Bréking: Mark Knopfler új albuma

Bréking: Mark Knopfler új albuma

Bréking: Get Lucky címmel megjelent Mark Knopfler új albuma, mely a Dire Straits alapítójának hatodik szólólemeze. (Az album a legtöbb európai országban a TOP10-be robbant.)

Ahogy az új albumot hallgatom, lelkiismeret furdalásom kezd lenni, hiszen, amikor legutóbb arról beszélgettünk barátaimmal, hogy "mely előadókat kell még látnod életedben, hogy ne érezd, hogy feleslegesen éltél?", akkor kihagytam a jó öreg Knopflert... Most azonnal a honlapjára reppentem, ahol már megannyi 2010-es turnédátum szerepel, de Budapest még nincs a helyszínek között. Remélem lesz és még egyszer nem hibázok. (Gilmour, Collins, ti is adjatok még egy esélyt, vagy kénytelenek leszünk utazni!)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr731424977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kilgore Trout 2009.10.06. 14:56:59

Már annyira öreg vagyok, hogy én még láttam a Straits-et élőben a régi BS-ben, és Knopfler bátyó is szeret "haza járni" egyedül is, és már kétszer nyomult a Papp L-ban is. Hol éltél te az elmúlt pár évben? Vagy csak lusta voltál koncertre járni?:)

Kilgore Trout 2009.10.06. 14:58:23

Ja, Gilmour 3 éve volt Linz mellett, az viszonylag közel volt, oda érdemes volt elmenni érte, és akkor még természetesen Wright bátyóval lépett fel.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.06. 15:25:48

@Kilgore Trout: Buta voltam... máson voltam / pénz... járok elég koncertre...

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.10.10. 14:25:47

BRÉKING: 2010. július 4. Aréna. Juhhé.

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása