Zechs Marquise koncert az A38-on

Zechs Marquise koncert az A38-on

2012.06.28. | Rálf atya

ZechsMarquise.jpgCsak bizakodni tudok benne, hogy 30-40 embernél többen értik a post címét. Az A38 csak megvan mindenkinek, de a Zechs Marquise nem feltétlenül. Ők nyilván egy zenekar. Ha a szubkultúra celebvilága felől közelítjük meg, elmondhatjuk, hogy a blogunk által sokat említett The Mars Volta kreatív atyaúristenének, Omar Rodriguez-Lopeznek két tesója is játszik a Zechs-ben, sőt az egyik a Volta előző felállásában is játszott. Instrumentális rock-jazz-funk akármit is játszanak és sűrűn élnek az improvizáció lehetőségével.

Ami még érdekesség, hogy a koncert a Hajó motorbárjában lesz megtartva, ami tudtommal a zenekarok backstage-eként és saját bárpultjaként szokott szolgálni normál esetben. Most biztos a normál nézőtér és pult lesz a backstage. Akárhogy is lesz, az első sorban említett 30-40 főnél sokkal többen nem fognak beférni. Nem is akarom megérteni a miérteket, én kifejezetten élvezni fogom a koncert intim hangulatát. A legutóbbi, nem is olyan régi Getting Paid albumról szóljon egy dal, ami annak is ékes bizonyítéka, hogy nemcsak nagyon jók, de kis helyen is elférnek, jó lesz az a motorbár. Az időpont: 2012. november 12. 20:00.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr634613028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

progvog 2012.06.29. 00:02:34

fuck yeah fuck yeah fuck yeah
amúgy nem kötekedni akarok, de most voltam mars voltán, és a rodríguez-lópez kisöcsi még mindig ott volt
ja, azt hiszem inkább dicsekedni akartam :D
meg most a wiki ír egy harmadik családtagot, rikardót, hányan vannak ezek?

gawiii 2012.06.29. 00:07:48

na ezért olvasok b-oldalt hogy ilyen zenekarokra találjak rá :) hiába vagyok tmv fan nekem ez valahogy kimaradt eddig.

potter 2012.07.01. 10:25:10

Jegy már megvan, most a zenébe kell beleásnom magam. Fordított felállás, de nem fogok csalódni, érzem. Köszi a tippet, és a jegyet, Rálf!

progvog, hol voltál TMV-n? Én még 2008-ban láttam őket Rálffal a bécsi Arénában, katartikus volt.

Rálf atya 2012.07.01. 16:28:52

@progvog:
Igazad van, én néztem el.
Irigyeid vagyunk mind! Ha már megemlítetted, megoszthatnád, hogy milyen volt a koncert.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása