Lady Gaga feldolgozások

Lady Gaga feldolgozások

Nem tagadom, mostanában beleástam magam a művésznő repertoárjába (főleg a zongorával előadott dalaiba), valamint átnéztem 1-2 feldolgozást, melyek közül az alábbiakat ajánlom figyelmetekbe.

Leander - Bad Romance

Lissie - Bad Romance

13 éves kölök - Paparazzi

Faith No More - Pokerface

Cartman - Pokerface

Pomplamoose - Telephone

Mika - Pokerface

A kiegészítéseket köszönjük Legjakabbnak, gerlének és iamgoldennek!

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr432086660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elistvan 2010.06.17. 14:32:59

Igaz ez a konkurencia, azaz Katy Perry, de tőle is vannak fenn jó feldolgozások a youtebon. Pl ez az ukrán banda:
www.youtube.com/watch?v=1upZz3a-7iM&feature=related

nothing.at.all (törölt) 2010.06.17. 17:10:21

lissie fiú vagy lány?:D de a hangja jó.

Friedmann Juci 2010.06.17. 17:38:49

ez a pomplamoose nagyon nagyon jóóó, kár hogy a csaj egy kicsit "freaky", lehetne benne több élet, úgy mint a szakállas faszijában. kár, hogy így néz a kamerába. lényegalényeg, az a legjobb.

Friedmann Juci 2010.06.17. 17:41:47

@kreatívszajha: megnéztem a többi cuccukat is, jók. eléggé. csak ez a lányka. a hideg ráz tőle...

Is 2010.06.17. 19:38:26

@baryka: Pont ezt akartam én is belinkelni. Én úgy látom, hogy Jared ezt elég komoly átéléssel énekli, szerintem simán személyes érzelmeket tett bele. Az a nő pedig, akit ennyire szeret és aki miatt ennyire szenved, nem lehet semmi.

A0590573 (törölt) 2010.06.18. 10:16:36

Magyarok is tudnak jó feldolgozást csinálni! Erre például e hangszerfórum mutameg topikjában találtam rá:

www.youtube.com/watch?v=5-ECIssr5hA&feature=player_embedded

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.21. 21:39:34

Eric Cartman for President!

Huligánok hol maradnak...? XD

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása