárság: Komplex
nosferato: Kult (a zenéim)

+ 1 cégeset. Á nagyrészt esélytelen, de szerintem fontos, hogy legyen választék a zsűri előtt, én is lezsűrizem, ha megkérnek, és végignézem, mert ez tök jó dolog. Időm jelentős részében blogokat olvasok, ilyenkor legalább díjjal vagy helyezéssel közvetve meg tudom köszönni, vagy jelezni az illetőnek, hogy kurva jó, amit csinál.

Ha 5-öt mondtam volna, akkor Józsi és Tibor is benne van, ha 10-et, akkor... ha 20-at, akkor... vááá. "TOP20 blog EVÖR?"

2009.06.11. 13:26:15

@gyz: Nagy tisztelettel köszönjük a szavazatot, és dehogy, természetesen nem gond! Mellesleg pedig küldjük a smasszereket. :)

nemuccaszoc 2009.06.11. 21:57:06

ugye ha én nem vagyok :D

Salvatore Bonanno 2009.06.12. 11:52:34

Tőlem is kaptatok egy szavazatot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.12. 16:45:26

Csak így tovább !

Tőlem is kaptatok egy szavazatot ... a B-oldalt szeressük :)

venator 2009.06.12. 18:02:37

Megtettem, amit megkövetelt a haza! :)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.14. 14:01:53

Mindenkinek nagy köszönet és riszpekt!

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2009.06.15. 10:47:38

Jelöltem, szavaztam, és hamarosan egy új életrajzi sorozatot is indítok a B-oldalon, hátha ezen múlik a jövő évi győzelem.

Rock on!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.06.16. 13:39:47

Ha ez számít valamit, én is szavaztam :D Múlt héten, meg most is, mert nekem 5 nem elég, legalább 10 blogot sorba szerettem volna állítani preferenciáim szerint.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása