Vélemény az új RHCP-dalról

Vélemény az új RHCP-dalról

Mivel nem mi vagyunk az MTI, így ha nem is elsőként, de bemutatjuk az RHCP új dalát, melynek címe: The Adventures of Rain Dance Maggie.

Első hallásra nekem túlságosan populáris, már-már azt is mondanám, hogy unalmas és az is idegesít kicsit, hogy teljesen alkalmas a rádiókban való folyamatos játszáshoz. Egy RHCP-dal esetében ez nálam szitokszó. Értitek, mit akarok mondani? Valahogy hiányzik az a dög a dalból, ami miatt sokan már-már pironkodnak.

Volt egyszer egy "na, te mit vársz az új Chili-albumtól" beszélgetés köztem és Rálf atya között és még mindig tartom a véleményem: egyeseknek nem szabad abbahagyniuk a kábítószerezést! Persze, nem egy Blood Sugar Sex Magik 2-t várok az új albumtól, de azért valahogy több vadságot, őrületet, arcot leharapó basszust, több meglepő váltást és egy kicsit több horzsolást kérnék. Lelki és testi értelemben is :)

A kolompot mondjuk egyáltalán nem értem. Az egész dalból csak erre emlékszem. Ennek ellenére a bécsi koncertre megvan a jegy és természetesen az egész albumot egységében kell majd megítélni. Szóval ez csak egy vélemény volt, egy öreg (rajongó) fasztól! 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr613077465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3aTi3 2011.07.19. 07:46:36

ezt gyorsan levették.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.07.19. 12:39:55

Egy másik blogon is leírtam: én féltem, hogy milyen lesz a banda Frusi nélkül, de ez a dal nekem tetszik. Nyilván a régi rajongóknak ez a lágyabb Chili nem bejövős, de nekem sose tetszett a Blood Sugar, meg a többi régi lemez, én a Californication óta vagyok odáig értük. Szerettem a By tha Way-t is, de a Stadium Arcadium az egyik kedvenc rocklemezem.

Szóval kíváncsi vagyok a teljes lemezre, ez a dal tetszik, de megértem, hogy fanyalognak egyesek.

Mr.Treeger 2011.07.19. 12:44:21

Én már az Under the bridge-nél is azt éreztem, hogy rádióbaráttá vállnak, az azt követő összes album pedig már ennek tekintetében készült.
Ilyen szempontból pedig olyan mint a U2, stadionokat megtöltő, slágerbarát, széles közönséget (mind korban, mind életvitelben) elérő és megmozgató zenekar. Az alter rajongó közelebb kerül a mainstreamhez, az egyszeri rádióhallgató pedig elhiszi, hogy már ő is "igényesebb"zenét hallgat, nem ciki ha valaki meglátja az IPodján.

ElPadre 2011.07.19. 12:49:31

hátizé, ebben az az rhcp, amit anno szerettem, az mondjuk úgy max nyomokban fedezhető fel. nem rossz szám amúgy, jó kis súlytalan nyári rocksláger. de a chili mióta érdekelt jó kis súlytalan nyári rockslágerek létrehozásában?

2011.07.19. 12:54:27

ja, kolompokat flea helyett is. :)

parandroid 2011.07.19. 13:08:05

"...túlságosan populáris, már-már azt is mondanám, hogy unalmas..."

és ez így van a californication óta sajnos.

navarróval együtt a többieknek is haza kellett volna sétálniuk, azt hiszem.

clt 2011.07.19. 13:29:49

Ha az volt a cél, hogy minél több rádióba bekerüljön a dal, így népszerűsítve az új albumot, akkor szerintem működik. Egy igazi RHCP-lemeznek még a B oldalára sem férne fel, talán csak valami dj-remixként...

Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2011.07.19. 14:11:21

Ez konkrétan fos, nem is tudtam végighallgatni. Egy örökzöld magyar sláger jutott róla az eszembe: Szóljon hangosan az ének. :D

Attila1234 2011.07.19. 14:49:20

Elsőre nekem is furcsa volt, de minél többet hallgatom, annál jobban tetszik. Kicsit ilyen sunshine happy hangulatú, de most ez nem olyan nagy baj.

Largo Le Grand 2011.07.19. 14:53:02

@p4r4j35u5: Hát igen. Those were the days.

syck · https://twitter.com/sycko 2011.07.19. 15:03:21

"Produced by Rick Rubin" es akkor tudjuk is, h baromi sikeres lesz ez az album.

pokesz70 2011.07.19. 15:30:20

Akkor kezdődtek a bajok, amikor John Frusciante kijózanodott. Azóta nem képesek másra, csak a nyegle nyivajra.

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.07.19. 15:46:21

miért hallgatsz ilyen fostalicska zenekart, ha nem ilyen gagyi dalt szeretnél?

atika85 · http://funkyforum.hu 2011.07.19. 17:48:23

semmilyen. és nem Josh a rossz, mert ő jól teljesít a számban. Rajta kívül minden rossz. Holv an Chad, hol van Flea, hol van egy normális Chili szám? rossz :(

seventyfour 2011.07.19. 18:20:39

Mintha még nem hallottunk volna könnyed RHCP számot...L.A. a zenei világukon mindig is nyomot hagyott. Pálmafák, tenger, szörf, lazulás. ettől ők sem tudnak elvonatkoztatni, és nem is kell!

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása