A Depeche Mode koncert emléke

A Depeche Mode koncert emléke

Nem akartam írni a koncertről, de tegnap este azért cikáztak a gondolataim... Semmiképp sem kritikát akarok megfogalmazni (bár a kritika lehet pozitív is, és ezt sokan el szokták felejteni...), csak leírni, hogy nekem milyen volt a tegnapi DM koncert. Egy emlék, szóval ez tényleg "csak" egy blogbejegyzés lesz, nem atomfizika.

Árnyék:

  • Megmondom őszintén, az egész koncertet úgy tudom összefoglalni: profi munka volt, de nem rock 'n' roll. Nem éreztem a koncert alatt, hogy a zenekar és a közönség együtt fogja összeszarni magát, hogy "micsoda este volt".
  • Sajnos "frontemberkedésből" keveset kaptunk ezen az estén... persze konszolidálni kell a dolgokat, hiszen a világ egyik legjobb frontemberén pár hete még kórházi köpeny volt...
  • A koncert eleje szerintem nagyon álmoskás volt. Tudtunk beszélgetni, az emberek sörért álltak sorba, nem lehetett a levegőben érezni, hogy "úúúú, lemaradok valamiről". Aztán szépen lassan jött a fény...


Fény:

  • A színpadkép, a háttérvideók nagyon profik voltak. Szpektekjulár!
  • A közönség: hihetetlen, ahogy mi, magyarok mennyire tudunk lelkesedni... a koncert közepétől úgy éreztem, hogy a közönség hipnotizálta magát, valamint a zenészeket, és nem fordítva. Óriási volt, mikor az egész stadion integetve lengette a karját.
  • Nekem a legszebb pillanatok az In your room, a Walking in my shoes, a Policy of truth, az I feel you és a Personal Jesus alatt voltak. És azért volt ott még őrület!

Ilyen volt nekem. Nekem, aki azért jól éreztem magam. És nem csak én, úgy tűnt. Hazafelé a rajongók benépesítették az Ypszilon Cafét, pár Martin Gore hasonmás még bevert 1-2 felest, meg sört, nem akartak hazamenni. Mi végül igen. Az esőkabátok talán már megszáradtak, az emlékek megmaradnak, a turné megy tovább, a hasadra pedig vigyázz, Dave! (Hazafelé nyilván nyomtál egy gyroszt, te javíthatatlan!)

Most pedig szóljon az a dal, melyet tegnap a munkahelyen legalább hatszor meghallgattam és ma is jó úton járok e felé...

Depeche Mode - Walking in my shoes

Queen Budapesten | 5 ok, amiért nagyon szeretjük az AC/DC-t

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr381204968

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: B-oldal » Dream Theater: a szemünkbe néztek 2009.07.02. 10:48:58

[...]2009.07.01. - Setlist] A Depeche Mode koncert emléke |[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lalati 2009.06.24. 15:01:25

jjjajj ...az a walking in my shoes a varjúval valami zseniális volt, nekem egyértelműen a csúcspont volt! Talán meglepetésre az új Peace volt még ilyen...
ezenkívül jó volt látni Gahan-től a a klasszikus pörgéseket, bár nagy látszott, hogy kímélte magát - csak kétszer jött ki a kifutóra, ha 100%-os, tuti már rég bőrmellény nélkül tombol az esőben...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.24. 15:28:05

@lalati: Igen, a pörgések, riszálások ütöttek azért!

neeskens 2009.06.24. 15:50:06

Amikor megláttam a kivetítőn közeliben Dave Gahan arcát, azt láttam, hogy 10 évet öregedett a betegség miatt.

Igen az eső, az újabb számok meg a nem túl jó dalsorrend miatt voltak néha üresjáratok, de voltak nagyszerű pillanatok is. Nálam a Waiting for the night, de személyes okokból.

Szóval az eső, a betegség, és a balkáni Népstadion helyszín (Toi-toi alig, piát nem tud venni) jó koncert volt. Szerintem

Geo_morph 2009.06.24. 15:54:42

Hát, srácok, a Master and Servant bazinagy csalódás.
Nem is tudom, mióta vártam erre a számra, erre tessék.

Összességében helyes a bloggoló véleménye, respect Dave-nek, hogy kiállt elénk és becsülettel végignyomta a bulit, helyenként valószínüleg az orvosai a szivükhöz kaptak, hogy mit csinál ez a faszi. Ez volt a hatodik Mode koncertem és vitathatatlanul az egyetlen, ahol a katarzis közelébe sem kerültem.

Nem vagyok benne biztos, de hogy kíméljék Dave-et, nem lehet, hogy az összes számot áthangszerelték és mélyebben játszották?

Állandóan azon vettem észre magam, hogy nem éneklem, hanem dörmögöm a dalokat.

Na mindegy, talán majd legközelebb. Minden tiszteletem az Övé, hogy végig csinálta és nem hagyott szarban minket. Persze profi, de megtehette volna.

neeskens 2009.06.24. 15:59:52

Mindezek ellenére, kimaradt.

segabor 2009.06.24. 16:02:15

@lalati: a kifutó lejtős, veszélyes esőben. Szerintem ezért (is) mellőzte az arra futkosást.

johevi 2009.06.24. 16:05:08

Én azt sajnálom, hogy nekünk magyaroknak még ahhoz is gyenge a nyelvismeretünk, hogy néhány száz embert kivéve, kedvenc együttesünk együtténeklős sorait se tudjuk nagyon, illetve egy-egy énekestől származó kérdés esetén bamba csend a válasz. Ez egyébként általános észrevétel, nem a tegnaphoz kapcsolódik. Kapcsolódhatna...

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.06.24. 16:13:20

Már vártam a posztot, mert sajnos nem lehettem ott!

Thai 2009.06.24. 16:22:17

Leírtakkal nagyrészt egyetértek, de szerintem a kivető óriás csalódás volt. Egy-két kivételtől eltekintve (varjú, illetve live közelik) nem volt miért nézni, és a hangulathoz se adtak hozzá. Ennél többet is ki lehetett volna ebből hozni. Bőven.

Dave érthető okokból nem rohangált ki félmeztelenül a hideg esőbe, de ez akkor is hiányzott.

Ennyi a negatívum, egyébként nagyon jó volt. Feleségem, aki saját bevallása szerint ki nem állhatja a DM-et (a kedvemért jött ki) végigugrálta és végigtapsolta az egészet. Ezt csak a DM tudja.

playgorro 2009.06.24. 16:27:54

Közepes buli volt. De azért persze köszönjük!

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.06.24. 16:30:19

nálunk a peace-nél indult be a buli, akkor már az ülők is állva tapsoltak. a peace nagyon jól szólt szerintem. nekem akkor is volt katarzis, ha dave nem volt 100%-os. az eső meg külön jó volt. lehetne mindig esőben...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.24. 16:33:04

Kurvajó volt az ülőket nézni, ahogy először félszegen tapsoltak, majd 1-2 arc felállt, csajok riszáltak, majd Policy of truth felé már mindenki állt! háhá. Legközelebb gyertek állóhelyre népek!!!

pancsi 2009.06.24. 16:34:24

Volna egy bátortalan kérdésem. A DM-nek mi köze a r'n'r-hoz ? Vagy én tudom rosszul hogy van némi határ rock és pop között ? Vagy esetleg a DM rock ? Vagy csak én vagyok ilyen hülye, hogy skatulyákban gondolkodom ?

victor vacendak 2009.06.24. 16:38:42

A köpeny az orvosokon van a kórházban...:-D

jablonsky_master 2009.06.24. 16:39:48

@Geo_morph: ezen én is gondolkodtam, mert tényleg dörmögtem egy csomó nótát, de nem hinném, hogy minden dalt lejjebb transzponáltak volna. majd csekkolom, ha lesz kinn valami kalózfelvétel.

ellenben "master & servant": ahogy elindult a szám, dave kétségbeesve jelzett a monitorosnak, hogy nem hall semmit a fülében. ott derült ki igazán, hogy benn a színpadon egyszerűen képtelenség megoldani a monitorozást füles nélkül, amikor megpróbált belépni, és minimum három hanggal lejjebb, teljesen tanácstalanul keresgélte magát. ezért köszönte meg a végén a közönségnek, hogy végigénekeltük az egészet.

a hangosítás egyébként elég gyenguska volt úgy egészében is.

puppet-master 2009.06.24. 16:49:29

Ez a tegnapi koncert volt minden idők legrosszabb DM koncertje!!! Magasan!!!
A setlist borzasztó gyenge. Hol vannak az igazán jó számok? Az új album számai szánalmasak, csak a limitált box-os verzón vannak igazán értékelhető zenék: ghost, oh well, light, és a dvd-n található stories of old stúdió session verziója. Attól fel áll a nem létező szőr a hátamon. Davenek olyan a hangja, mint még soha. Ezt a stúdió session változatot miért nem lehet játszani? Mert akkor Martin papától venne el egy számnyi időt? Csak rajta. Azt a szánalmas jezebel nem hiszem, hogy sok embernek hiányozna. Az valami förtelem.
De hol van a többi remekmű amit nem értek miért nem játsszák, pl: Puppets, Shout, My secret garden, The landscape is changing, Two minute warning, And then, Stories of old, If you want, Here is the house, New dress, To have and to hold, Behind the wheel, Route 66, Halo, World in my eyes, Rush, Martyr, és még sorolhatnám szinte a végtelenségig.
Ezzel szembe már megint Enjoy the silence. UNALMAS!!! Lehet, hogy az átlagos koncert látogatónak kell, de szerintem már ők is unhatják, mert a béna rádiók szinte csak ezt ismerik a Mode-tól.
Könyörgöm, egy 28 éve a pályán levő zenekar aki mindent elért amit lehetett miért nem mer belenyúlni a lecsóba? Úgyis mindenhol telt ház előtt játszanak, mert kíváncsiak rájuk az emberek, és szeretni is fogják őket, még úgy is ha nem csak a slágereiket játsszák el.
Persze ez a turné az új albumról szól, onnan kell több zenét leadni, bár nem kéne. Ha már egyszer Tour of the universe a címe egy turnénak akkor az univerzum legjobb mode számait odják elő, nem? Mindenesetre ezek nem azok, az tuti.

Az, hogy sz*rul szólt az egész, az made in Hungary again.

Szóval egy igazi időutazós mode koncertet kéne nyomniuk Daveknek.
Remélem a januári jobb lesz. Ha nem akkor eladom a jegyem. Még egy ilyen nem kell!!!

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.24. 16:49:57

@victor vacendak: még egy köpenyt is adtak rá, legalábbis akkor volt rajta, amikor meglátogattam a Zanával és a Komárral.

movhu 2009.06.24. 16:50:47

Nem mondom, hogy a DM '90-es évek közepétől készített albumai nem jók. De amint a leírt listából is látszik, valahogy a régi dalok hozzák az igazi hagulatot. Lehet azért, mert én akkor voltam fiatal, és azok a dalok vésődtek be. A DM az DM marad, de nekem sokkal jobban bejön az "őskövület" '80-as évek dalvilága.

eppittvagyok 2009.06.24. 17:04:23

a koncert dave állapotára tekintettel ennél jobb nem lehetett, csoda, hogy itt voltak, az ETS tényleg unalmas már, de nekem tetszenek az új számok is...

szóval januárban újra :)

eppittvagyok 2009.06.24. 17:05:40

ja és a dm persze, hogy r'n'r, lépjünk ki a skatulyákból :)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.06.24. 17:16:56

@pancsi: a rock 'n' roll-t nem mint művészeti ágazatot, vagy műfajt, vagy bármilyen skatulyát szerettem volna használni, hanem mint életérzést, színpad széttépést és rajongókkal való interakciót. kicsit nekem steril volt, mint ahogy megállapítottuk, de élvezetes, a mögöttes okokat pedig már elmondtuk.

min 2009.06.24. 17:19:12

Ugyanilyen langyi volt az izraeli nyitó koncert is...és akkor még nem volt betegség. Ott is a közepétől kezdett éledni a közönség

Rob67 2009.06.24. 17:37:48

AZ első és utolsó katarzis Mode-on?
1986, Volán pálya.
Van olyan aki még emlékszik? Akkor nem volt trendi mode-osnak leni. Csak az volt ott akinek a Mode a forradalmat jelentette, nem 3 évente profi slágereket.
Ja, kevés volt a nép.
De aki ott volt annak nagy volt.
Persze ettől még a tegnapi is jó lehetett, de ez már nem az én Depeche Mode-om.

BékaRóka 2009.06.24. 18:12:57

A Volán pályás koncert tényleg különleges volt már csak a nézői összetétel miatt is: tele volt lengyel túristákkal, mi érezhetően kisebbségben voltunk. És éppen MLG születésnapja volt, úgyhogy adta magát a zárószám. Persze valószínűleg amiatt is fantasztikusnak idézem föl magamban, hogy 23 évvel fiatalabb voltam...

Geo_morph 2009.06.24. 19:06:46

@Rob67: Én ott voltam 86-ban. Maradjunk annyiban, hogy az idô megszépíti az emlékeidet. :) De én is imádtam azt a koncertet is, ahogy az eddigi összes itthonit. Ez a mostani azért gyengécske volt, de még így is csodálatos élmény ezeket a ZENÉSZEKET ennyi év után is együtt látni.

Egyébként ha katarzisról beszélünk, nekem a 2006. márciusi az volt. És egyébként ott a hangosítás is frankó volt, ahogy a 2005-ös Rammstein is iszonyú profi volt. Úgyhogy nem feltétlenül mondanám, hogy tipikus magyar betegség, mint ahogy azt valaki feljebb megfogalmazta.

Ákos koncertjei is baromi profin vannak hangosítva, úgyhogy szerintem ne általánosítsunk.

Geo_morph 2009.06.24. 19:11:20

@movhu: "Nem mondom, hogy a DM '90-es évek közepétől készített albumai nem jók. De amint a leírt listából is látszik, valahogy a régi dalok hozzák az igazi hagulatot."

Állt mellettem 3 fiatal, 2 csaj, meg egy srác. Az összes dalt fújták végig, kívülrôl. Én a magam 36 évével ôskövület vagyok. A Master and Servant elsô hangjainál felüvöltöttem boldogan, erre megkérdezték, hogy ez melyik albumról van, mert ôk nem ismerik.

Ilyen is van, amikor a régi számok ismeretlenek...

Geo_morph 2009.06.24. 19:12:53

@jablonsky_master: "ellenben "master & servant": ahogy elindult a szám, dave kétségbeesve jelzett a monitorosnak, hogy nem hall semmit a fülében. ott derült ki igazán, hogy benn a színpadon egyszerűen képtelenség megoldani a monitorozást füles nélkül, amikor megpróbált belépni, és minimum három hanggal lejjebb, teljesen tanácstalanul keresgélte magát. ezért köszönte meg a végén a közönségnek, hogy végigénekeltük az egészet."

Köszi, akkor ez történhetett. Gyanús volt, hogy valami gáz van, annyira béna volt az egész szám.

A posztíró 2009.06.24. 19:47:03

@puppet-master: ha már meg lettem szólítva:))
maximálisan egyetértek, kiegészítve még azzal, ha 2 méterrel magasabb lett volna a szinpad, talán lábujjhegyre állás nélkül is láthattunk volna valamit a pénzünkért, a végén a világítást hamarabb is felkapcsolhatták volna, és furcsa hogy a küzdőtérről milyen nehezen lehet kimenni, pedig az ajtókat kis átalakítással kétszeresére lehetne nyitni...

+én 2009.06.24. 19:47:38

@Geo_morph: Én is ott voltam a Volán pályán de az '85 nyara volt.

közlekedési bűnöző (törölt) 2009.06.24. 21:00:29

A címhez:

A Depeche Mode mikor volt rock'n'roll ????!

monyon le 2009.06.24. 21:04:33

Katarzis érzés nekem Bécsben 2001.09.11-én volt, nem a tornyok miatt, hanem DM koncert miatt!
Úgy vélem, hogy még mindig jobbak a "csarnokos koncertek" - vessetek meg érte, de ez a benyomás.

Tegnap este nem volt semmilyen kirobbanó érzésem a koncerten, kicsit hiányzott a "tűz" mindegyikőjükből. Dave-nek respect, de azoon vitatkoztunk, hogy azé, még látjuk színpadon. Nyúzott volt és öregedett nagyon sokat, habár mi is csak nem vesszük észre.
Viszont a "kis törpéknek" apukák nyakába is respect!

A rendezőség meg szarjon sünt!!!!
- Innivalóért 3/4 órát álltunk sorba, ja és a sör 600 (anyád). Ezért az árért a Nova-Rockon oda hozza hozzám a sört a hátán a sörös kislány!!!
- Toy Toy megközelítéséért húzzon egy faszkorbácsot magára aki kitalálta, az elhelyezését.
- Koncert végén, meg nyomorogjon velünk a kijáratoknál a secus, mert csak könyörgésre nyitották ki a lépcsők vaskapujait. Nem tudom mi történt volna ha ki kellett volna üriteni a stadion.

Végezetül inkább gyúrunk jan.10-re
-

farkas 2009.06.24. 21:05:05

@Geo_morph: Ez most komoly hogy a Depeche Mode és Ákos egy (blog)lapon van említve? :)

choko 2009.06.24. 21:53:05

@pancsi:

profi munka volt, de nem rock 'n' roll=jelentése=profi munka volt, de nem szartam össze magam tőle...remélem tudtam segiteni...aztán lehet, hogy DM rock...most már engem is összezavartál:-)))

vittore 2009.06.24. 23:13:56

@puppet-master: Basszus! Elképzeltem, amikor kiáll Dave, baszik az úja albumukra, és elkezdik játszani az általad felsorolt számokat plusz photography.... Na az katarzis.....

Applebees 2009.06.24. 23:26:29

Mo-on Depeche Mode zenet jatszik a DaMage zenekar. Allati jok es profik...

Itt a klip a Youtub-rol:

www.youtube.com/watch?v=9_QGnkE00ds

Itt rakereshettek a weboldalukra is...

wladyslawsky (törölt) 2009.06.24. 23:49:11

@johevi: ugyan..."ricsá taccsfé" meg "ojeve vaned, ojeve níded". Magyarul mindenki tudja a szövegeket. A frontemberek kérdésfeltevései meg többnyire nem olyan bonyolultak, hogy egy össznépi "jeee" ne legyen rá megfelelő válasz :D

gastro vazze 2009.06.25. 00:21:07

Hát látom DM -sként divat lett szídni az ETS-t pedig a legnagyobb Mode számok egyike, nem véletlen, hogy annyi változat készült belőle..Tegnap a koncerten is ütött a szám második fele.. lehetett volna kevesebb a SOTU albumról, meg lehetett volna Black Celebration, Everything Counts (ha már annyit énekelt a közönség..).. Egyébként a látvány 5 csillag, a hang 5-ös alá volt.. igaz mi a szinpaddal szemben , attól vagy 15 méterre álltunk. ott jól szólt, de nagyon:)

totyatotya 2009.06.25. 01:13:14

Applebees, ezek kurvajok tenyleg. thx. Mellesleg a kaja egesz jo nalatok :)

Bannor 2009.06.25. 06:03:56

Rob 86.. hogyne lenne aki emlékszik rá...........(amúgy szerintem is '85 :)

én utoljára a nyolcvanas évek végén voltam DM koncerten... na igen amikor nem 37 hanem 17 voltam.... lehet, hogy ezért is de nekem az akkori dalok jelentik az 'igazi' Depeche Modo-t.... nem mondom, hogy azóta is voltak és vannak pl. az új albumról is jó számok, mert bizony vannak...
azért sajnálom, hogy kihagytam.... talán januárban?

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.25. 08:09:28

Ma reggel mertem elolvasni a koncertbeszámolókat!Addig csak picsogtam itt magamban!Ugyan is annyira készültünk,de nem lett belőle semmi,hogy miért,hosszú lenne elmondani....azzal vigasztalom magam,hogy januárban ott leszünk a Zuracskámmal.Olvasom,hogy nem tetszett a hangosítás-érdekelt is volna engem,csak ott legyek,esett az eső az egyik legszebb DM-os élményeim közé tartozik,az amikor életem első DM koncertjén 2001.szeptemberében Varsóban szakadó esőben Angyalhaj énekelte hogy: Sister of Night -rommá áztunk!
Nekem a SOTU úgy tetszik ahogy van-mindennek van evolúciója,nem lehet mindíg izomból nyomni a "rákenrót"!!!!
Az interjúkon pedig látni lehet,hogy szegény Dave-et igen megviselte a betegség-mindenesetre azért tett érte,hogy ne éljen meg matuzsálemi kort,de reméljük,hogy egyre jobban lesz!
Egy biztos:ha négykézláb,traktorral,gyalog,főnök üvöltése közepedte kell elmennem januárban,akkor is ott leszek!!!!!!!!!!

Pólópokol - David · http://polopokol.hu 2009.06.25. 08:33:16

Na igen, a Depeche Mode már majdnem olyan jó, mint a feldolgozásokat játszó Damage... www.damage.dm

Aaronka 2009.06.25. 09:21:41

Aki nagyon fanatikus, és közel akar állni a színpadhoz, az legközelebb szánjon rá kis plusz pénzt és menjen ki Angliába. Én voltam Birminghami koncerten. Nem hittem el, a koncert előtt fél órával az első sorig kényelmesen el lehetett sétálni. Nem volt kiemelt álló jegy, meg ilyenek. Ott nem ennyire "betegek" a rajongók. Ez a koncert nem volt rossz, de a stadionos koncert szerintem sem az igazi. Itt 35 ezer ember volt, és hátulról már nem láttál semmit. Mi lehetett Mexikóban 110 ezer ember előtt??? A Personal Jesusnak ez a változata nagyot üt!!!

Geo_morph 2009.06.25. 09:39:11

@+én: Igazad van, 1985. július 23 volt az elsô, nem 1986. Köszönöm a kijavítást.

Geo_morph 2009.06.25. 09:40:52

@farkas: "@Geo_morph: Ez most komoly hogy a Depeche Mode és Ákos egy (blog)lapon van említve? :)"

Jaj, ne már. Ne legyünk ilyenek... :)

Hang Ember 2009.06.25. 09:41:30

Nos, ami egy koncert hangzását illeti:
általában minden zenekarnak van egy saját hangtechnikusa/hangmérnöke, aki ismeri a zenekar hangszereit, azok jellemzőit, az énekesek kvalitásait. Elviekben ez a fazon kell, hogy felelős legyen a megszólalásért. Na, most, ugye ez az emberi tényező. A másik a technika. Szintén elviekben egy adott gyártó termékének ugyanúgy kell megszólalnia Londonban, Tokióban vagy Budapesten, hiszen erre a gyártó garanciát válla és ugye "nomen est omen". Természetesen a harmadik összetevője a koncertsoundnak az adott hely akusztikai adottságai.
Ezekkel csupán egy fentebbi kommentre akartam reflektálni, miszerint az, hogy szarul szólt az made in hungary again. Ez így egyáltalán nem állja meg a helyét. Egy HK audio PA rendszer, egy Soundcraft vagy Midas keverőpult mindenhol ugyanaz. Nem tudom, hogy a DM saját hangmérnököt hozott-e, ha igen, akkor őt lehet számonkérni a hangzásért.

Doktor Kotász2 2009.06.25. 10:03:23


Egyértelműen bebizonyosodott, hogy a DM - nevezhetjük ősküveletnek, de pozitív felhanggal - vérprofi bagázs.
Azt nem értem, hogy mi a f*szt vártatok ebben az időben? 22 számot lenyomtak, hozták a minimálisan elvárható szint feletti minőséget, ami esetükben azért eléggé fent van. A hangosítás pedig nem volt rossz. Mi a küzdőtér jobb oldalán álltunk a kivetítővel egy magasságban, és bár néha lanyha volt, azért ha megszólalt DAVE, akkor cikkcakkban pisiltük össze magunkat.
A közönséggel sem volt baj, igenis jól nyomták ott a közelemben. A hangulat szerintem az időjáráshoz (is) viszonyítva frenetikus volt, nálunk legalábbis :).
Egyértelmű, hogy januárban szintén ott a helyünk.
Ja! És DAVE gyönyörű!!!!!!!!!!!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.26. 00:02:12

A szetlista talán az utóbbi évek legjobbja volt szerintem. Hála az égnek, nem lemezbemutató koncertet tartottak - bár én a Truth is Miles awayt szívesen vettem volna.

Nagyon örültem: It's no good, Fly on the windscreen, Stripped, Master and Servant (hmmm), Strangelove.

Nem örültem: unom a SOFAD-blokkot meg a Policy of trutht is, a Precious helyett meg mennyivel szebb lett volna a John the Revelator. Majd januárban :))

Viszont nem tudok rajongani értük igazán. Milyen már, hogy a legjobb számok refrénjét a közönség énekli már lassan 10 éve? Miért jó ez? Ettől karizmatikus az előadó?

Sickratmantől jut eszembe a Nesze hülye paraszt c. himnusz.

EmykeBJ · http://www.abbcenter.com/index.php?b=blog_bon_jovi_elveszett_foutak 2009.06.27. 12:34:38

A Depeche nem rockzenekar. Szerintem teljesen jó volt a koncert. megvolt azelső sor. Minden elismerésem gahanéknek!!!Nem ők a kedvencbandám de van jó pár dal amit nagyon szeretek és az előző album nagyon tetszett:DÖrültem is a Precinek.Az est fénypontja az volt, amikor Martin kijött a kifutó elejére, és ottálltam és annyira csodálatos volt, és aranyos, és daveee...kétszer is odajöttés a hideg futkos a hátamon még mindig. Tegnap találtam két képet amikor kijött és rajta vagyunk mi is:D:D:D:D:Da peace volt a legszebb és a never let me...
A Wrongot vártam a legjobban az elején de utólag visszahallgatva nem jött annyira össze Davenek. Megnézném őket megint. hátha lesz Just can`t is:D

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása