Várjá', várjá': Motörhead Hegyalján

Várjá', várjá': Motörhead Hegyalján

Lehet, hogy jön Billy Idol, a Massive Attack, a Pet Shop Boys, a Muse, vagy a Chemical Brothers - ráadásul a Balaton Sound több elekronikus hedlájnerét fel sem sorolom - de ha valami odabasz, az az utóbbi 35 év rockzenéjének egyik élő legendája: a Motörhead. 

Nincs nagy dobra verve, sőt óriási csend van róla, de kérem szépen, a Motörhead idén nyáron ismét fellép a Hegyalja fesztiválon, így Lemmy ismét ihat kis tokaji borocskát. A Lemmy Kilmister-szakáll növesztéséig van még pár hónapunk, de utána nincs menekvés, beállítják Lemmy felülról lefelé álló mikrofonját és jön a diészofszpéds...diészofszpéds...

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr611887061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Murderface 2010.04.04. 09:54:46

Asztakurvahéccencségit! fasza! Oda is megyünk!
We are Motorhead, born to kick your ass!

sonny · http://karcolat.blog.hu 2010.04.04. 10:07:08

Ápr 1-től előrendelhető a napijegy, 6k mindössze.

xboxer 2010.04.04. 11:00:50

Isten és Lemmy szkandereznek.
Ki győz?
(beugratós, mert Lemmy az isten)

mangorlo 2010.04.04. 11:08:34

voltam a multkorin a legaljan, hat baratom a motorhead az kurvara odabaszo koncertet csinalt, egy dal volt vegig mer minden daluk ugyanolyan de olyan zsezseges volt hogy az hagyjan hogy ledobtam a hajam a filingtol, de nezoter hatso reszeig tudtam csak eloremenni mer olyan kibaszott hangos volt.

nagyon ajanlott megnezni aki meg nem latott ilyet eloben

Viktor H 2010.04.04. 11:17:29

@xboxer:

Mi a különbség Lemmy és isten között?
Lemmy létezik !!

:-DD

Simon Perverz 2010.04.04. 11:46:52

Hol van ez a Novarockhoz? Ami odabasz az ez: Rammstein, Green Day, Stone Temple Pilots, Alice In Chains, Deftones, Stone Sour, Prodigy, Slayer. Erről ennyit, magyar feszten sose lesz ennyi legendás vagy éppen aktuális előadó. Hegyalja kismiska ehhez képest.

markus.b 2010.04.04. 12:02:49

@Simon Perverz: Nagy megfejtő ember vagy te Simon Perverz. Esetleg nem akarod összehasonlítani a Montreux-it és Mol Budapest Jazz fesztivált?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.04.04. 13:02:31

@Simon Perverz: Ezek közül kevesen lennének, ha nem lett volna Lemmy...

Lemmy for Prezident!

szmrmszrzt 2010.04.04. 13:20:34

az már főnyeremény, ha a simon perverz-szerű arcok elekerülik a hegyalját.

The reaper 2010.04.04. 14:16:30

Hát 3 éve az a koncert el lett baszva hangosításilag. Remélem idén sikerül rendesen megcsinálni.

Horvie 2010.04.04. 15:20:33

Simon! és a NovaRock hol van a Donington Download Festival 2010-hez? :D Arról is lehetne egy cikk! ACDC, RATM, Aerosmitty, Motörhead, Megadeth, AIRBOURNE... ami így hirtelen eszembejut :)

Werwolf 2010.04.04. 15:27:36

tartottam töle, hogy nem latom többe Lemmyt elöben.
örülök, hogy megis.
remelem, nem lesz addig semmi baja.

Tim149 2010.04.04. 16:10:46

@Werwolf: Lemmynek? Baja?
Ha kitör az atomháború, Lemmy még azt is túléli.

Mercyful Fate 2010.04.04. 17:16:14

ha neked a Motörhead annyi h "diészofszpéds...diészofszpéds"...akkor inkább maradj otthon.:)

BennyPP 2010.04.04. 17:17:39

@Simon Perverz: Ez továbbra is relatív. Az űberfasza Novarock egy fellépőt se tud felmutatni amire mennék (és még nem láttam), ellenben idei magyar fesztiválok 2őt is. Menj és szard össze magad novarockon a fellépők miatt ;)

mangorlo 2010.04.04. 17:26:52

hat en nem ugy hallottam h el lett volna baszva a hangositas mondjuk hogy is mondjam erzekenyitettem es tompitottam egyszerre az erzekeimet elotte jocskan

persze igaz rajongo oly tisztan megy meghallgatni mint egy csecsemo, hogy egy taktus se ne vesszen karba!!!

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.04.04. 19:38:39

Ööö, Hegyalja? Ízelítő a bukaresti Sonisphere lineupjából: Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax, Rammstein usw.

Ettől függetlenül természetesen Lemmy az isten.

xboxer 2010.04.04. 19:52:04

@Simon Perverz: Rammstein, meg Green Day mint legendák? LOL. NÉZZÉL MÁR KÖRÜL A VILÁGBAN KISÖCSÉM...
Motörhead, AC/DC, Metallica a fa törzse. Amiket te leírtál azok a fán virágzó kis rügyecskék.

The Green Manalishi (törölt) 2010.04.04. 19:52:23

Debrecen, Volán Stadion1984 szeptember...
Akkor és ott 14 évesen a Motörhead leírhatatlan élmény volt.
és vannak dolgok, amik nem változnak.:)

Simon Perverz 2010.04.04. 19:53:02

@Horvie: Oda is megyek, nyugi, nem kell miattam aggódni :))) Ha valakinek ez a szenzáció, hogy egy kb. 20 éve nem aktuális zenekar eljön hozzánk világvége alsóra játszani, ám legyen neki csoda. Jó, tudom, Motörizer stb., de akkor is. Sem a Lemmy-féle zene sem a basszusgitározása sem jön be, még a Rickenbackert is utálom. Fender Jazz Bass forever amúgy is. Persze ízlések és pofonok. Nem azt mondom, örüljön neki, akinek örülnie kell, hogy jönnek, meg ha valaki a retrót szereti, egészségére, de nem akkora szenzáció ez. Lemmytől egyedül azt a borzasztó pinamennyiséget irigylem, amiben hosszas életén keresztül részesülhetett. Ja és nem akarom a legendát megsérteni, de azt a büdös nagy gennyes pattanást kinyomhatná ott baloldalt az arcán.

Simon Perverz 2010.04.04. 19:58:58

@xboxer: Pont azért írtam, amit írtam, mert körülnéztem "kisöcsém"! Hallgattam én 20 évvel ezelőtt is Metallicát, ne oktass. Sajnos olyan helyen élünk, ahol mindig csak a nem annyira népszerű, kopott, "b" kat. előadók járnak elvirágzásuk után legalább 5-10 évvel, lásd bármelyik fesztivál fellépőt. Ezt persze megpróbálják szenzációnak beállítani. A Motörhead is 20 éve let volna igazán nagyon-nagyon ütős dolog. Most csak egy szimplán jó hír. Erre próbáltam rávilágítani.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.04.04. 20:36:31

@Simon Perverz: elfelejted hogy valaki 20 éve még mondjuk nem élt, vagy csak 3 éves volt. ilyen szempontból is érdemes körülnézned.

markus.b 2010.04.04. 20:53:33

@Simon Perverz: Mondj egy olyan előadót az elmúlt tíz évből a rock/metál színtéren valami klasszikusat, ütőset tudott csinálni, mint pl anno a Metallica, vagy a Balázs Fecó. Viszont a Motörhead csinálta azt amit az ACDC is, nyomta ugyanazt a remek rocknroll-t, és jó lemezeket adott ki, így nevezhetjük őket aktuálisnak, hiába ugyanaz a zene mint 30 éve.
A B előadót meg kikérem magamnak, jobb koncerteket adnak mint egy szar Deftones, vagy Stone Sour.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.04.05. 15:53:12

Simon Perverz, láttál Maiden-turnét 2008-ban? Megvan DVD-n. Na. Ezek a vén faszok a feje tetejére állítják Dél-Amerikát, Indiát, Japánt, Észak-Amerikát és Európát is. Uszkve 35 éve tolják. Ne gyere nekem azzal, hogy B-kategóriás zenészek. Ezeknek a lábuk nyomába sem ér sem a Green Day, sem a Muse, de még a Stone Temple Pilots vagy az amúgy rettenetesen sznob Alice in Chains. Lemmy van vagy 65 éves. Tudod mi a vonzereje az öregnek? Hogy a 90-es években nem kezdett el Load, Reload meg efféle faszságokat csinálni, mint a Metallica (akiknek a pályafutásuk amúgy 89-ben véget ért a Justice-szal, addig viszont maximális riszpekt). Meg valami más is: nézz rá Lemmyre, ahogy azzal a pudvás, nyüves Rickenbackerrel kiáll a belógó mikrofonja elé, aztán nézz rá a Muse-os metroszex Bellamyra (aki amúgy tehetséges firgura, de a hajlakk-marketing idiótát csinált belőle, és sok más kortársából). Mit látsz? Jack Daniels versus Mountain Dew - vajon melyiknek van jótékonyabb hatása a rockzenére? :)

markus.b 2010.04.05. 17:47:30

@Dr. Schwanzkopf Rudolf: A Rcikenbacker király cucc, nem csak mötál hangszerekből áll a világ. Az STP meg az AIC pedig nem Mountain Dew, inkább Jackie, és mondjuk a Maiden a vodka. Jerry Cantrell meg a rockzene egyik legközvetlenebb tagja, attól hogy Layne nem volt a udvariasság példája. De mutass egy előzékeny, figyelmes drogos rockzenészt. A Muse-zal egyet értek.

gyz 2010.04.05. 22:36:12

@Simon Perverz: "Sajnos olyan helyen élünk, ahol mindig csak a nem annyira népszerű, kopott, "b" kat. előadók járnak elvirágzásuk után legalább 5-10 évvel, lásd bármelyik fesztivál fellépőt."

elvirágzásuk után? A Motörhead itt volt már 84-ben is. Az Iron Maidennek két virágkora volt/van: a 80-as évek, illetve 2000-től máig. Itt voltak 84, 86, 88 + a 2000-es évtizedben is párszor.

Metallica 88, 91

Queen 86

Szóval ezt át kellene gondolnod szerintem.

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.04.06. 00:55:58

Motörhead mindig aktuális, a Rammstein úgyis franchise, mondjuk a Slayert megnézném. De Lemmy-nél akkor sincs királyabb. Megyünk.

Sierpe (törölt) 2010.04.06. 09:22:47

@Dr. Schwanzkopf Rudolf:
Jaj, de szeretem amikor egyesek megmondják, hogy egy zenekar (főleg a Metallica esetén) meddig volt jó.

Értem amúgy Simon Perverzet, azért igaza van abban, hogy bizonyos zenekarok jó ideje már nem csináltak semmit (vagy legalábbis közel sem annyira értékelhetőt mint régen) csak élnek a 20 évvel ezelőtti önmagukból. Ez mondjuk engem különösebben nem zavar, nem akarom megmondani senkinek, hogy mit, vagy mit nem hallgasson.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása