Dream Theater egy kis francia faluból II. rész

Dream Theater egy kis francia faluból II. rész

Hohó, a minden hangszeren játszó csávó visszatéééért! Kizárt dolog, hogy bárki emlékszik egyik első cikkemre, melyben bemutattam azt az elmebeteget, aki Dream Theatert játszik otthoni kis stúdiójában, ami egy kis francia faluban van. Állítólag nem talált zenésztársakat, így saját kezébe vette az irányítást és így az összes hangszeren ő játszik. Nagy nehezen túltettem magamat azon, hogy milyen stúdiója van... Erre rá, pár napja feltett egy újabb videót, mellyel kifejezetten fel is cseszte az agyamat, mert most már énekel is...

A lenti videón a Dream Theater legújabb lemezén lévő The Shattered Fortress című dalt adja elő, közel tökéletesen. Elmegy az ilyen a picsába! :)))

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr871658721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergeroth 2010.01.09. 15:12:06

Figyelmedbe ajánlom még DubFx-et is. Egy ausztrál srác és egy sampler kombinációjával egy egész zenekart helyettesít.

www.youtube.com/watch?v=UiInBOVHpO8
www.youtube.com/watch?v=0h1acesVqQw
www.youtube.com/watch?v=WhBoR_tgXCI

Nem mellesleg kurvajól nyomja. :)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.01.09. 15:56:12

Itt van egy komoly multi instrumelista !

Harmonika, dob, nagybőgő, stb.

www.youtube.com/watch?v=B4RagDrLk-w&feature=channel

@Bergeroth: Nagyon komoly a csávó! Itt egy hasonló technikával dolgozó!

www.youtube.com/watch?v=9qlwYnLltwg

Csórómajszter 2010.01.09. 16:16:18

Szerintem ez egy ÖTÖSIKREK:D

[Brn] · http://46os.blog.hu 2010.01.09. 16:19:22

Valamiért úgy tűnik, nagyon furcsán fogja a pengetőt.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.09. 16:23:27

@Bergeroth: én csupa ilyen arcra vagyok feliratkozva youtube-on, ezek a legjobb videók :D

redrick 2010.01.09. 16:25:21

Ja, telleg elmegy az ilyen a picsaba. De legalabb koncerten nem fogja felbaszni az agyunkat ehhe

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.01.09. 16:30:44

Óriási ez a csávó, meg a lakása is. Kicsit mint amikor Mackulay Culkin Ritchie Rich, örököl nagyon sokat, hullámvasút a kertben, lift a szobájában, nagyon sok játék, stb. Én ilyesmire költeném. A rászorulóknak is csak stúdiót vennék, meg a Vörös Keresztnek is.

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2010.01.09. 16:32:43

Beszarok! Én is otthon vagyok néhány hangszeren, de ennek mindegyik jobban megy, mint nekem az elsőszámú. Csak azért sajnálom, mert ha ki kell álljon egy koncerten, akkor hogyan dönti el, hogy melyiket válassza?
A végén a böfögés tetszik a legjobban. Mert irígy vagyok.

S. Annyi 2010.01.09. 16:55:03

Nagyon köszönöm a videót! Ez egy Istencsávó, eszméletlen, amit csinál, le a kalappal előtte! :-)))))))))))))))))))))
Még 1x köszííííííííí!

S. Annyi 2010.01.09. 16:56:30

@Aradebil: Mész te a billentyűvel...... telhetetlen :-)

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.01.09. 16:57:59

@S. Annyi: van is benne, de asszem az I részben (benne 3 videó) több billentyű van.

S. Annyi 2010.01.09. 17:03:07

@Interstellar Overdrive: Vazz, ez a gyerek még sokra viszi, le is cseréltetném a DT mostani énekesét vele!

S. Annyi 2010.01.09. 17:09:36

Muris Varajic és a haverja gitárjátékát nézzétek meg. Kötelező.

SzocsO 2010.01.09. 17:21:20

Kurvajó, tényleg, ügyes a csóka
de azért az elég kamu, hogyaszongya, "nem talált zenésztársakat". Sztem éppen csinál ilyent is, mivel tökügyes. Azért Franciaországban van elég zenész, még akkor is, ha kis faluban lakik, akinek meg ilyen jól felszerelt st.-ja van, meg hangszerei, biztos nem egy hudecsóró, hogy nem telik buszjegyre a legközelebbi leágazástól. Vagy kocsira.
De mint mondom, nem fikázom, mert tökügyes, bár az ilyen "van máááásik" zenélés nem a kedvencem.

Magister · http://bevertarc.blog.hu/ 2010.01.09. 17:49:38

@flugi_: Reyn Ouwehand...Istenem...az egyik kedvenc commodore-os zenészem :)))

Jó a srác, de nem dobos az tuti. A többihez meg nem értem. Összességében valóban lenyűgöző. Még a büfi is tetszett.

namyr 2010.01.09. 19:20:35

Pont a napokban találtam én is egy francia srácot! David Meshow a neve! Óriási a csávó! Egyedül zenél, saját szerzeményeit adja elő! 25 millióan nézték már meg a youtube-on a videóit!!! De halottál már Mike Oldfield-ról! Nekem Ő a favorit! Nézd meg néhány stúdióalbumát! Ez van ráírva: ALL INSTRUMENTS BY MIKE OLDFIELD! Persze, ha zenélés helyet fikablogokat írogatnának, senki sem ismerné őket! De, szerencsére, inkább zenélnek!

Joey Lawrence 2010.01.10. 22:35:25

Szeretem/Imádom a Dream-et, és ez is nagyon kész volt :) Zenészként én is ismerek pár ilyen arcot (és rengeteg hasonló one-man-army zenekart nézek YouTube-on is), és mindig elfog az irigység :)

Egyébként Franciaországból van egy másik progresszív rockzenész is, aki csak koncertekre visz zenésztársakat: Nicolas Chapel, zenekara pedig a Demians. Novemberben volt/voltak a Porcupine Tree-vel a Pecsában. Az első albuma a Building an Empire annyira jó lett, hogy a PT-s Steven Wilson, aki köztudottan el van szállva kicsit (és ezért is szeretjük :) ) gyakorlatilag szuperlatívuszokban beszélt róla.

És már jön a második lemez, maga Nico mondta nekem. :)

gyz 2010.01.14. 13:47:43

ebben most mi a nagy szám? külön-külön játszika hangszereken. Majd ha előadja élő koncerten, az lesz valami :)

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása