Bezár a Gödör 72 napra

Bezár a Gödör 72 napra

2010.04.17. | Horváth Oszkár

Na gyönyörű. Egy hónapja voltunk úgy a Gödörben, hogy az a hír terjengett, hogy razzia lesz. Ez engem semmilyen mértékben nem érint, csak az zavarna, ha zenét hallgatok, és közben valaki szétrúgja a koncertet, zene leáll, hangulatba beleszarunk, és a végén sikerül arra fogni ennek a jogosságát, hogy 4 embernél füvet találtak... ÚRISTEN, mi lesz! Megöl mindenkit!

Na nagyjából ezt április 4-én sikerült is megvalósítaniuk: összehangolt APEH, VPOP és MAHASZ akció. Bravó! Nem tudom, hogy a kazettamásolás, az italcsempészet és, a ténylegesen büntetendő kábítószer-terjesztés, és a könnyűdrog-fogyasztás közé behúzni a relációs jeleket, pláne egyenlőségjelet nem.

Persze nehogy azt higgyétek, hogy drogokkal volt probléma: a számlaadás miatt kaptak 60, az alkalmazottak szabálytalan be(nem)jelentése miatt további 12 nap tilalmat, valamint 1.2MFt pénzbírságot.

Eközben a rendőrség 350 embert igazoltatott a tér környékén, elfogtak 6 embert kábítószerrel való visszaélés miatt! Nem akarok kiábrándító lenni, de legalább 70 embernél kellett, hogy legyen legalább egy trombita, bazmeg. Meg 8-at garázdaság miatt, gondolom ebből 3-an gördeszkáztak, 2 hányt, őszintén remélem, hogy legalább 3 tényleg kötekedett, és erre hatósági személy a tanú, illetve hatósági személy az is, aki egy 1998-as telefonkönyvvel még aznap este kicsit meginterjuvolta.

Pozitív:

  • a számlával a Gödör se basszon át! nem annyira olcsó hely az, mint amennyire hippi
  • a büntetéssel nem a nyári szezonunkat vágják agyon, ősszel kell csak bezárni 72 napra
  • a bezárás a kulturális központot, tehát a kiállítóterem részt nem érinti, csak a kocsmát
  • a Deák környékén nagyon kemény erőszakos cselekmény sztorik voltak tavaly, egy kisebb társaság heccből kötekedett, ilyen szempontból nem rossz a rendőri jelenlét

Negatív:

  • MAHASZ?! :)) ne idegeljetek már...
  • Végül a közbiztonságot veszélyeztető elemek helyett a szórakozóhelynek sikerült csak igazán alászarni... gratulálok! Emberek ezrei szeretnek oda járni, például mi is.
  • Melyik világvárosban baszogatják a város szívében található, adott helyen legtöbb embert, pláne turistát vonzó helyet ilyen faszságok miatt, hogy "kábítószert" fogyasztanak, meg esetleg a DJ-nek nincs oboázó zsiráf a nyomorult CD-jén?! Ráadásul ilyen eleme nem is lett a hírösszefoglalónak.

Forrás: Index

71 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://b-oldal.blog.hu/api/trackback/id/tr521927921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A magyarok 2010.04.17. 17:07:53

Tegnap, miközben a hokedlin ücsörögtem a konyhában és a hűtőben talált lecsókolbász maradékán nyammogtam, végre rájöttem a nekem rendelt célra. Ideje pislákoló gázlángot gyújtanom az éjfekete sűrű rengetegben, és összefoglalnom – miért is a magya...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.04.17. 09:10:39

Pedig ez a 72 nap csak a borongós előjel... Nemsokáramég a fűszálak is vigyázzban fognak állni, nemhogy gördeszkás hippik. Újra itt a Fűre lépni TILOS! korszaka, szórakozni csak öltöny-nyakkendőben, stb., stb.

altero 2010.04.17. 11:53:39

A közterületen vagy szórakozóhelyen füvező 16 éveseket minden országban baszogatják. Nincsen ezzel semmi baj. Múlt szombaton a Mammut összes szórakozóhelyén volt teljes razzia, a Vizoviczki biztos nem fizetett be eleget az államkasszába (helyett: a megfelelő rendőri vezetőknek) :D

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.04.17. 11:56:46

Pont majdnem oda mentünk, helyett inkább borfesztivál volt és úri magatartás.

mangorlo 2010.04.17. 12:50:13

jahogy a bufé csak? azért nem kár. normál ember úgyse vesz ott piát

Lúdtalp 2010.04.17. 12:52:06

Ott van a közelben egy templom, majd mentek oda misére. Fű helyett pedig jó lesz a tömjén. Vége az SZDSZ-nek, elszedik tőlük a várost.

Jacques de Molay 2010.04.17. 12:56:12

Hát, amilyen belterj volt ott, nem is árt egy kis vérfrissítés, nem lesz minden héten Balaton koncert, na und?

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.04.17. 13:13:00

Kivételesen a "családom" ellenében kell érvelnem:
- Nem a Gödör zár be, hanem a kávézója, az is pont nem csúcsidőben. A cím tehát ún. túlzás.
- "A kávézóra a jelentős büntetést a nagy razziát megelőző VPOP-ellenőrzésen szabták ki" Szóval kicsit túl lett pörögve ez a drograzziás vonal. Aki baszik a számlákra, azt pedig rúgják is picsán! Attól függetlenül, hogy az egy olyan hely, ahova mi is járunk, vagy egy lacifesztivál.
- Egyetlen szórakozóhelyet se tudok sajnálni. Bármelyiket elő lehet venni, biztosan fognak apróbb-nagyobb huncutságokat találni.

hétes 2010.04.17. 13:18:42

"de legalább 70 embernél kellett legyen legalább egy trombita" mondatrész helyesen: de legalább 70 embernél kellett lennie legalább egy trombitának

scorpioscorpio 2010.04.17. 13:20:23

...van még pár hely, ahol ahol körül lehet-ne nézni : - ) Altero,bátor vagy!!! ... h kis is mondod!!! Kezdek aggódni érted....frankón...

WayacrosstheRubicon 2010.04.17. 13:20:31

Lehet, hogy azért nem volt "oboázó zsiráfos" elem a hírösszefoglalóban, mert marhára semmi köze nem volt az akciónak a MAHASZ-hoz, csak az IQ-bajnokok városi legendábian már így terjedt tovább, mert így "ütősebb" a blogbejegyzés, duuuuuh?
De egyébként tök jogos a számonkérés az utolsó mondatban: ha az anyagyilkosságnál kisebb súlyő bűncselekményeket követnek el egy szórakozóhelyen, felháborító, hogy nem hagyják békén őket! Ha kórházban, templomban, iskolában, könyvtárban, az teljesen rendben van, ha moziban, bevásárlóközontban, focipályán, tán még az is OK, nadehát hogy a fiatalok önfeledt szórakozósába belerondítani holmi füvezés, illegális zenefelhasználás, számviteli kötelezettségmulasztás, stb., stb. miatt! Példátlan! Felháborító! Mit szól majd ehhez Brüsszel???

KCB 2010.04.17. 13:25:15

"Nem akarok kiábrándító lenni, de legalább 70 embernél kellett legyen legalább egy trombita"

Ezt honnét tudod, személyesen tőled kapták? :D

RustySpoon (törölt) 2010.04.17. 13:32:33

Jejj de szar ez a poszt te.. Nem adott számlát, zárják be a faszba.. mit kell ezen pörögni? Én egyébként szezonban záratnám be rövidebb irdőre.. sokkal nagyobb hatása lenne. Egyébként meg kinek képzeled magad? Majd te megmondod, hogy mit lehet tolerálni egy szórakozóhelyen és mit nem? A Deák téren ugyan úgy érvényesek a jogszabályok, mint bárhol másutt.. ezen se te, se azok nem változtatnak akik szeretnek oda járni.

A drog meg rossz.. értem?

dmm 2010.04.17. 13:39:55

@RustySpoon: a te hozzászólásod meg ótvar. értem?

scorpioscorpio 2010.04.17. 13:41:45

Tudja vki h a Slota féle "történelmileg tudományosan megalapozott" cikket miért is nem lehet kommentelni?:-)

kispista 2010.04.17. 13:46:01

Ahol nem adnak számlát és feketén dolgoztatnak, azokat örökre zárják be.

"R. Bakonyi Ágnes szóvivő csupán annyit mondott, hogy két hónapos bezárást és milliós büntetést a visszaeső szabálytalankodókkal szemben alkalmazza az APEH."

Főleg ha visszaesők! Ne találják ki azt, hogy a közterhekre nem futja a bevételből! A cég vezetőjét meg vágják sittre adócsalás miatt!

"Melyik világvárosban baszogatják a város szívében található, adott helyen legtöbb embert, pláne turistát vonzó helyet ilyen faszságok miatt, hogy "kábítószert" fogyasztanak,"
Mindenhol, ahol a turisták fontosak. Mert ők nem drogosokat akarnak látni a szórakozóhelyeken és közterületeken.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.17. 13:51:29

"a büntetéssel nem a nyári szezonunkat vágják agyon, ősszel kell csak bezárni 72 napra"

ezzel kurvára nem értek egyet, mi az hogy ősszel kel csak bezárniuk, amikor úgy sincs forgalom?
Ez tipikusan olyan, mint amikor a ker. tv-ék mondjuk éjfélre teszik a 2 órás elsötétítést, amit büntiből kaptak.

Ha jogos és korrekt a büntetés, akkor legyen bezárva mostantól és pont.

Így mi tartja vissza, hogy legközelebb is átbasszák a vendégeket meg a csapos lányokat? Majd bezárunk a télen, kit érdekel?

Rahsid 2010.04.17. 13:57:48

Legalább majd elszoknak onnan az alteros retkek.

dmm 2010.04.17. 14:01:13

@Rahsid: és kik fognak majd odaszokni?

Abrash1965 2010.04.17. 14:04:04

kocsmát nem felfügegszteni kell, hanem a bérlő helyett újat találni. Addig, amig a végül megtalált bérlő rendet tart kivül is és számlákkal is. ennyi.
Nem az övék a terület, lesz új bérlő.

Spanish VVax 2010.04.17. 14:10:12

Tetü ország, tetü szervekkel, tetü szabályozással. Ticcsuk be, zárgyuk börtönbe. Ez az f*szfejek, vissza a balkánba, oda valók vagyunk !!

img 2010.04.17. 14:21:15

annyira jo, hogy az "erzsis" mocsok igy kiall egymasert, amortizaljatok csak tovabb a helyet (igy sincs elegge szetbaszva, foleg a fuves resz es a design terminal kozti placc), kozben buszken hangoztatva, hogy mekkora fless az erzsis eleterzes, meg a kulfoldi turistak, blabla. persze.
amugy sem ertem, hogy aki fent ucsorog es a szomszedos ejjel-nappalibol szerzi be a dobozos aszokot, az megis mi a faszert picsog...

img 2010.04.17. 14:22:20

@Spanish Vax: pont azert vagyunk mar most is balkan, mert nalunk mindenkinek lehet mindent. faszfej.

Amphiprion Ocellaris · http://bohochal.tumblr.com/ 2010.04.17. 14:30:20

@img: Részben egyet kell értenem. Kicsit talán OFF, de az egész tér és a környék is tök jól fel lett újítva, ki lehetett ülni a parkba asztalokhoz ebédelni. Aztán rohamos tempóban leamortizálódott az egész. Mostanra egy hányás. Nem mondom, hogy a Gödör látogatói tették tönkre, sőt! De nyilván nem a galambok...

díjhitelező 2010.04.17. 14:45:21

Én szerettem a Gödört. De ami ott folyik az tényleg tarthatatlan...
Iszonyatosan gázos arcok, zsebesek, tiszta húgy és szar minden. Ne mondjátok, hogy ez laza és kúl! Lányok a buszmegállóban pisálnak b@sszátok meg!

De mit lehet tenni? Nem kell odamenni (ahogy ezt teszem is). Nem a "csúcsidőben" kell odamenni.

A József Attila utcában is nyílt egy non-stop, asszem a Sas utca sarkán, marha jó, hogy cikk-cakkba rohangálnak át a tökrészeg fiatalok a 4 sávos úton, "doin' the beer run"...

Van egy kérdésem! Mi a f@szért engedik be a kicsiket (under 18) a kocsmákba, diszkaukba? Miért szolgálják ki őket cigivel meg piával?

pg2 2010.04.17. 14:48:30

@WayacrosstheRubicon: Olvass, mielőtt írsz. Nem városi legenda, hanem a MAHASZ is kiszállt razziázni.

Amúgy tényleg aljas dolog azt mondani, hogy majd ősszel zárjon be a kávézó. Ugyebár a két hónap meg a milliós tétel a visszaesőké, vagyis legalább egyszer már volt ebből ejnyer-bejnye. Gondolom, akkor is ilyen engedékenyek lehettek, ha ekkora hatása lett. Ha meg a klubbnak szüksége van a program mellé kávézóra, mondhatja azt, hogy figyelj, Józsi, mivel nem tudod teljesíteni a szerződésben vállaltakat, ki vagy rúgva, keresünk mást...

mepew 2010.04.17. 15:00:16

szánalmas... egyrészt az 1,2 milla bünti - 2-3 milliót csinál a gödör naponta , ezt biztos forrásból tudom - az őszi 72 napos bezárás senkit sem fog izgatni. Annyiba kerül egy pia, mint nálunk a Minyonban, csak éppen műanyagpohárban basszák eléd, a koktéloknak köze nincs a nemzetközi sztendredekhez, ráadásul büdös és koszos. A magát "üzemeltetőnek" nevező galeri pedig azt sem tudja merre van arccal nyitás óta. Tipikus magyar hozzáállás: minél rövidebb idő alatt minél több bőrt lehúzni, aztán megunk mögött mindent felégetve eltűnni a süllyesztőben. Mi a faszért nem zárták be most??? Kíváncsi lennék mennyibe került fű alatt a társulatnak az őszre halasztott bezárás...

díjhitelező 2010.04.17. 15:20:32

@mepew: a minyonnak ki a tulajdonosa?

m.logic 2010.04.17. 15:20:51

HAHA, sok köcsög LMPs megszívta.

AIR 2010.04.17. 15:25:45

hulljon a férgese! akit egy ilyen hely bezárása érzékenyen érint szórakozási szokásaiban, azt nehéz sajnálni.
egyetlen negatívum, hogy turisztikailag tényleg fontos hely. de ősszel remélhetőleg úgyis inkább honfitársaink gyermekei keresik fel ezt a szeméttelepet.

díjhitelező 2010.04.17. 15:34:24

@mepew: csak mert nem tudom ki az... Kiváncsi lennék rá. Azonban rájöttem, hogy nem a megfelelő helyen tettem fel ezt a kérdést!
üdv

díjhitelező 2010.04.17. 15:35:08

Mondjuk azt se tudom, hogy a Gödörnek ki a tulajdonosa/üzemeltetője.
Valaki?

Magam_a_Mondomét! 2010.04.17. 15:35:15

Nem értem a posztírót, van olyan cselekmény amit kicsiben szabad, csak nagyban nem ? Tolerancia van? Vagy nincs!

mepew 2010.04.17. 15:43:40

@díjhitelező: legyen annyi elég, hogy olyan szakmailag felkészült, nagy múlttal rendelkező illetőről van szó, aki nem sajnál befektetni olyan dolgokba, amiről a gödör vezetése megfeledkezik lásd számítógépes rendszer a forgalom és a dolgozók kézbentartására, az árlapon feltüntetett áraknak megfelelő minőségű alapanyagok beszerzése stb. konkrét példa én szebbet hányok, mint amilyen koktélt te kapsz a gödörben ezerötért. Nálunkennyiért én úgy készítem el azt az italt, ahogy mindenki más az egész világon, számlát kapsz róla - ez alap nálunk - és közben abszolút egyedi légkörű helyen szórakozhatsz.

steverubellreborn 2010.04.17. 15:57:51

@m.logic: HAHA, sok köcsög LMPs megszívta.

Inkább a Jobbikosok mert a sok,proliarcú Morvai Hisztina szavától feltüzelt gárdista nem tud ott a füvén élőláncban összekapaszkodni.

knowledge tree 2010.04.17. 16:09:56

Nyakunkon az Orbán-éra! Rend lesz itt és fegyelem!!!

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2010.04.17. 16:15:32

A magam részéről teljesen egyetértek a fokozott rendőri jelenléttel is, a kereskedelmi egységekre vonatkozó szabályok betartatásával is, stb. De a vonuljunk fel, igazoltassunk mindenkit, húzzuk le a zenét, stb. semmivel sem indokolható intézkedés. Rengeteg vendéglátóhelyen tartanak ellenőrzést, amiből te vendég nem érzékelsz semmit, mert nem jön be hatszáz rendőr. Az igazoltatások, amik elsősorban a kábítószer fogyasztók kigáncsolását szolgálják, láthatóan eredménytelenek. Ahogy nosferato is mondja, egy este egy ilyen helyen nem hat embernél van cucc. Tehát statisztikailag nulla az eredmény, ahhoz képest hogy rakás embert meg feleslegesen vegzáltak.

Ráadásul a rendőrség nem olyan, mint te, hogy oda kell menj egy archoz, h te, van cuccod? Elvileg rendelkezésére állnának olyan eszközök, amivel a terjesztőket tudnák szűrni, akinél nem egy g fű van, hanem öt kiló. És ehhez igazoltatni se kéne senkit, csak rárúgni az ajtót.

Lamorak · http://www.clusterone.hu 2010.04.17. 16:39:44

Plusz egy strigulaként állok azok közé, akiket kra nem érdekel, h jogtiszta zenét játszanak-e a dídzsék v h elszív-e vki egy dzsojntot a Gödörnél, de azért igenis rúgjanak seggbe bárkit, ha feketén dolgoztat és nem ad blokkot se, pláne ilyen árakkal, mint a Gödör. Ennél tovább én nem gondolkodnék ezen a történeten.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.17. 16:53:41

Amúgy ez kell, igen trendi lett ott dögleni, meg deszkázni. Én garázdaságért azokat vinném be, akik gördeszkával csúszkálnak a padok oldalán. Az összes pad használhatatlan, mert már szálka áll ki belőle mindenhol a deszkázástól, s ráadásul nem lehet végigmenni a 3 méter széles úton úgy, hogy ne jönne szembe, hátulról, oldalról, felülről, lentről 25 szarházi nyikhaj.

Maga a Gödör meg adjon számlát, vagy zárják be FŐSZEZONban.

Yendi (törölt) 2010.04.17. 17:03:21

"ilyen faszságok miatt, hogy "kábítószert" fogyasztanak..."
Lassan már ott fogunk tartani, hogy aki nem füvezik közterületen az nem lesz menő. Persze csesszük el a fiatalok értékrendjét, mert ugye drogok nélkül már nem lehet szórakozni, legalábbis nem trendi.. MInt más civilizált, a polgáraival törődő államban TILOS a könnyűdrog fogyasztás, terjesztés. Lehet mondani, hogy adóbevétel meg ilyenek miatt de jól járunánk, csak ezzel jobban romlik a szint, és szerintem a profit nem fontosabb az emberek egészségénél.. így is kurvasok alkoholista van, dohányos, meg egyéb szenvedélybeteg.. a fúre is ugyanúgy rá lehet szokni. Másrészt aki nem akar zárt helyen a szagtól bekészülni, azzal mi lesz? Külön drogmentes terem? Másrészt aki szer hatása alatt produkál gondatlanságból valamit, akkor mi lesz? Enyhítést kap, mert tudatmódosítót szedett? Hogyan lesz az embernek így felelősségtudata? MIlyen példát fog mutatni az utódoknak az a 16-17 éves lányka, aki a járda közepére hugyozott bekúrva, betépve? Ne csináljunk már rendszert ebből.. Lehet sokak szemében gáz vagyok, mert nekem elég 2-3 sör, fű nélkül, cigi nélkül, és nem az utca közepére hugyozok, hanem toi-toiba (ha nincs, akkor keresek egy távoli bokros helyet, hogy legalább ne terjengjen húgyszag a járda közelében)..

Örülni kéne, hogy bizonyos helyeken van rendőri jelenlét, máshol mit nem adnának ezért. Rühellem ezt a kibaszott fővárosi elkényelmesedett szabadossági felfogást (én is mondjuk itt élek, csak már a tököm kivan az ilyen elkényelmesedett parasztokból), aztán majd megy a pislogás 10 év múlva, hogy mennyire megzuhant az erkölcsi szint.. és 12 évesek egymásba kapaszkova fognak betépve az úttest közepén hugyozni, mert szabad..

A Gödörnél most mi van? Tele van szarva, hugyozva az egész, ki van tapsova több helyen.. így építs parkot a belvárosba! Aztán a sok szabados gondolkodású istenbarma meg üvöltözik a zöld terület védelméért...

Persze lehet mondani, hogy indokolatlan 600 rendőrt felvonultatni, meg lehet túlzás is, de legalább nincs bűnözés, kevesebb a zsebes. Ha a nyugati aluljáróban éjjel valaki kivágja előtted a kést 4 társával, akkor szerintem te szeretnéd, ha ott lenne melletted az a 600 rendőr.. akkor menne a hiányolás.. addig meg üvöltsd, hogy rendőrállam..

Gratulálok!

Yendi (törölt) 2010.04.17. 17:04:57

@Szekuriti Blogger:
"Maga a Gödör meg adjon számlát, vagy zárják be FŐSZEZONban."

ennyi..

kelemenbandi 2010.04.17. 17:07:07

Halálosan komolyan érdekelne az, hogy kik döntöttek abban, hogy ősszel kell majd bezárni. Függetlenül attól, hogy szeretem a Gödröt, nem hiszem el, hogy nem kurva gyorsan igénybe vett mindenféle kapcsolatok bevetése árán lehetnek nyitva egész nyáron. Vagy ha ez a hivalos eljárás, akkor viszont kurva nagy baj van ezzel az egész ellenőrzök/büntetek dologgal.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2010.04.17. 17:30:00

::: kábé arra jó ez az egész razziarazzia dolog, hogy a városi nagyközönség előtt demonstrative meg van lógatva a szolgálunk-védünk, aztán mehet a hőzöngés, hogy hát ezek a vendéglátósok, meg a pestbudai fijatalság :PP asszem erre monnyák szépmagyar szóval, hogy "publicity stunt"

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.17. 17:40:50

@mepew: teljesen másért megy valaki a Gödörbe, meg a Minyonba. Voltam párszor nálatok is, de egy funkybuli meg a korrekt módon kevert koktél, meg a dizájner berendezés teljesen más, mint amikor underground zenekart akarok látni, vagy vmi hiphopot, és PONT műanyag pohárból akarok sört inni, hogy legalább félig azt higgyem, hogy egy fesztiválon vagyok. Az árakról fogalmam nincs, hogy hol mi mennyibe kerül. De ha igazán geciszar koktélt akarsz, akkor azt az Operánál lehet kapni.

Amúgy TÉNYLEG zárják be főszezonban, 1 hétre. Az összehugyozás-szarásról nem tudok, úgy néz ki, 2 Gödör van, egy azoknak, akik hoznak magukkal piát és fent ücsörögnek, 1 meg azoknak, akik konkrétan igénybe veszik a szórakozóhelyet. A wc-vel az egyetlen bajom, hogy a csajok is a fiúba járnak, de tul.képpen olyan nagyon nem baj ez se. Én mostanában minden nagyobb forgalmú helyen kapok blokkot, meg másokéval együtt szoktam összegyűjtögetni a pultról és kidobálni. Ezt ellenőrizni csak akkor lehet, ha nyitva van a hely, jöjjenek oda, videózzanak, vagy legyenek hárman, és csendben intézzék.

Aki szórakozni megy, az szerintem nem azt érdemli, hogy elkúrják a bulit. Ha viszont elkúrják a bulit, akkor annak ne olyan eredménye legyen, hogy elkaptunk 6 embert 350-ből, meg 8 garázdaság. Tehát 336 embernek sikerült elrontani az estéjét. Ezt lehetett volna éjjel 3-kor, meg délután is... és április 4-én konkrétan reggae fesztivál volt, rengeteg élő fellépővel, az Artisjus esetleg kell oda, de a MAHASZ...

Annak örülök, hogy megtudhattam, hogy már szórakozni is pártpreferencia szerint járunk.

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2010.04.17. 18:55:41

Véglegesen bezárni? Minek? Hogy még több munkanélküli legyen, és aztán ott álljon üresen az egész hóbelevanc hónapokig, hogy aztán százhatvan szociális munkás és mentős kíséretében újra meg lehessen nyitni a helyet?
Úgy meg kell büntetni az üzemeltetőket, hogy ne érje meg nekik ilyen csacskaságokat csinálni. 1,2 millió forint? Az egy ilyen helynek még talán rossz esetben is napi bevétele. Ennek minimum a tízszeresére lenne szükség. Ez pont olyan, amikor egy-egy multit nevetséges összegekre bírságolnak meg félrevezetés és egyéb dolgok okán. Ebből következik, hogy nem a szezon végén kell bezárni a helyet, hanem nagyon is a szezon közepén. Az a néhány ember, aki esetleg agyonvizezett sörre és némi zenebonára vágyna az adott időszakban, az csalódottan fog távozni, de legalább kicsit észhez térnének az üzemeltetők. Talán. De ebben sem vagyok már biztos.
Továbbá a MAHASZ, illetve a többi emlegetett jogvédő igazán pályát változtathatna most már, mert számtalan olyan terület van, ahol több segítséget nyújthatnának az emberi jogok védelmezőjeként. Vagy azoknak a köröknek kéne elgondolkozniuk világviszonylatban, akiket kiszolgálnak. De talán ezt nem kell magyaráznom, mindenki tudja, hogy mire gondolok.
Azon sem kell túlzottan meglepődni, hogy a fiatalok egy részénél drogot találtak, inkább az a döbbenetes, hogy ha mindez igaz, akkor milyen mennyiségben! Félreértés ne essék, abszolút nem igénylem, hogy betépett kamaszokat kelljen kerülgetni a Gödör (illetve más helyek) környékén, és azt sem állítom, hogy hagyni kell. Egyszerűen csak szigorítani kéne a szabályokon, és elsősorban azt a rengeteg kötekedőt és zsebest kéne valamilyen formában eltávolítani a környékről. Mert ezek okozzák a legnagyobb bajt. Ugyanis baj és baj között is lényeges különbségek vannak. Az a szerencsétlen kiskamasz, aki betépve tud csak szórakozni, azt nagyon tudom sajnálni, de valószínűleg nem csak a droghasználat játszik közre abban, hogy sekélyes az értékrendje. A csövesekről nem is beszélve. Természetesen nem lehet minden sarokra rendőrt állítani, de azért az sem járható út, hogy lassan már nem merek sehova sem elindulni (egyedül meg pláne), mert azon kell izgulnom, hogy mikor fognak kirabolni?!
Hosszú idő óta először jártam arra a napokban, és engem kifejezetten örömmel töltött el, hogy ilyen nagy a nyüzsgés még napközben is arrafelé. Kevés az ilyen hely ma Budapesten, főleg ennyire a város közepén. De az óriási baj, hogy ilyen mértékű szabálytalanságok és egyebek történhetnek.
A Gödört, mint szórakozóhelyet mindig is kerültem, többek között a már emlegetett hihetetlen mértékű igénytelenség miatt is.
Azon csodálkozom, hogy az ÁNTSZ nem tartott a kiscsoporttal, mert az sem ártott volna.

sorica123 (törölt) 2010.04.17. 18:58:53

'Lassan már ott fogunk tartani, hogy aki nem füvezik közterületen az nem lesz menő.' - ott, ott. De csak lassan. Oda jutunk. Bizony. Majd kötelező lesz és reklámozni is fogják. Istenem, egyesek de szeretnek félni, még kérik is a korbácsot.
Engem inkább a feketén dolgoztatás meg a számlanemadás bosszant, mert ahhoz képest, mekkora vúdsztokkolás megy körülötte, maga a Gödör belülről egy iszonyat puccos, drága hely (hamutartó, 'kerekdossziék', külön cigizőhely nélkül ráadásul, tehát pillanatok alatt levegőtlen és hóttretek lesz a nagyterem ha betódul a nép). De főleg a lazázáshoz képest kontrasztosan drága.
A másik, mitől kissé berágtam, a pártoskodó dumák itt is. Nem kell modoros műhippinek se lenni, se politikabuzi majom árjának... egyszerűen nem értem édes hazám hülye népét, mit tapicskol ebben a gagyi szereposztásban már 89 óta... ez egy előre megírt kamu marhaság, ágyútöltelékek számára. Lehet politizálni, sőt kell is, mert az lenne elvileg a szervezés, de ésszel!

feketehun 2010.04.17. 19:14:38

@Yendi: Alapvetően nem írsz rosszakat, akár igazad is lehetne, de: ha valaki kábítószer hatása alatt követ el bűncselekményt, az éppenhogy nem enyhítő, hanem súlyosbító tényező. Konkrétan, szakmám szerint ennyit tudok hozzászólni, ebből kifolyólag viszont az összes többi gondolatod is lehet éppen ugyanolyan alaptalan spekuláció, mint az említett.

Szerintem amúgy jó a Gödör, ahogy van, azzal teljesen egyetértek, hogy blokkot igenis kellene adni. Az pedig, hogy esténként többezer fiatal szórakozik itt - akár fenn, akár lenn - csak jót tesz a városnak. Be kell látni, az a normális, hogy egy nagyváros szívében zajlik az élet éjszakánként. Az Erzsébet tér nem egy nyavalyás lakótelepi zöldövezeti park, ne is csináljunk úgy, mintha az lenne.

csatika 2010.04.17. 19:26:58

Én csak annak örülök, hogy egy héttel korábban voltam ott plakátolni, mert lehet, különben most vandalizmusért előzetesben csücsülnék... A Gödörtől nem sajnálom a bevételt, mert az egyetlen nagyobb, nyílt térrel is rendelkező hely, ahol emberek kulturális hovatartozástól függetlenül, elvárásoktól mentesen mulathatnak. Lehet, nem sok nekik a 1.2 M... A 72 nap az viszont nem kevés, csak abból senki nem keres semmit. Akkor nagyobb bírság és kevesebb bezárás lett volna célszerű.

Plumper 2010.04.17. 19:35:26

van még olyan, hogy Mahasz? én Hamaszról tudok.:-DDD
akinek 2 GB-on van a zenéje a 3x3 cm-es zenelejátszóján, azt hazakísérik leellenőrizni, hogy megvan-e neki otthon eredetiben?
ha másolt CD miatt kaptak el vkit, az láma. CD, DVD? :-P ne ott cserélje az Office-t, majom.

boncfoldi 2010.04.17. 19:37:20

Nálunk egyszer az egyik újságos-pavilonban nem adtak blokkot két darab képeslap mellé. Két hét zárás a pénzbüntetés mellé úgy, hogy konkrétan másnap már ki sem nyithatott. Pedig a másnapi újságnak is pont szezonja lett volna.. Érdekelne, hogy a Gödör-klub szezonja mennyivel izgalmasabb, mint például azé a virágbolté, amelyiket ugyanezért simán bezárnának mondjuk akár a nőnap előtt is..

Plumper 2010.04.17. 19:39:33

@sorica123: ja, a Gödör egy elég drága hely (és meg lehet bent fulladni; 200.000 Ft-os klímaberendezés tipikus kispórolása). VISZONT az Erzsébet tér és a Gödör körülötti helyen nem Gödör-turisták vannak, hanem vúdsztokolók, akik a közeli boltokban veszik a piát.
úgyhogy ha be is zár a Gödör, a fiatalok ott maradnak.
meg az üveggyűjtő csövesek.:-)

_D_ 2010.04.17. 19:54:40

"Ne csináljunk már rendszert ebből.. Lehet sokak szemében gáz vagyok, mert nekem elég 2-3 sör, fű nélkül, cigi nélkül, és nem az utca közepére hugyozok, hanem toi-toiba (ha nincs, akkor keresek egy távoli bokros helyet, hogy legalább ne terjengjen húgyszag a járda közelében).."

ejj, hogy te milyen egy kibaszott kulturált gyerek vagy.

Elég 2-3 sör, fű, cigi nélkül? Erre aztán büszke lehetsz.
Ugye tudod, hogy az etil-alkohol egy ipari oldószer? Szerinted hány erőszakos bűncselekményt követtek el "2-3" sör után és hányat "2-3" füves cigi után?

Apropó, a 2-3 nálad 0,33-as dobozban vagy fél literes korsóban mérendő?

No de sebaj, ahogy a régi bicikliről szép lassan leoldja az etanol a rozsdát, ugyan úgy oldja fel a májatokat, a gyomrotokat és az agysejtjeiteket is nektek Alkoholország alkoholistáinak ez a nagyszerű vegyület.

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2010.04.17. 19:55:03

Különösebben nem sajnálom. Eddig nekem is a kedvenc helyem volt a belvárosban de miután egy hosszabb kihagyás után visszatértem és láttam, hogy itt is idióta kopaszakat állítottak a lejáratokhoz elment a kedvem helytől..

2010.04.17. 20:26:40

Engem a szórakozóhely része nem érdekel, ott rothadjon meg, ahol van pénzéhes maffiózók gyülekezete, felőlem be is zárhatják, tudok venni dobozos Ászokot 200ért is, nem kell ott 500ért. A fenti részt viszont rendberakhatnák. Ott lakom mellette és két ével ezelőttig szuper dolog volt oda kimenni napközben vagy este, napozni, dumálni, lenyomni egy sört, vagy meghajtani a modellhajót a medencében, azonban jó ideje akkora szenny lett ott, ami nem tolerálható. A tereptárgyak tönkretéve, csövesek, punkok, szipusok, tajtrészeg tinik, sőt még irritáló budai zsúrfiúk/mis picsák özönlötték el a helyet. Pisaszag, szemét mindenhol, teljes szégyen. És nincs aki rendben tartsa a placcot, a kerület is leszarja, pedig igen központi, reprezentatív hely (elméletileg). Pedig elég lenne két nyugdíjas vagy közmunkás napi 12 órában, akik cirkálnak és szemetet szednek, mennyibe kerülne az, járulékokkal kb. havi 400 ezer, ezt nyugodan ráverhetnék a Gödör Klubra, hamár a fél teret elfoglalják. Nincs itt gazdája semminek, egyszer megépítették, aztán le van szarva, arra senki nem gondolt, hogy oda emberek is mennek. Akik meg mennek, azok..hagyjuk.

tetro 2010.04.17. 20:33:19

@shitgun: Maffiózok? :D Kik a maffiózok a Gödörben erre olyan kíváncsi lennék. Az ital meg tényleg rohadt drága, mint általában Pesten. Alternatív a füvön iszogatott borsodi az éjjelnappaliból. Arról meg nem a Gödör tehet, hogy egy csomó ember aki a Gödör köré jár, nagy ívben tesz a környezetének az állapotára.
Az meg hogy a Gödörre mit vernek rá mert elfoglalj a fél teret. Gondolom nem ingyen foglalja, sőt szerintem sok pénzt fizetnek, ráadásul olyan programokat szerveznek ami alig van máshol a városban. De ez is magyar mentalitás, mintha egyeseknek fizikai fájdalmat okozna, hogy valakiknek valami sikerül.
Ja és persze azok is köcsögök akik odajárnak. Stílustól életkortól függetlenül, köcsög mind aki odamegy ugye? :D

2010.04.17. 20:57:30

@tetro: Nem köcsög, aki odamegy, én is sokat jártam, mint említettem 200 méterre lakom. Viszont a hely ocsmány lett már jó ideje, ne mondd, hogy okés az, hogy szemét, bűz, meg percenként cigit/pénzt/üveget kunyeráló csövesek, drogosok vannak. A Gödör Klub meg tehetne valamit a rendért, ha már a tér egy részén azáltaluk árult piát vedelik, ld. felső pult, ráadásul amennyire tudom a nagy területű lépcsősorra nem is vonatkozik a bérleti joguk. Javíts ki, ha jobban tudod. A maffiózó meg az, aki alacsony bérleti díjért cserébe szart se tesz a környékkel, fizetős koncert alatt a saját, külső asztalnál fogyasztó vendégeinek sem biztosítja a toaletthasználatot, bejelentés nélkül foglalkoztat embereket horribilis italárak mellett.

lüke 2010.04.17. 21:25:17

tulajdonosváltás lesz a gödörben:)
igaz a fidesz nevezte még anno ki
most a 8 év kibekkelése után,mi lesz?

Mizu 2010.04.17. 21:31:57

Kár hogy nem 12 évre zárják be. Legalább nem lenne húgyszag meg teleszarva a kiállító terem sarka se a deákon.

dru. (törölt) 2010.04.17. 21:39:40

úgy kell a retek hippiknek. megérdemlik. elég szomorú, hogy a Gödör körüli amúgy szép parkot hogy tönkrevágják...
akiknek meg a szórakozás=fű...no comment. szánalmas emberek, unalmas élettel.
@sorica123: na nézd mááár. itt az okoskodó füves hippi megmondóember. már vártam mikor bukkan fel egy. get a life!

Jajjfagyi 2010.04.17. 21:42:20

Mi a főszezon? A nyár? A büfének.

A szórakozóhelynek az ősz. Amikor nem lesz büfé. Tegye fel a kezét, aki olyan helyre megy koncertre, ahol egy pohár szódát sem lehet venni.

Jajjfagyi 2010.04.17. 21:43:39

Ja, s ez a politikáról szól? Ha bele kell erőltetni, akkor LMP ma már.

2010.04.17. 21:50:33

@Jajjfagyi: a nyár a főszezon, ha elnézel arra egy nyári este, láthatod, hogy kb. 500-an ülnek végig a lenti teraszon és a lépcsőn lévő asztaloknál. De akár többen is, ráadásul nem mindenki oda ül le, aki fogyaszt, ergo egy péntek/szombati napon több ezer fogyasztó ember fordul meg ott. Ősszel meg majd megoldják valami trükkel, mondjuk új vállakozás viszi a büfét, vagy amíg jó idő van, kint lesz a büfé valami alibicég neve alatt futtatva. Ez a büntetés egy nagy nulla.

Jajjfagyi 2010.04.17. 22:01:44

Ez nulla. Tudom. A Gödörnél - ha jól tudom - egy egészen hülye üzleti modell van. A büfének a szórakozóhelyhez nincs sok köze. Más cég csinálja, mások a tulajdonosok. Így- ha őszre nem oldják meg - a bünti a szórakozóhely üzemeltetőit fogja érinteni, mert az ő vendégeik nem akarnak olyan helyen lenni, ahol nem lehet inni.

Tényleg, jogilag 72 napra új vállalkozás kaphat oda működésit, hogy legyen büfé?

2010.04.17. 22:20:06

Hát, ehhez nem értek, de szerintem el lehet intézni, ahogy ebben az országban mindent, ha van valakinek zsozsója és/vagy kapcsolata. Nekik meg mindkettő van.

min 2010.04.17. 22:29:30

Párizs. 1995. Jean Michel Jarre koncert az Eiffel toronynál. Másnap a rohamrendőrök valamiért nagy rendet vágtak a még ott maradók között. Szóval máshol is van ilyen...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.04.17. 22:59:59

Nekem az tetszett a sztoriban, hogy az emberek feketén foglalkoztatásáért csupán 200 ezer forint bírságot szabtak ki és 12 nap bezárást. Bezzeg a számlák miatt ennek a többszörösét.

És egyetértek @kelemenbandi-val: valami komoly gebasz lehet a rendszerben, hogy ezt így el tudták intézni pillanatok alatt. Legalább akkora kurvanagy gebasz, mint a XI. kerben, ahol az alkoholárusítás korlátozása csak az A38 hajót, a Riót és a ZP-t nem érinti. Milyen érdekes...

díjhitelező 2010.04.18. 09:25:28

Tegnap csakazért is elmentem és megnéztem mi folyik ott!

Este 9-10 órakor a régi buszpályaudvar terasza alatti rész, amit mindenki klotyónak használt, teljesen lezárva. Mögötte a parkban sok fiatal mindenütt sok deszkás, görkoris és bmx-es. A fiatalokat két 8 fős fiatal rendőrökből álló osztag folyamatosan igazoltatta! Maga a hely körül van véve lánccal és a bejáratnál kemény hormonkúrán átesett kopasz gecik állnak. Lent szinte senki... se kint se bent... A kidobók a szemem láttára csaptak le egy srácot meg egy lányt(!), úgy hogy mindketten padlót fogtak, azért mert átkutatták a táskáikat(!) és volt náluk vmi pia.

Számomra már régebben (tavaly) véget ért ott a móka, de ezzel a tegnapi tapasztalattal gazdagabban ez csak megerősített ebben.

k.o.d.i. 2010.04.18. 13:25:32

@knowledge tree: Az ilyen nyomorékok mért nem baszódnak meg???? Már lehet jönni az Orbánnal mi? ne röhögtess már! Ez a fasszopó kormány az amelyik nem hagyja élni a kisvállakozókat, max akik rendesen letejelnek mindenkit. szerinted ezek nem szarják le hogy mit tolsz vagy mit nem? az a lényeg hogy fizess baszki! Amúgy meg az a trendi, meg a menő hogy szanaszét fossák a város közepét ezek nyomorék junkie-k??? Remek! Tele van már a tököm vele, hogy az összes hely ahova bulikat szerveznek, valami liberális érához közeli köcsög maffiózó kezében van és full szétbasszák a várost! Le van szarva minden, csak a lóvé befollyon rendesen, aztán ha véletlenül egyszer a dolgát végezné ez a nyomorék rendőrség/VPOP akkor megy a hőzöngés, hogy rendőrállam, meg fasiszta módszerek! Nyilván nem mondom, hogy ne igyon az ember, igyon, sőt azt is leszarom hogy ki mit szív, eszik, tol, nyom vagy akármi, de az ne legyen már rendbe, hogy átadnak egy közteret aztán pár év alatt úgy néz ki, mint a majomketrec (amúgy az a legjobb, hogy akik itt éjszaka összeokádnak mindent, azok ugatnak napközben a legjobban, ha meglátnak valakit szemtelni az utcán)

sorica123 (törölt) 2010.09.05. 21:48:57

@dru.: azbazmeg, valaki nagyon képbe van. Agybánya, elolvastad a kommentet is, vagy csak hippi vagyok neked, mert nem rendezem a nagyhalált, hogy a fűre ülnek a kölykök? Máér. Nem is hónapér. Ne tenyereld le a fél tasztatúrát, hisztibaba. Meg ez a szánalmas get a life duma, te... te mit keresel itt akkor, ha már így témánál vagyunk?

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.09.05. 22:02:21

@sorica123: Hú ezt a témát hogy kaptátok fel hirtelen ? :))))

B-oldal

Zenék és képek, amelyek meghatározták és meghatározzák az életünket. Koncertek, filmek, helyek, zörejek, képszerű emlékek a hangszóróból és a vászonról - ha mondanivalód van, írd meg: nosferato | Overdrive | rálf atya

A hét dala

Kövess a Facebookon!

süti beállítások módosítása