TOP25 karaoke dal EVÖR

TOP25 karaoke dal EVÖR

Karaoke... igazán csodás találmány. Egyetemi emlékem villan be, mikor a Közgáz Pincében, az egyetemi bulikban 23.00-ig sörakció volt és mi nyilván odamentünk nyitásra, természetesen így jól bekarmolva, mire az első "igazi" bulitársaság megérkezett. A klasszikus kisteremben abban az időben mindig ment a karaoke. Félig hülyülésből először a Like a Prayert adtuk elő, kifejezetten pocsék előadás lehetett, annál is inkább, mert mi már este 10-re eléggé le voltunk aljasodva. Aztán valamiért felvettük a repertoárba a Bohemian Rhapsody-t. A karaoke szervezője úgy konferálta fel a dalt, hogy "ezek a srácok vagy nagyon tudnak énekelni, vagy nagyon részegek." Kitalálható, hogy milyen teljesítményt nyújtottunk. Le is szoktunk erről az úri hóbortról.

A másik karaoke élményem már Korfuról származik, ahol egy Ozzy hasonmás próbált hangulatot csinálni, mondjuk nehezen ment neki, mert az Ozzy szerepből és vinnyogó hangszínből nem tudott kilépni egyetlen dal erejéig sem. A kedvemért elnyomta az Iron Man-t is, a több vendég persze ennek cseppet sem örült.

Miért fontos ez? A brit Artisjus összeállította a legtöbbet lejátszott karaoke dalt, azaz elkaraokézott dalt, melyben csodák-csodájára még a Bohemian Rhapsody is szerepel. Eleve hihetetlen, hogy szinte lehetetlen olyan tematikus listát találni, melyben a Queen mestermunkája ne szerepelne, na, de pont a karaoke bárokban kell ezzel a dallal próbálkozni?! Jó nem sülhet ki belőle... Aztán ott van az összes meleghimnusz. Komolyan megőrülök, miért kell ez? Ilyenkor persze megy a 3 mikrofonos, "gyere te is Laci, énekelj", 13-an óbégatunk a mikrofonba című műsorszám. Kapcsolódó életkép: 15-en éneklik bármelyik Grease-dalt, a társaság fele persze picsarészeg lány. Szöveg nem tudása, vászonig már nem ellátás, ha pedig igen, akkor teljesen rossz ritmus- és dallamérzék, egymás túlkiabálása. Persze a ceremóniamester a 10. másodpercben keveri le a társaságot, avagy kapcsolja ki a mikrofonokat, így az óbégatás már nem is hallatszik (annyira).

A másik karaokézó fajta, a vállalkozó szellemű szólóénekes. Barátai unszolják, mert ők mind szégyenlősebbek, avagy még rosszabb énekesek. Sajnos, nem is kell annyira unszolni... A lány (hiszen általában lány) a felfelő ívelő bulit persze megszakítja egy Máté Péter dallal, majd mivel tényleg be akarja bizonyítani, hogy tud énekelni, így valami Celine Dion nótát kér is, hiába próbál a szervező egy Paradise City-vel átkeverni. Aztán az ilyenek elmennek a tehetségkutató műsorokba is, hülyét csinálni magunkból. Kicsit most fel is húztam magam. :D

Annyiban megnyugtató az alábbi TOP25-ös lista, hogy úgy tűnik brit barátocskáink is eléggé le tudnak alacsonyodni, ha olcsó szórakozásról van szó. Ennek ellenére nálunk az élmezőnyben az Éjjel érkezem, a Lesben áll egy cápa, a Bambusznádgorilla és persze a Féltelek a biztonság kedvéért ott lenne...

Tanulság: a karaoke nem éneklés, mint ahogy a tábortűz melletti gitározás nem unplugged koncert!

TOP25 karaoke dal EVÖR:

  1. Waterloo – Abba
  2. Bohemian Rhapsody – Queen
  3. My Way – Frank Sinatra
  4. I Will Survive – Gloria Gaynor
  5. Dancing Queen – Abba
  6. Angels – Robbie Williams
  7. Like A Virgin – Madonna
  8. It’s Raining Men – Weather Girls
  9. Summer Nights – Olivia Newton John and John Travolta
  10. I Should Be So Lucky – Kylie Minogue
  11. Don’t Go Breaking My Heart – Elton John and Kiki Dee
  12. Sweet Caroline – Neil Diamond
  13. American Pie – Don MacLean
  14. Killing Me Softly – Roberta Flack
  15. Hey Jude – The Beatles
  16. Don’t Stop Me Now – Queen
  17. (I Can’t Get No) Satisfaction – Rolling Stones
  18. Delilah – Tom Jones
  19. New York, New York – Liza Minnelli / Frank Sinatra
  20. Total Eclipse of the Heart – Bonnie Tyler
  21. Livin’ La Vida Loca – Ricky Martin
  22. Livin’ On A Prayer – Bon Jovi
  23. I’m A Believer – Monkees
  24. Love Shack – B-52s
  25. River Deep Mountain High – Ike and Tina Turner

De vajon mik a legnépszerűbb magyar dalok? Nem Angliában... itthon. Szerinted:

Bővítenéd a listát? A Poll-r.hu-n jelentkezz be, és adhatsz hozzá még dalokat! »

A büntetés pedig, hogy mindenki szépen elénekli, hogy oooohooooooooohhlííívinnonnáprééééjer:

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr61586984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbking 2009.12.10. 09:43:23

Jó kis cikk lett így reggelre, jó meglátásokkal.
Az már nekem is feltűnt, hogy az összes meleghimnusz karaoken népszerű. Vajon miért? Talán a Love is in the air hiányzik.
Magyarok közül a verhetetlen: Hiábakeféltemelhagyottanőm.

Penya666 2009.12.10. 10:43:45

A runaway traint hianyolom...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.10. 12:45:13

Ez ugye nemzetközi lista, a magyar karaokéban asszem az eszpéesz, eszpéesz az, ami egyszerre tud népszerű és szar lenni :)) A karaokét a kámingáut előszobájának tartom. Nem rossz az, le tudod rúgni a cipődet, meg felakasztani a kabátodat, meg onnan nyílik az összes többi szoba is.

Mindent megváltoztat persze, ha az adott karaoke fellépő tehetséges, de ezt az ilyen össznépi mulattatások, pl. egyetemi sörakciók, céges rendezvények alkalmával a legritkább esetben figyeltem meg. Nyilván egy-egy ilyen keddi eldugott belterjes karaoke buli tele van Árpád testébe zárt Joe Cockerekkel, de már nem merem megkockáztatni nézőként se.

Viszont a műfajtól való idegenkedésem ellenére van kedvenc karaokésom, Sághy Kálmán, aki az egyik legismertebb tévéműsoros warm-up figura, és egy igazi bohóc, ha kell:
velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/saghy1005/

gébence · http://soraim.blog.hu 2009.12.10. 15:51:14

... vaaalahol egész délen, a szerelem tengerééében ...

gyz 2009.12.10. 17:45:41

elnézést a műveletlenségemért: mik azok a meleghimnuszok?

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.10. 18:01:29

@gyz: gondolom azok a számok, amelyeket a homik ilyen-olyan okok, pl szöveg, téma miatt felkaptak, és ezáltal minden meleg rendezvényen leadják.

gyz 2009.12.10. 18:08:24

@Krajcs: akkor rosszul kérdeztem: tehát melyek azok?

:)

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.12.10. 18:09:27

Olyan világslágerek, amelyeket a melegek szeretnek,
tehát akinek ezek a dalok tetszenek, az mind buzi.
Nekem legalábbis így magyarázta el egy jól tájékozott fiatalember.

Gyermekkorom óta a zene számos területén is tevékenykedtem, de mindeddig nem vettem észre magamon...

Puncskocka 2009.12.10. 18:09:53

@gyz: pl.: az I will survive
egy kis szakítós feminista számot kisajátítottak maguknak seggrázás céljából :)

pepita ofélia 2009.12.10. 18:13:49

Nincs magyar lista? Szerintem a Kör közepén állok a nyerő, az Elmegyek is dobogós meg a Csárli nóták.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.10. 18:20:13

@gyz: nem kell beírnod a google-be hogy meleghimnusz, mert ugyanide találsz vissza :) itt a tudományos értekezés:
b-oldal.blog.hu/2008/10/15/top10_meleghimnusz_evor

Mindfield 2009.12.10. 18:32:50

Journey? Midnight Train?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.12.10. 18:34:14

Gyémántkemény.

Azért a Just a Gigolo meg tudja dobogtani egy magamfajta, régivágású lovag szívét... + Toto: Africa, U2-himnuszok, Wonderwall.

A legdühítőbb az, amikor egy énekórára járó lány képzett hangjának hitében nekiáll bravúros megoldásokat alkalmazni + közben erőltetett, mégis magyaros angolsággal nyervákol. Akkor tényleg inkább valami SZPSZ lenne már.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.10. 18:41:48

Betettem egy szavazást a cikkbe a magyar dalokról. Bátorkodtam felajánlani néhányat, de aki regisztrált Poll-r felhasználó, írhat még hozzá itt: poll-r.hu/poll/1016399

HRita · http://gorbe-sminktukor.blog.hu 2009.12.10. 18:54:37

_Elmondanám_, hogy nagyon hiányolom a listáról a The Lion Sleeps Tonight címűt, az Artisjus igazán újragondolhatná az egészet. Az pont az a dal, amit a leggátlásosabb férfi is simán elő mer adni illő bebaszottsági szint után. A Near the village-es részt általában a közönségre hagyja, addig iszik, de a vérfarkas vonítás-szerű refrént teli torokból és hihetetlen átéléssel képes interpretálni. Persze mindig hatalmas taps a jutalma. És meg is érdemli.

laccci 2009.12.10. 19:03:39

Furcsa, hogy egy-két dal kimaradt. Pl. a Smells Like Teen Spirit a Paradise City mellett alapja a karaokípartiknak :) Edináájőőől, edináááááájőőőőőőőől!!!! A másik az örök liszöntujorhááárt (Roxette). Szerintem ezek lettek (volna) a 26-27. helyezettek.
A magyar válogatás nagyon jó! Én még betettem volna egy Rapülököt, amolyan hányjévelírjákhogysiófok hangulatban :)

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2009.12.10. 19:06:23

Részegen ki visz haza + Hungária összes is, no meg igen, a pocsolyábaléptem

Zzoorroo 2009.12.10. 19:19:17

Karaoke, ó istenem, az utolsó három csajomat ilyen helyen szedtem fel :)

Andie 2009.12.10. 19:21:02

Mi a céges bulikon egy szük kollegális körrel Tankot meg Belgát szoktunk karajokézni, a felsővezetés és a hölgyek legnagyobb megrökönyödésére.
Pedig ha tudnák, hogy én még be se vagyok olyankor rúgva :)

bknn 2009.12.10. 19:21:54

-Azok a boldog szép napok
-Induljon a banzáj
-Szállj el kismadár

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.12.10. 19:27:45

Nincs olyan buli, ahol el ne tolnám a Just a gigolo-t
:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.10. 19:43:20

@laccci: "edinájőőő" :)))))))
@Andie: Belgától remélem, az 1-2-3-t nyomjátok a céges bulin, mert mi igen. Csak a dallama nem olyan jó :D

mama ottmarad 2009.12.10. 20:05:28

Kálmán, igen! Ő legalább tud énekelni. Szeretjük :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.10. 20:36:35

@Iustizmord: ezen sírok bazmeg, a long train TÉNYLEG NAGYON! Rá is kerestem a youtube-on, hogy long train running karaoke, és azt kell mondjam, a youtube egy csodálatos intézmény. Igaz, a kozák kucsmát nem tudtam megkeresni rajta, de minden más fent van.

Konkrétan ez: www.youtube.com/watch?v=7HiifALOo9o

Persze tudom, akkor kritizáljam, ha én annyit tettem le az asztalra, mint ő. Vagy mint Madonna. :))))

spencer 2009.12.10. 21:10:14

nemtom mér, de én meg vagyok győződve arról, hogy minden karaoke dvd-n rajta van ez a dal.
www.youtube.com/watch?v=qpnaLJ-jn1k

want2 2009.12.10. 21:28:25

kimnowak-gyémánt? legalábbis én már többször hallottam. elég buligyilkos...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.10. 21:55:11

Illés:

Ó kisleány, te nem vagy kisleááány, gondolom, hogy tudod már miért.... :

www.youtube.com/watch?v=nvMTnTJs4VE

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Azt hiszed, hogy nyílik még a sárga róóóózsaaa....

www.youtube.com/watch?v=4xmQ0OAkPQw

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ha a munkának vége, s kijössz a gyárból egy vodkától erős vagy és bátor

www.youtube.com/watch?v=rvVAex4r0_8

:)))

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.10. 22:03:30

@HRita:

"Elmondanám_, hogy nagyon hiányolom a listáról a The Lion Sleeps Tonight címűt"

The Tokens - The Lion Sleeps Tonight

www.youtube.com/watch?v=Z0iw89L6aFo

Dike 2009.12.10. 22:09:21

Amit SOHA ne hagyjatok részeg, rossz hangú de bátor pasinak "énekelni", az a Poison. Volt hozzá szerencsém. Brrrr.
A Bohemian Rapsody-t viszont az uram és egy exkollega egész jól nyomják!
Magyar slágerek: Cybergyerek, Sajtbóóóóóólvanahoooooold.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.12.10. 22:39:59

a "te nem vagy kisleány"-on sírok a röhögéstől :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.10. 22:46:33

Tessék, karácsony közeledtével aktuális lassan ez a dal is:

www.youtube.com/watch?v=qUgBJcOREXY

Jingle bells Jingle bells Jingle all the way...

webmestar 2009.12.10. 22:58:23

www.youtube.com/watch?v=zZMJ3ngDv4s

Mi mindig ezt toljuk: Hip Hop Boys - hegyekbe fönn

Ez büntet (szó szerint :D)

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.12.10. 23:02:08

Miért van ez egész nap Index címlapon?

DArchAngel 2009.12.10. 23:05:17

"...óó-hóó, rukureuhéállá, óó-hóó, rikue elle hiumpalla!..."
www.youtube.com/watch?v=yfBS0Be7EFc&feature=related

Minden karaokebuliba :)

Flankerr 2009.12.10. 23:18:17

@DArchAngel: Ez zseniális..:)
Viszont ebben a listában van ama néhány dalból néhány, amivel engem a világból ki lehet kergetni.. nem osk ilyen van de például:
I Will Survive – Gloria Gaynor
It’s Raining Men – Weather Girls
Summer Nights – Olivia Newton John and John Travolta

Zincsilla 2009.12.10. 23:27:02

Bonbon: Valami Amerika - általában a csak ordítani tudók vállalják be, normális előadásmódban még nem hallottam...

8 óra munka, A kör, Ki visz majd haza, Afrika... talán még nem is voltam olyan buliban, ahol ezek ne hangzottak volna el.

Btw múltkor Neotontól a Holnap hajnaligot nyomtuk egy fiú barátommal, és bazijó volt, úgyhogy felvettük a kedvenc és kötelező duettjeink listájára :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.10. 23:35:25

@Zinácska:
"Bonbon: Valami Amerika - általában a csak ordítani tudók vállalják be, normális előadásmódban még nem hallottam..."

Vannak akik úgy állnak ki karaokézni, hogy nemcsak a dalszöveget nem ismerik, de a választott dal dallamát se nagyon. Felolvassa, elszavalja, mint az általános iskolai évnyitón egy Petőfi verset...Vagy elordibálja :)

Vaader 2009.12.10. 23:42:09

Gólyatábor ugrik be, ahol a Guitar Hero (amelyik részben már énekelni is lehet) rá volt kötve a nagy hangfalakra, és délután a tábor közepén hallottam, hogy óóóóó líííívin onöpréééjör. Fantasztikus volt, egészen különleges, megismételhetetlen élmény! :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.11. 00:01:05

Ez ugye nem baj, hogy nem működik? Vagy csak én látom retekül megbonyolítva?

"Bővítenéd a listát? A Poll-r.hu-n jelentkezz be, és adhatsz hozzá még dalokat! »"

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.11. 00:07:31

Másodszorra csak sikerült feltolni dalcímet... :)

gyz 2009.12.11. 00:09:08

@nosferato: köszönöm, szégyellem, hogy figyelmetlenül olvaslak benneteket. :) Amúgy a smalltown boy szerintem nem illik bele az átlag meleghimnuszok közé, az egy nagyon intelligens dal, ha még jól emlékszem rá.

a mostani listához: Jól látom, hogy senki sem írta még azt, hogy:

kéééényes porcelán é sittála zongoánegy féééényes régirégirégirégi lámpa

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.11. 00:13:31

@gyz:

Talpááán zöld betűűűű, én vagyok a fény, a tűz.... hogy lááásss az éééjszakááában... :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.11. 00:20:07

@gyz:

Listában fenn, szavazhatsz már rá! :)

gyz 2009.12.11. 00:40:32

@Mityu: nem szavazok, mert a lista alapján visszaidéződik a 70 es évek politúrozott szekrényes piros-fekete műbőr puffos, asztallábakon álló tv-s szobabelsője, és szörnyen kezdem érezni magam :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.12.11. 00:53:34

@gyz:

Csukd be a szemed és nyomj rá egyet oszt jónapot! :D

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.12.11. 01:14:22

@Mityu: ". hogy lááásss az éééjszakááában."

Oda kellene még legalább még öt darab "á" betű :)

virágelvtárs 2009.12.11. 02:13:59

Nagyon szokott errefelé menni a Hottel Callifornia, meg a California Dreming búcsúdalként, a jányok meg a Endless Love-ot szeretik, a fiúk meg sosem akarják, ha még nem részegek, ha meg már részegek, a lányok nem akarják!
Meg egyszer mesélték, hogy amíg vártam a társaságot, a karaokészoba közepén egyedül álltam és a Bonjovi It's my life-ot énekeltem, amit azért nem értek, mert soha nem is szerettem a Bonjovit, de állítólag megtörtént!

autosdolgok · http://autos.dolgok.com 2009.12.11. 06:46:20

Egy-két dalt én is nagyon hiányolok! De hogy melyiket, nem tudom, nagyon korán reggel van! :D

Flankerr 2009.12.11. 08:11:13

Nálam az a baj, hogy igazán csak olyan dalokat tudnék karaokézni, amik műfajilag kevésbé alkalmasak karaokéra (pl. az eredetei, MC Hawer nélküli Tekknő remekművek), vagy jól ismertek, de én más szöveget tudok hozzájuk: pl. My Cream paródiák (Induljon a bonszai, Homorú Hamutál), vagy Voga Tournovszky.
Például a kiváló és "kötelező" KFT - Afrika refrénje tőlem így hangzana:
"Fatányér, búvárszivattyú
Kakaós csiga
A térdzoknim nagyon kemény ma
Tojásos lecsó
Bakterhát, soromp
óó Tápiószecső.."..:D

2009.12.11. 08:59:31

@Flankerr:
"daráljon le egy kiló bélszínt, a macskámnak viszem!
megáll a kéz, a hentes néz...":D:D:D

carlo74 2009.12.11. 09:10:48

a lista nem teljes

pocsolyába léptem
8 óra munka
szájbergyerek
azért vannak a jóbarátok
csaó marina
love
sajtból van a hold
az légy aki vagy
afrika
mr alkohol
mindig kell egy barát

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.11. 09:11:49

@gyz: az kényes porcelán?! Én azt hittem 30 évig, hogy fényes. Nna... az Omega amúgy minden nagyságával együtt megérdemelne a B-oldalon egy "miért nem szeretem az Omegát, és miért szerethetném" típusú kontra vs. pro cikket, mert számomra érthetetlen, hogy a Gyöngyhajú lány és az Ezüst eső mellé hogyan fér oda a Petróleum lámpa, ami a létező legprimitívebb közhely szar, és hiába a legnagyobb slágerük, én soha nem adtam volna hozzá a nevemet. Konkrétan az elején a tűzoltózenekaros dobolástól vagyok teljesen kikészülve, hogy azt miért kellett. A Régi csibészek hasonló hangulatú, de azzal semmi bajom...

Nekem még az jutott eszembe, hogy "elmegy a kugli egy este berúgni, mert ő az a kugli ki nincs fából" + Reklám úr c. szám, amit még ugyan nem hallottam karaokén, de magamaláfosnék, ha mégis.

Az angol nyelvű rap számok elnyomása még annyira nem honosodott meg, bár láttam már rá példát. Ha volna egy tematizált karaoke buli kifejezetten erre, asszem foglalnÁK asztalt is meg minden, és egy 100-as papírzsepivel végigülném (felhasználás szempontjából 50-50).

haruka 2009.12.11. 09:13:02

Steppenwolf - Born to be wild

gyz 2009.12.11. 10:16:38

@nosferato: "az kényes porcelán?! Én azt hittem 30 évig, hogy fényes"

mérget ne vegyél rá, egy netes oldalról lestem, mert én sem tudtam :)

Az Omega nálam mindig a horror kategória, bár a gitáros "szólói" börleszknek nem utolsók.

Rettenetesen taszít a 70-es évek magyar könnyűzenéje, meg mindene, pedig akkor voltam gyerek. De valahogy az összes olyan szörnyű hangulatot áraszt (legalábbis nekem), hogy hihetetlen. Talán ezért akartam gyerekként karmester lenni, és csak klasszikus zenét hallgattam. Aztán mindez megváltozott, amikor 10 évesen megláttam a táncdalfesztiválon a KFT-t, és teljesen padlót fogtam :)

gyz 2009.12.11. 10:19:29

@Flankerr: egy haverom a Tri Da, Da, Da c dalát költötte át így:

Szalonna és sonkabőr, aha
sísapka és lakkcipő, aha
a seggem lyuka befagyott, aha
fülem vörösen ragyog, aha

lábam büdös, mint a rongy
koszos kulcsot lógatok

Da, Da, Da

:)

gyz 2009.12.11. 11:26:07

az "illa berek, náda kerek" megvan?

sosem értettem, miért kerek a nádja vkinek, s ha már az, hova tűnt belőle a j-betű

a 6 éves lányomat az idei tűzijátékon világosítottam fel, hogy ami ott szemben látható kivilágítva a hegyen, annak nem Cica Bella a neve, ahogy ő addig gondolta :)

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.12.11. 12:41:04

I Should Be So Lucky – Kylie Minogue slágerben nem sok valamirevaló szöveg van!

Iustizmord 2009.12.13. 14:16:31

@gyz: én jó ideig nem értettem, hogy miért haT történeti múzeu az ahol sok kard meg puska van kiállítva...

Iustizmord 2009.12.13. 14:17:59

mellesleg, a magyar hivatkozéások szvsz azért esnek l mert a világ nagy részéne a best 25 =/= a magyar best x-szel.

mert nem hinném hogy LA-től londonon át beijing-ig azt akarnák karaokezni hogy 8 óra munka.

Iustizmord 2009.12.13. 14:18:31

@Flankerr: levelet kaptam life megvan?

Flankerr 2009.12.14. 09:14:16

@Iustizmord: természetesen..:)
nálam annó fiatalon "lájsz isz lájsz" néven futott..:) azt ne kérdezd, honnan hallottam az sz betűket..:)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása