Ma meccs!

Ma meccs!

2009.09.05. | Péter Bócsi

„Ez a nap más, mint a többi, ezt te is jól tudod….”

Hogy miért is? Mert az aranylábú fijjug ma megütköznek a heringszagú varégokkal: a Puskás Ferenc stadionban Magyarország-Svédország, vb. selejtező!
Az esélyünk nem sokkal több, mint egy békés földműves családnak volt a rárontó svéd vikingekkel szemben, de azért mégsem reménytelen a helyzet! Aztán ha ezt a meccset sikeresen behúzzuk, egy másik hajós nép látogat el hozzánk szerdán, s ha minden jól megy a kis selyemfiú (gyk. Ronaldo) vezette luzitán hajót is meglékeljük!

Egyik összecsapás sem lesz könnyű… Mit várhatunk reálisan? Erre csak egyet tudok mondani: ha én futnék ki a zöld gyepre, ma meghalnék a pályán. Remélem, Geráék pontosan tudják, hogy mi a kötelességük.

S hogy mit tehetünk mi, nézők? A kezdő, vagy a gyakorlatból kijött szurkolók kedvéért idézzük fel a Belga segítségével, hogy mit is kell ma csinálni a stadionban! (Amit viszont nem szeretnék: olyan nyilatkozatokat hallani a meccs után, mint ami dal végén hallható…)

Bár most nem a brit oroszlán bajszát kell megcibálni, de „Aki most magyar, az velem tart!”

HAJRÁ MAGYAROK!!!

TOP10 szurkolói dal EVÖR | TOP5 bevonuló zene EVÖR

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr671360728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salvatore Bonanno 2009.09.07. 10:23:56

"...ha én futnék ki a zöld gyepre, ma meghalnék a pályán."

Sajnos a fiúk nem így gondolták...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.09.07. 10:27:12

@Salvatore Bonanno: Igazából én senki halálát nem kívánom a pályán, de az 1:1 bőven elég lett volna, mi meg mentünk mint a hülyék (hülyén) és ez lett a vége...

Salvatore Bonanno 2009.09.07. 11:56:47

Az idézet Pétertől volt, gondolom ő is átvitt értelemben gondolta, ahogyan én is.

Vitatkoznék veled. Én nem láttam, hogy mentünk volna, mint a hülyék. A gól utáni negyedórában igen, de előtte fogalmatlanul ténferegtek a pályán a játékosok és én nem mindenkin éreztem azt az akaratot és elszánást, ami egy ilyen meccs megnyeréséhez kell.

Abban pedig egyetértünk, hogy az 1-1 és az egy pont bőven elég lett volna.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.09.07. 14:47:39

@Salvatore Bonanno: csak a végére értettem a "hülyéket" és nem pozitív értelemben :)))) fejetlenség...

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása