TOP1 komolyzenei metál EVÖR

TOP1 komolyzenei metál EVÖR

Egyik kedvenc dalom különböző változatait keresgettem a neten, és a szokásos klip és élő verziókon túl találtam rá Vedres Csaba és a Kairosz Quartet előadására.... Megkaptam! Hihetetlen energiarobbanás és székbe süppesztő előadás.

Azon gondolkodtam, vajon, aki e koncertre váltott jegyet, tisztában volt vele, hogy a System of a down Toxicity című számát hallja...?

Utánanéztem: a zenekar első korongja (Áldott idő) 2006 decemberében jelent meg, mely a fent említett System of a Down feldolgozás mellett a Van Der Graaf Generator - The Siren Song c. számának átiratát is tartalmazza, míg a zenekar második, 2007-es albuma, Chick Corea 1984-es Children's Songs című lemezének adózik.

Megválaszoltam a kérdésemet: aki e koncertre jegyet váltott, tűkön ülve várta a Toxicity komolyzenei metáltaktusait. Megkapták!

... és ha van olyan, aki az eredetit nem ismeri...

Gyöngyhalászok | Diótörő

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr351172735

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: B-oldal » Legjobb Queen feldolgozás EVÖR 2009.06.29. 07:39:50

[...]és az eredeti Queen előadás: TOP1 komolyzenei feldolgozás EVÖR |[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rettentó 2009.06.11. 08:02:07

A pánsípos, gregoriános feldolgozásalbumoktól kiver a veríték, de a Rondellus tényleg nagyon jó:

www.sabbatum.com/sound

(Black Sabbath középkori hangszerekkel és gregorián énekkel).

miklos13 2009.06.11. 10:13:24

Vedres Csaba és a KaIRosz Quartet...

miklos13 2009.06.11. 10:16:52

Hoppp... minden komment után Internal Server error-t kaptam. Sorry! :(

Salvatore Bonanno 2009.06.11. 10:22:51

Jó, tetszik. Kíváncsi vagyok, mit szólna hozzá Tankian...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.11. 11:16:20

@miklos13: sebaj :) Köszi, hogy kijavítottál! Ismerted a bandát?

bug jr. 2009.06.11. 16:32:47

ez krva jó.
amúgy fix h Tankiannak is tetszene,mostanában hasonló dolgokon mesterkedik.
mondjuk én azért jobban örülnék egy új soad lemeznek.

miklos13 2009.06.11. 18:30:15

@Interstellar Overdrive: A Kairoszt nem annyira, de Vedres összes van itthon a polcon! :)

gyz 2009.06.12. 01:36:50

Addig voltam feltétlen rajongója az After Cryingnak, míg VCs is aktív tagja volt.

Később sokat jártam szólókoncertjeire, ahová átmentette azt a nagyon különös hangulatot, amit ő kölcsönzött az AC zenéjének.

ez egy régi AC szám Csaba előadásában, ez az a hangulat, ami a mai napig nagyon megfog:

www.youtube.com/watch?v=e83GgIrqPEE

rettentó 2009.06.12. 08:13:15

Ja, és a Rondellusban latinul nyomják a Sabbathet, szóval magamfajta szöveguziknak kötelező.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása